avmajid

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    127
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های avmajid

  1. باسلام توسایت افزونه مدیااستور برای فروش فایل گذاشتم جلوی قیمت های نمایشی 2 تا صفر اعشار میذاره، تو تنظیمات خودش ک چیزی پیدا نکردم! تو فایلها هم چیزی پیدا نکردم! جداول قیمت و محصول و اینها رو تغییر دادم و از decimal(10,2) به int تغییر دادم ،تو نمایش جداول تو phpmyadmin درست میشه و بدون صفراعشار میشه ولی تو سایت تغییر نمی کنه !
  2. باسلام انجام دادم، ی فایل پی دی اف یک صفحه ای درست کردم و آپلود کردم رو هاست بعد یک محصول رایگان ایجاد کردم روی سایت آنلاین بازم دانلود میشه ولی باز نمیشه !
  3. با سلام ، در سایت یک بخش برای فروش فایل با media store قرار دادم و یک فایل pdf در ان آپلود کردم. در لوکال خوب کار می کرد و مشکلی نداشت و ندارد. اما وقتی سایت را به هاست منتقل کردم ، چه زمانیکه برای فایل قیمت گذاشتم و پرداخت بدرستی انجام شد و صفحه دانلود رو زدم و چه زمانی که فایل را رایگان قرار دادم و صفحه دانلود رو زدم فایل دانلود می شود ولی باز نمی شود و خطا می دهد که فایل معیوب است یا نگه داشته شده است!! درحالی که روی لوکال مشکلی نداشت. لطفا کمک
  4. باسلام تو سایتم یه منو برای یه صفحه ی آزمون قرار دادم که با ariquiz هست، می خواستم ببینم میشه قبل از ورود به آزمون ،کاربر مبلغی رو پرداخت کنه یا نه؟ به اینصورت که مثلا با کلیک روی منوی آزمون به صفحه پرداخت بره و بعد از اتمام عملیات پرداخت به صفحه آزمون منتقل بشه!
  5. این افزونه برای ایجاد خرید اشتراک هست تا جایی که خوندم! این امکان رو هم داره که فقط برای یک منو وصل بشه و از کاربری که قبلا ثبت نام شده فقط یک مبلغ خاص برای یکبار دریافت کنه و بعد به صفحه مربوط به منو بره ؟ و البته اجازه نده بطور مستقیم به منو دسترسی پیدا کرد؟ یعنی کاربر بصورت معمولی وارد سایت بشه و روی منوی آزمون کلیک کنه ، حالا صفحه پرداخت بیاد ،پرداخت رو انجام بده و بعد بصورت معمولی وارد صفحه آزمون بشه و تمام .
  6. با سلام، می خواستم در ی قسمت از سایتم ی قسمت برای فروش چندتا فایل کوچیک بذارم فایل ها تنوع خاصی ندارن و اکثرا حجم کمی دارن، می خواستم راهنمایی کنین از چه کامپوننت یا افزونه ای استفاده کنم راحتتر و دردسترس تره؟
  7. ممنون از پاسخگوییتون. برم تستش کنم ببینم چیه
  8. ببینین ؛کامپوننت j2store رو امروز ک کار کردم ، همه جا بود، فارسیش رو دانلود کردم خیلی راحت و کلی آموزش و رفع اشکال تو وب داشت، بخش مدیریتش اوکیه ، ولی بخش کاربرش، یعنی موقع خرید خیلی مرحله به مرحله س! کاربر ی پرداخت می خواد بکنه، 10 تا مرحله باید بره ! هی ادامه ادامه :)) ترجیح می دم مثه خیلی سایتای فروش با یک کلیک بره تو مرحله پرداخت و بعداز پرداختم لینک دانلود نمایش بده. این digicom اینجوری هست ؟!
  9. با سلام؛ می خواستم یک افزونه برای ایجاد گالری تصاویر از یک پوشه خاص بهم معرفی کنید که کاربران بتونن به تصاویرش امتیاز بدن و درنهایت پرامتیازترین تصویر رو بشه مشخص کرد. ترجیحا امکان جلوگیری از دانلود داشته باشه . واترمارکم اگه بذاره که خیلی خوبه.
  10. با سلام , راستش میخوام بعد از چندسال دوری از جوملا یک سایت راه بندازم که باید یک قسمت در سایت اضافه کنم که کاربران در زمان اعلام شده وارد اون قسمت سایت بشن و مثلا در آزمون چند گزینه ای شرکت کنن. پیاده سازی سایت با جوملا جومینا 3.7.3 و طراحی صفحه ورود و اینا رو انجام دادم تقریبا. ولی رفتم دنبال افزونه های آزمون ساز بگردم که با جوملا 3 بخونه و از اون مهمتر ، فارسی سازیش اوکی باشه ، دیدم حوصله شو اصلا ندارم گفتم بپرسم ببینم اساتید چند میگیرن کمک کنن ؟ مثلا این افزونه رو آماده کنن و برای نصب بهم بدن و بعد از نصب هم اگه مشکلی بود کمک کنن باتشکر.
  11. با سلام، دوتا سوال : -اول اینکه چون سایتی که طراحی میشه میخوام بیشتر با موبایل باز بشه ، میخوام عرض بدنه ی سایت کوچیکتر باشه . میشه سایزش رو تغییر داد ؟ قالب protostar . - دوم هم اینکه لوگوی سایت که ابتدا همون لوگوی جوملاست ، در سمت راست قرار می گیره، میخوام وسط چین باشه؟
  12. با سلام، می خوام ی سایت طراحی کنم که دانش آموزای کلاس توی سایت عضو بشن،که - در قسمت عضویت اطلاعاتی مثله کد ملی و شماره تماس بتونه دریافت بشه . ینی یه ماژول عضویت و ورود خوب و کامل داشته باشه. (ترجیحا بشه بجز نام کاربری که نمی تونه تکراری باشه ، تنظیم کنیم ک کد ملی هم تکراری نشه ) - و اینکه می خوام توی سایت برای اعضا ، آزمون برگزار کنم ، آزمونهای متنوع ، بصورت گروهی یا به صورت دونفره و حتی زمان دار. چه راه حلی پیشنهاد می دین؟ کامپوننت؟ ماژول؟ پلاگین؟ ترجیحا فارسی شده ش موجود باشه :))
  13. سلام ، ممنون. خود جوملا 3.6 رو دیدم خیلی داغون بود :)) حتی پلاگین عضویتش درست کار نمی کنه تکراری نبودن کد ملی خیلی مهم نیست ، گفتم اگه باشه بهتره. اگه پلاگینی چیزی هست که عضویت و ورود رو باهاش بهتر و شکیل تر انجام بدیم خیلی بهتره. ----------- این پلاگین با فارسی که مشکلی نداره؟
  14. کجای قالب باید دست کاری بشه؟ کدوم فایل ؟ من یجا پیدا کردم که ی کلاس داشت که تغییر می دادی به چپ و راست، لوگو هم جابجا می شد. ولی مرکز (center) که میذاشتی برمیگشت به سمت راست.
  15. با سلام مازول رو نصب کردم و پیان نصب با موفقیت نمایش داده شد. پلاگین هم نداشت که نصب کنم یا فعال کنم. بعد از فعال کردن و منتشر کردن ، مطالب رو نمایش می دهد ولی در پایین مطالب یک خطا نمایش می دهد به شکل تصویر زیر :
  16. باتشکر مشکل با راهنمایی شما حل شد. البته در لوکال. آیا این مشکل روی هاست نخواهد بود ؟؟ این خطا نشان از یک مشکل خاص داره ؟؟
  17. با سلام تازه از جوملا 2.5 میخوام به جوملا 3 بیام با طراحی ی سایت با صفحه نخست شبیه به این طرح که در تصویر زیر هست بیشتر نظرم رو قسمتهای نمایش چند مطلب خاص در یک قسمت هست ، مانند بهترین مطالب یا تصاویر، جدیدترین مطالب یا تصاویر ، مطالب یا تصاویر تصادفی و شبیه به اینا ، که در میانه طرح مشاهده می کنید. یعنی در یک قسمت از صفحه مثلا جدیدترین مطالب یا تصاویر رو نشون بده با یک تصویر کوچک و یک توضیح مختصر زیر تصویر و لینک ادامه مطلب . کسی چنین قالبی یا ماژولهایی برای چنین کاری سراغ داره که معرفی کنه ؟؟ با تشکر
  18. این بسته ها ، بسته های فروشگاهی هست ؟ یا نه؟ اگه ی قالب خالص تو ذهنتون هست ، لینکی اگه دارین بذارین ممنون میشم. با تشکر.
  19. با سلام کسی لینک دانلود این افزونه رو داره؟ ی چندجا دیدم ولی دانلود نمیشه یا کار نمیکنه! باتشکر
  20. باسلام وقتس سایت با اونواع مرورگر موبایل باز می شه نمیشه زیر منوها نمایش داده بشه. درواقع وقتی روی منوهای اصلی کلیک میکنی یا لمس می کنی زیر منوها باز نمی شود. درواقع روی منوها کلیک میشه و به صفحه اصلی میره. بنظرتون مشکل جوملاس یا نحوه تعریف نوع منو یا ... ؟
  21. با تشکر مجدد این قالب جوملا 2.5 امیرکبیر فکر کنم از جوملا فارسی باشه. تو اون فایل ک گفتین این کد وجود نداشت که بخوام تغییر بدم : YJSG Framework version Stable 1.0.13 - 5-16-2012 */ defined( '_JEXEC' ) or die( 'Restricted index access' ); define( 'TEMPLATEPATH', dirname(__FILE__) ); require( TEMPLATEPATH.DS."yjsgcore/yjsg_core.php");/* YJSGFramework main functions*/ require(TEMPLATEPATH.DS."yjsgcore/".$yjsg_getmain.""); /* 2 default views | yjsg_main.php = desktop | yjsg_mobile.php = mobile devices */ تو تنظیمات خود قالب هم تغییر حالت رسپانسیو ندیدم! حالا اگه از ریسپانسیو خارج بشه و سایت بهم بریزه راهی برای بازگشت هست؟
  22. باتشکر با نسخه دسکتاپش مشکلی نداشتیم ولی تو موبایل درواقع فقط صفحه اول نمایش داده میشه. اینا که گفتین دقیقا یعنی چی؟ از رسپانسیو درش بیارم !!! آیا با ماژولهای منو نمیشه کاری کرد؟
  23. کسی از دوستان نظری نداره؟! آدرس سایت grouparsh.ir
  24. با سلام چندروزه در صفحات سایت پیام زیر نمایش داده می شود : Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/blockaac/domains/grouparsh.ir/public_html/libraries/joomla/database/database/mysql.php on line 383 ولی در این چندروز تغییراتی در سایت از طریق ما در سایت ایجاد نشده است. تنها تغییر ، تغییر رنگ پس زمینه قسمت centerbottom به شکل زیر که تغییر خاصی ندارد. #centerbottom { background:url(../images/metal/grab_bt_1.png) no-repeat bottom left; background-color:#1b85f1; padding:0; margin-top:0; color:#fff; text-align:center; line-height:30px; border:2px solid #ff6f02; } بنظرتون مشکل از چیه؟