s77sh

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    161
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    2

تمامی ارسال های s77sh

  1. سلام بر همگی امروز که خودم دنبال این آموزش می گشتم پیداش کردم و تصمیم گرفتم ترجمش کنم و برای شما هم بزارم چون دوستان زیادی این مشکل رو دارند. برای فروش فایل باید از قسمت فایل های ضمیمه ی کا2 یا همون attachments استفاده کنید بدین صورت: 1- یک آیتم کا2 بسازید ( یعنی همون مطلبتون رو بنویسید) 2- فایل(ها)ی خودتون رو از قسمت ضمیمه ها آپلود کنید. 3- در قسمت قیمت محصول که در پایین ادیتور مطلب موجوده قیمت رو وارد کنید. 4- در قسمت تنظیمات نمایش مطلب، نمایش فایل های ضمیمه را غیر فعال نمایید. حالا شما باید مشخص کنید که این فایل برای فروش است، سفارش دهنده پس از خرید نیاز به قسمتی دارد که فایل را دانلود نماید: 1- یک منو از نوع K2Store بسازید. 2- سپس نمای دانلود را انتخاب کنید ( یعنی همون Downloads view). 3 - سطح دسترسی رو بر روی ثبت نام شدگان قرار دهید (همان Registered) {به این نکته توجه کنید که کسانی که در سایت ثبت نام نکرده اند ( همان مهمانان یا Guest ) قادر به دانلود فایل ضمیمه نمی باشند و فایل ضمیمه برای آنها ایمیل می شود. در آخر این رو بگم که شاید برای بعضی ها مبهم باشه که اگر ایمیل میشه پس چرا منو؟ ممکنه کسی که سفارش داده به ایمیلش دسترسی نداشته باشه و یا حالا به هر نحوی نتونه از ایمیل استفاده کنه یا اصلا نیاز داشته باشه که لیست فایل هایی رو که خریده ببینه منبع اصلی: HOWTO sell digital goods with K2Store
  2. آقا حجت دمت گرم گل کاشتی فقط ای کاش دموی فارسی هم می ذاشتید
  3. گل کاشتی آی گل کاشتی مهندس! giftgiftgiftgift
  4. آقا رضا شرمنده کردید ما رو بخدا!
  5. من کلا آقا حجت رو از بچگی دوست داشتم!
  6. من خودم از این استفاده می کنم: Vinaora Visitor Counter فایل ماژول رو ضمیمه کردم. دانلود و نصب کنید.
  7. در آدرس /language/en-GB/en-GB.mod_esmemodule.ini فایل زبان ماژول رو ادیت کنید.
  8. تنها خوبی هاست ایران سرعت بالای اون برای ایرانی ها هست یعنی همون پینگ پایین . به همین دلیل سایت هایی مثل دانلودها و پی سی دانلود در ایران مستقر هستند. همچین به دلیل تحریم ها، بانک ها و مراکز دولتی هم مجبورند از هاست ایران استفاده کنند. و نکته دیگه اینکه نمیشه در هاست ایران از سی پنل استفاده کرد. فقط دایرکت ادمین قابل استفاده هست.
  9. اگر سه قالب دیگه رو تست کردید شاید از نرم افزار xampp یا wampp یا هر چیزی که دارید باشه. یکبار اونارو از اول نصب کنید.
  10. این لینک رو هم تست کنید: http://www.dtempl.ru/zt/zt_umbe.zip سورس: ZT Umbe
  11. می تونید از فایل زبان فارسی و css های کامپوننت که در بسته افزونه موجوده استفاده کنید.
  12. با سلام به همه ی دوستان و عرض تسلیت برای این ایام. من قالبی با نام TX Vibration رو در لوکال فارسی سازی کردم و از سالم بودن بسته نصبی که با آکیبا بک آپ گرفتم مطمئن شدم. ولی وقتی روی هاست نصب میشه، (در دو سرور هم تست شده، یکی مشتری یکی هم سرور خودم) مثل عکس دومی میشه. تا جایی که من فهمیدم در سرور تا زمانی که CSS Minify رو فعال نکنم در تنظیمات قالب، استایل ها بصورت کامل اونجوری که من تغییرشون دادم لود نمیشن. ولی جالب اینجاست که مشکل جاوا اسکریپت ها با JS Minify حل نمیشه. [ATTACH=CONFIG]7370[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]7371[/ATTACH] با مرورگر های مختلف هم تست کردم. دوستان به نظر شما مشکلش از چیه؟
  13. Nobody can help me???
  14. آقا مسعود کلا همچین فایلی در لوکال هم نیست. یعنی در پوشه P:\xampp\htdocs\tx_vibration\modules\mod_parallaxslider\assets\css همچین فایلی ندارم.
  15. اینم لینک دمویی که در سرور هست: http://demo.joomd.ir/tx_vibration
  16. کش رو بیشتر از 4 بار خالی کردم عزیز. ولی اتفاقی نیوفتاد.
  17. حال کردم به بچه های جوملا فروم پهنای باند نامحدود بدم. بعد از سفارش، از طریق پشتیبانی انلاین خودتون رو معرفی کنید تا پهنای باند سرویستون تغییر داده بشه. آی دی یاهو: part.server پشتیبانی آنلاین: پشتیبانی برخط پارت سرور - Live Chat
  18. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09383377084 تماس حاصل بفرمایید. همچنین سیستم تیکت دهی نیز در خدمت شماست.
  19. یه چک کنید احتمالا دسترسی فایل مذکور (یعنی همون Permission فایل) روی 644 تنظیم نشده.
  20. لطفا یک اسکرین شات از اون بخش تنظیمات خودتون بزارید.
  21. سلام اتفاقا شناسایی می کنه در صفحه اصلی مدیریت هم نشون میده فقط گاهی اوقات تو کش سیستم که می مونه نشون نمیده یا مثلا دیر نشون می ده.
  22. من چک کردم در این صورت بخش جستجوی بالای سایت به هم می ریزه کدهای زیر رو در آخر فایل template.css اضافه کنید: .contact-address { font-size: 14px !important; display: inline-flex; padding-right: 10px; padding-top: 9px; text-indent: 6px; } .contact-contactinfo { font-size: 14px !important; padding-right: 10px; padding-top: 9px; text-indent: 6px; }
  23. عزیز اگر سورس سایت رو ببینید متوجه می شید که غیرفعاله view-source:http://topmihan.ir/index.php/toplearn/html/33-learning-html-first-session احتمالا فایل های .js قالبتون با .js کامنتو تداخل پیدا کرده که نمی تونید پاسخ بدید.
  24. امکان دوم رو که خود جوملا داره یعنی ارسال یوزر و پسورد که می تونید در بخش تنظیمات اضافی کاربران، فعالش کنید. برای امکان خبرنامه خودکار باید از یه افزونه RSS استفاده کنید و با استفاده لینک خبرخوان سایتتون در feedburner.google.com یک خبرنامه بسازید که بصورت روزانه برای لیست ایمیلی که داره آخرین مطلب شما رو ارسال می کنه. و در نهایت فرم عضویت در خبرنامه رو با یک ماژول مثل mod_blank در سایتتون به نمایش بگذارید.