danial30

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    20
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره danial30

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. با سلام خدمت اساتید عرض کنم که من از نسخه 3.2.0 استفاده میکنم در سایتم میخواهم بدونم چطور میتونم به آخرین نسخه ارتقا بدهم و تعداد 150آگهی درکامپوننت از بین نرود؟؟؟
  2. با سلام من نسخه 3.2.0 رو استفاده کردم....و الان دیدم آخرین نسخه 3.2.1 است میخواهم بدونم در نسخه نهایی تنظیمات اینکه آگهی ها چند ستونه باشند هست یا خیر؟؟ چون نزدیک 150آگهی در سایتم دارم ارتقا بدم پاک میشوند.درسته؟؟
  3. عرض ادب خدمت اساتید میخواستم بدونم تنظیمات اینکه آگهی ها در صفحه اصلی چند ستونه باشند کجا قرار دارد؟؟ چون من نزدیک 5 قالب دیگه تست کردم در تمام اونها تک ستونی نمایش داده میشه و فقط در قالب ستاره شهر 4 ستونی است....آیا این تنظیمات در کامپوننت هست یا خیر؟
  4. mouse over kar kard tashakorgiftgift
  5. بله تشکر مزاحم میشم...
  6. با عرض سلام و تشکر از اساتید من فایلهارو در مسیر مربوطه جایگزین کردم در مرورگر firefox خداروشکر مشکل حل شد اما در chrome اصلا فرم ارسال نمیشه.....میخواستم ببینم برای این مرورگر راهکاری هست؟
  7. با عرض خسته نباشید ممکنه مسیر فایل فرم رو بفرمایید بطور دقیق...چون من در چند مسیر فایل مشابه رو جایگزین کردم درست نشد..
  8. [ATTACH]7062[/ATTACH] این یک فایل خروجی است البته من از راه پوشه tmp نصب کردم از راه فایل zip نشد ...کلا پوشه css خالیست:oom:
  9. از نسخه 4.البته نسخه کرک شده...خروجی میده نصب هم میشه اما هیچ فایل css خروجی نمیده..خواستم ببینم قلق خاصی داره یا؟....
  10. با سلام و خسته نباشید من در انجمن سرچ کردم اما نمیدونم مطالب آموزشی در رابطه با تمپلیت توستر رو پیدا نکردم یا اصلا نبود...به هر حال چند سوال داشتم اگر اساتید یاری کنند ممنون میشوم. اول اینکه وقتی با درگ کردن موقعیت ایجاد میکنیم امکانات سربرگ module position محدود میشودونمیتوان margin & padding& ,.. را برایش تعیین نمود. دوم در همین سربرگ وقتی روی یک ماژول پوزیشن کلیک کنیم جزییات آن مانند بک گراند و افکت و تعداد ستون و... را نشان میدهد اما وقتی خروجی میگیریم اصلا هیچیک از آن css ها وجود ندارند. سوم اینکه منو را که ساختیم در موقعیت menu فعال میکنم اما اصلا ظاهر منو را ندارد و چند متن زیر هم نشان میدهد.:jan:
  11. با سلام و تشکر از اساتید متاسفانه جواب نداد...آیا راهکار دیگری وجود دارد؟
  12. عذر میخوام ولی فقط وقتی نام فایل را به script تغییر میدهم مشکل حل میشه که با ذخیره این آیتم در فایل ایندکس، هدر قالب و حالت رسپانسیو آن به هم میریزد و هر عنوان دیگری برای فایل jquery در نظر میگیرم مشکل حل نمیشود.:auau:
  13. صبح بخیر از اساتید محترم خواهشمندم یک بررسی کوچک بفرمایید.واقعا نمیدونم مشکل چیه؟:33::33::33:
  14. سلام راست چین کردن دستی وقتی نمیگیره نهایتا 10-15 دقیقه...موارد زیر را انجام دهید تقریبا 90% اصلاح میشه..اگر هم چیزی از قلم افتاده بود با فایرباگ در مرور گر فایرفاکس بگیرید و فایل سی اس اس را اصلاح کنید: در ابتدا فایل temolate.css را باز کنید و در همان ابتدا #art-main direction:rtl سپس کلیه موارد زیر را با ctrl+f در واقع replace کنید float:leftبشود right text-align:left بشود right font family را هرفونتی خواستید فقط در موقعیت ماژولها مثلا ماژول پوزیشن راست در قست چپ سایت مینشیند و به عکس
  15. سلام از لینک زیر ماژول را دانلود کنید و استفاده کنید.عالی است.میتوانید نمونه اش را در سایتی که خودم با همین مگامنو درست کردم ببینیدتیلیغات ممنوع! Maxi Menu CK - Joomla! Extensions Directory