MHMProSoft

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره MHMProSoft

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. کسی نبود یه کد مربوط به ارسال اس ام اس و اتصال به پبل رو قرار بده؟
  2. بنده استفاده می کنم و فعلا مشکلی نداره ولی خواستید مشخصات بدم تست کنید.
  3. با سلام خدمت اساتید محترم. همون طور که دوستان دیگر هم گفتند شرکت به پرداخت مدام داره اس ام اس میده یا ایمیل میده که درگاه رو به شاپرک تغییر بدیم و از اونجایی که این پلاگین کد شده هست امکان ویرایش وجود نداره! طراح محترم لطفا در صورت امکان یک نسخه با تغییرات آدرس جدید ویژه بانک ملت رو توی پست اول قرار بدید. تا چند مدت آینده دسترسی به پیج خود بانک برای پرداخت قطع میشه.
  4. دوست عزیز بنده خیلی وقت هست که از درگاه استفاده می کنم و با اسکریپت های دیگه هیچی مشکلی نداشتم. این افزونه هم مشکل خاصی نداشت فقط با توجه به تغییراتی که به پرداخت داده بود همه اسکریپت ها و پلاگین ها بالاجبار باید تغییرات رو انجام می دادن که اینجا به علت شلوغی کمی طول کشید. در ضمن ارور آی پی Pay = 21 هست. توی پی دی افی که شرکت می فرسته همه ارور ها رو کامل نوشته. موفق باشید.
  5. شما هم منتظر باشید شاید یکی پیگیری کرد مشکلات این افزونه رو! من اطلاع دادم ولی هنوز تغییری ایجاد نشده.
  6. اون هم تست شده همون مشکل رو داره همچنان و انواع ارورها رو می گیره.
  7. دوست من خود به پرداخت برای سایت هایی که هاستشون خارج از ایران هست یه آدرس جدید گذاشته که با پورت 1443 کار می کنه. با توجه به اینکه این کامپوننت کاملا کد شده هست در نتیجه امکان هیچ گونه تغییری درش وجود نداره مگر دسترسی به سورس برنامه که خود آقای طالبی داره. باید درخواست بدید که تغییرات رو ایجاد کنن و منتشر کنن.در غیر این صورت فایده ای نداره. این آدرس جدید : https://pgwsf.bpm.bankmellat.ir:1443/pgwchannel/services/pgw?wsdl فقط پورت 1443 و : اضافه شده و f هم به اول pgws اضافه شده. در ضمن به غیر از تغییرات در این آدرس هیچ تغییر دیگه ای لازم نیست! در صورت تغییر مشکل عدم اتصال خواهید داشت!