dlwahid

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره dlwahid

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. قرار نبود اصلا بسته ارسال بشه قرار بود من حضوری 26 تحویل بگیرم از خود دفتر ، با این اوصاف گفتید 6 بیاید و تحویل بگیرید . 6 تا 12 طول کشید که من 12 اومدم و بعدش گفتم باید برم خارج از ایران و در مقابل شما زنگ زدم و یک آدرس پستی از مشهد گرفتم که ارسال کنید ! با همین اوصافی که خودتون میگید من 22 سال 1391 سفارش دادم و امروز 13 اردیبهشت ماه هست ! فاصله زمانی رو تا هفته پیش که بسته رسید و برگشت خورد رو محاسبه کنید ! چیزی نزدیک به 40 روز میشه .
  2. قاعدتا شما هم میدونستید من تا تاریخ فلان در تهران و کلا ایران هستم و من هم خرید پستی رو به همین دلیل انجام ندادم ! بعد از اون که در تاریخ مشخص شده که قرار بود تحویل صورت بگیره این کار صورت نگرفت مجبور شدیم آدرس پستی این شخص رو به شما بدیم. در ضمن من اولین بار هست که میشنوم مامور پست برای تحویل دادن یک سی دی درخواست کارت شناسایی و ... کرده . منم که ایران نیستم ، پس نمیتونم قاعدتا تحویل بگیرم. و در مورد شخصی هم که میگید ایشون اهل مشهد هستن . چشم من شخصی رو میفرستم که بیان تحویل بگیرن ! و باز هم میگم تاریخ تحویل بسته 26 اسفند بوده ! حالا من تا 12 فروردین سال بعد هم تهران بودم . به نظرتون این مشکل از جانب کی میتونه باشه ؟ اگر شما این بسته رو در زمان مناسب تحویل میدادید قاعدتا این همه مشکل به وجود نمی آمد
  3. با تشکر ، ارسال شد
  4. من نگفتم بسته من رو نمیخوان بفرستن . یکم از مسئولیتشون غافل شدن این افراد. به هر حال من هزینه های بسته ها رو همون اول حضوری پرداخت کردم و فکر میکنم بزرگترین اشتباه منم همین بود. در جواب سوال دوم ! اونوقت میشه بگید چطور باید با آموزشگاه ارتباط برقرار کرد ! از طریق تلفنها ، ایمیل یا فرم تماس با ما ؟ والا ما هر دفعه زنگ زدیم کسی جواب نمیده ! بعضی وقتها هم که یکی جواب میده یا ما رو دست به سر میکنن در ضمن اینجا بخش متفرقه هست ! هر کسی هر چیزی بخواد ارسال میکنه بحث یک سی دی آموزشی یا چیز دیگه ای نیست ، بحث این اخلاق حرفه ای هست که متاسفانه در ایران به شدت کمیابه . فکر کن 22 اسفند پارسال من هزینه ها رو پرداخت کردم الان 13 اردیبهشت سال جدید هست شما باشید چه حسی پیدا میکنید ؟ الانم که خارج از کشور هستم !
  5. جایی دیگه توی انجمن پیدا نکردم پستم رو بدم ! با سلام خدمت مدیران جوملا ایران . اگه خاطرتون باشه من 3 تا بسته آموزشی از شما خریده بودم که بسته طراحی قالب و افزونه نویسی رو بعد از چند روز تحویل گرفتم و بسته پی اچ پی رو موکول کردید به چند روز بعد . در نهایت اعلام کردید بسته php رو 6 فروردین تحویل میدید . اما هنوز که هنوزه من بسته رو تحویل نگرفتم . خود مدیران در جریان هستن . به هر حال حوصله خود من از این همه زنگ زدن و جواب ندادن های شما ، و ایمیل زدنها سر رفته و ... اینجا این مسئله رو عرض کردم چون دیگه به اینجام رسیده بو د !