ebihadi

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره ebihadi

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. یکی از مشکلات این قالب این که توی یک قسمتی از کد های Css یادم نیست دقیقا کجاش بود ولی می دونم که به متن های داخل دایو content دستور float:left داده بود که باید این پاک بشه.
  2. فایل فارسی ساز کامپوننت نظر دهی جی کامنت را کسی داره ؟؟؟
  3. دوستان راهنمائی؟؟؟
  4. سلام. بازم همون آش و همون کاسه!!!!
  5. لطفا راهنمائی...
  6. من منوی مدیریت افزونه ها رو حذف کردم . و فقط می خوام کاربر سایت به همین یک عدد ماژول دسترسی داشته باشه و بتونه ویرایش و ذخیره اش کنه.
  7. سلام. توی مدیریت جوملا ، یک منو ساختم که لینک بشه به ماژول ، اما زمانی که بر روی اون کلیک می شه ، ارور زیر رو بهم می ده. شما مجاز نیستید با این لینک مستقیم به این صفحه دسترسی داشته باشید. (#116).
  8. سلام خدمت همه ی دوستان گرامی........ قالب توی مرورگر ie نسخه 7 همه چیزش درست، به جز هدرش که تغییر مکان می ده به سمت چپ ، دوستان اگر کسی می تونه، مشکلش رو حل کنه......
  9. <p>سلام جیگر!!!</p>

  10. سلام ممنون از پاسختون اما چیز خاصی متوجه نشدم!!!
  11. دوستان اگر کسی میدونه دریغ نکنه....
  12. سلام من در حال طراحی فرمی هستم که در فرم نزدیک 10 تا آپلود فایل هستش که کاربر باید بفرسته. اگر این 10 تا رو بخواد در یک صفحه بفرسته خیلی زمان می بره. به خاطر همین می خوام آپلود فایل ها رو صفحه بندی کنم مثلا کاربر 2 فایل رو فرستاد ثبت بشه بره صفحه بعد 2 فایل دیگر رو هم به همین صورت بفرسته . اگر کسی می دونه چه جوری باید این کار رو انجام بدم لطفا دریغ نکنه.
  13. پس چرا نمیفرستین؟؟؟؟
  14. لینک دانلود خرابه، یک نفر جوانمردی کنه لینک دانلود بذاره.
  15. سلام آقای مرادی واقعا بهتون تبریک می گم با این پشتکاری که دارید. اگر امکان داره : مسجد 313