msi_academy

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    180
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره msi_academy

  • درجه
    جوملا کار
  • تاریخ تولد
  1. سایت ما پیغام خطا زیر را می دهد msi.co.ir Table './msicoir_number1/jos_session' is marked as crashed and should be repaired SQL=INSERT INTO `jos_session` (`session_id`, `client_id`, `time`) VALUES ('7352af142f463916951986967c170209', 0, '1401855829') چیکار باید کنم ؟
  2. سلام من از دیروز یک مشکلی با خرید اینترنتی پارس پال دارم . از کامپوننت جوم شاپینگ استفاده میکنم و از کامپوینت پرداخت آنلاین پارس پال هم استفاده میکنم . هنگامی که کلیک آخر رو از سایتم می کنن تا به درگاه پارس پال وصل بشن این ارور داده می شه : در اتصال به وب سرويس خطايي رخ داده است ! خطا : InvalidServerIP مشکلش چیه ؟ تا 2 روز پیش درست بود ...
  3. سلام بسیار ممنون از این کامپوننت . موقع ثبت سفارش از کابر میخواد که وارد سیستم بشه . میشه کاری کرد که نیازی به لاگین در سایت نباشه و مراحل طی بشه ؟
  4. سلام من میخوام صفحه از جوملامو ریدایرکت کنم به صفحه ای دیگه اما هرکار می کنم با استفاده از خود کامپوننت جوملا که برای ریدایرکت هست نمی شه . می خوام گوگل صفحه جدیدم رو ایندکس کنه و قدیمیه رو برداره . از طریق سی پنل هم ریدایرکت می کنم فقط وقتی که آدرس بدون www زده بشه ریدایرکت میکنه اونم فقط به صفحه اول میفرسته اما من مشخص می کنم که به یه صفحه خاص بره ولی نمیشه . میشه بهم یاد بدید چطور ریدایرکت کنم ؟ ممنونم
  5. ببخشید ولی من هنوز مشکلم برطرف نشده . چه کار کنم پس ؟؟
  6. سلام من می خوام صفحه ای از سایتم رو که دیگه وجود نداره ریدایرکت کنم به صفحه ای دیگه . این کار رو از طریق کامپوننت مدیریت ارجاع ها : لینک ها ، انجام میدم اما وقتی صفحه قدیم رو باز میکنم هنوز ارور 500 میده و ریدایرکت نمیشه . چرا عمل نمی کنه ؟ آیا از طریق سی پنل هم می تونم ریدایرکت کنم ؟
  7. سلام نه خیر خریدم . اون هم از یکی از مدیران همین انجمن . نمی دونم والا !
  8. سلام من یک بسته نصبی خرید و وقتی میخوام نصب اطلاعات نمونه را انجام بدم به من این ارور رو می ده: Error The most recent request was denied because it contained an invalid security token. Please refresh the page and try again. چه کار باید بکنم ؟
  9. چیکار کنم دوستان ؟
  10. جوملا 2.5 هست . چون اول 1.5 بودیم بعدا ارتقا دادیم با 2.5 و پیشوند رو همون jos گذاشتیم دوباره .
  11. این بار این خطا رو داد : #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ''msicoir_number1','jos_menu' ('id' ,'menutype' ,'title' ,'alias' ,'note' ,'path'' at line 1 کد ها رو هم عینا و تمام و کامل کپی میکنم .
  12. این کد رو زدم میگه ارور داره syntax ها . می شه این کد رو در یه فایل txt ، آپلود کنید ؟ شاید ازینجا کپی کنم اشتباه می شه.
  13. بسیار ممنون . تست کنم ببینم نتیجه چی میشه اطلاع می دم...
  14. زیر منو ایجاد می کنه . اما منوی اصلی ارور می ده . مشکلش چیه ؟؟
  15. سلام من می خوام یک منوی جدید در Main Menu بسازم اما این ارور رو میده : ذخیره ناموفق با این ایرادها: MenusTableMenu: :_getNode با اشکال مواجه شد - مشکلش چیه ؟ دیتابیسم سالمه . مطلب می تونم بنویسم و ذخیره می شه . اما برای ساخت منوی جدید به این مشکل برخورد کردم ...