sh.aiene

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های sh.aiene

  1. یه مشکلی دارن با ویرچومارت بعد از خرید مشتری سفارش در مدریت ثیت میشه ولی در پروفایل مشتری ثیت نمیشه یعنی ویرچومارت با آی دی 0 دخیره میکنه و برای پروفایل نمیره کسی هست کمک کنه ؟
  2. سلام و خسته نباشین به همه دوستان عرض کنم که ما یه فروشگاه داریم و فایل میفروشیم به این دلیل نمیتونیم کاربر مهمان برای خرید بزاریم و مجبوریم ورود به پنل کاربری رو اجباری کنیم و از طرفی مهم نیست حتما یوزر ثبت نام بشه .اجباری که کردیم موقعه تسویه همون صفحه ورود میاد که یوزر و پس جوملا هست عکسشو ارسال کردم دوستان این فیلد اجباری رو میشه غیراجباری کرد ؟پیشنهاد دیگه ای دارین ممنون میشم کمک کنید
  3. ممنونم از پاسخگوییتون مهندس شما میدونی چجوری باید فرم هسته جوملا رو غیر فعال کنیم؟یعنی پلاگین یا ماژول
  4. ممنونم از پاسخگوییتون مهندس شما میدونی چجوری باید فرم هسته جوملا رو غیر فعال کنیم؟یعنی پلاگین یا ماژول
  5. متاسفانه امکان پذیر نیست انگار
  6. مرسی از پاسخگویی تنطیمات مهمان داره و اجباری هم داره بنا به دلایلی مجبوربم از اجباری استفاده کنیم یعنی بیاد حتما عضو بشه چیزی که من الان احنباج دارم اینه که این اجباری بودن رو راحت تر کنم مثلا این یوزر و پس اجباری رو اخیاری کنم یا اون ایجاد حساب کاریری جوملا رو که 6 تا فیلد اجباری داره رو 1 دونه کنم پیشتهادی داری؟
  7. من از ویرچومارت استفاده میکنم دوست عزیز http://bistito.ir/index.php/fa/component/users/?view=login&return=aHR0cDovL2Jpc3RpdG8uaXIvaW5kZXgucGhwL2ZhL2NvbXBvbmVudC9qb29tYmFuay9pbnZvaWNlLzY2L2M5NmQyP3B0YXNrPWFmdGVyTG9naW4= شما این صفحه رو نگاه کنید اگه بتونید غیر اجلاری کنید برام من واقعا مشکلم حل میشه
  8. سلام بااین کامپوننت میتونید VM excel-like manager
  9. ماژول یا کامپوننت و یا اگه نیست یه قالبی مثل این سایت میخوام(جوملا) «ای استخدام» - آگهی های استخدام روز | بانک،آموزش و پرورش،سازمان،وزارت، میتونید معرفی کنید ؟
  10. کسی نیست معرفی کنه ؟؟؟
  11. سلام ماژول یا کامپوننت و یا اگه نیست یه قالبی مثل این سایت میخوام(جوملا) «ای استخدام» - آگهی های استخدام روز | بانک،آموزش و پرورش،سازمان،وزارت، میتونید معرفی کنید ؟
  12. <p>ماژول یا کامپوننت و یا اگه نیست یه قالبی مثل این سایت میخوام(جوملا)</p>

    <p><a href="http://www.e-estekhdam.com/" rel="external nofollow">http://www.e-estekhdam.com/</a></p>

    <p>میتونید معرفی کنید ؟</p>

  13. با سلام من یه فرم ساختم ولی میخوام در یک مطلب که ساختم فرم باز شه , منوهای افزونه فقط قابلیت ایجاد فرم را در منو دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  14. ممنون پلاگین رو پیدا نکردم فقط
  15. با سلام خواهشمند است تمامی دوستان در صورت تمایل طراحی سایت خود را که با استفاده از تمامی توضیحات و امکانات این سایت توانسته اید انجام بدید رو (لینک شو )بفرستید تا همه با طراحی های مختلف و همچنین آشنایی با امکانات و خلاقیت ها آشنا شن ممنون