rfx3

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره rfx3

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد

آخرین بازدید کنندگان نمایه

977 بازدید کننده نمایه
  1. ممنون از توضیحاتتون. در سایت جوملا جهانی سه نسخه از هیکاشاپ وجود داره Starter(free), Essential, Business. شما از کدوم نسخه استفاده میفرمایید. و آیا نسخه استارتر مناسب کار من هست یا خیر و اگر جواب منفیه با توجه به اینکه من نمیتونم نسخه تجاری این افزونه رو از جملا جهانی بخرم شما در ایران کجا رو برای خرید این افزونه مناسب میدونید که مطمئن باشه؟
  2. تشکر از راهنماییتون من خودم هیکاشاپ و j2store رو بیشتر از بقیه امید داشتم که به دردم میخوره ولی تو انتخاب بین این دو هنوز گیجم. منظور شما رو دقیقا از "استایلسازی آیتم مطالب مناسب فروشگاه" متوجه نشدم. میشه کاملتر توضیح بدین؟ خیلی ممنونم از راهنماییتون j2store قابلیت انتخاب روش پرداخت و روش ارسال بسته رو هم داره؟ خیر دیجیتال نیست. محصول فیزیکی هستش.
  3. با سلام قبل از اینکه بخوام سوالمو مطرح کنم بگم که شاید بعضی اساتید و یا دوستان محترم انجمن جوملا گلایه کنن که چرا قبل از مطرح کردن سوال جستجو نکردی و با یه سرچ میتونستی جوابتو پیدا کنی و این حرفا اما به خدا من کلی جستجو کردم و به خیلی از نتایج هم رسیدم اما هنوز چند تا سوال توی ذهنم مونده که جوابشون مشخص نشده. من برای سایت خودم به تازگی یک قالب خریدم (که قالب فروشگاهی نیست) و حالا میخوام یه فروشگاه کوچیک هم داخلش راه بندازم. کلا محصولاتی هم که برای فروش داریم به بیشتر از 5 یا 6 عدد نمیرسه. خیلی تحقیق کردم در مورد فروشگاه ساز که فهمیدم هیکاشاپ، ویرچومارت، جی تو استور و جومشاپینگ در ایران از معروفترینها هستند. و حالا از بین اینها دنبال بهترین گزینه میگردم که در عین کامل بودن دو تا از نیاز های مهم من رو بر طرف کنه. 1- کار کردن باهاش ساده باشه (User Friend) و بشه با کمی جستجوی ساده و بدون آموزش خاصی اون رو راه اندازی کرد. 2- از اونجا که قالبم فروشگاهی نیست و من هم دانش قالب نویسی زیادی ندارم بتونم چیدمان فروشگاه رو براحتی مرتب و متناسب با قالب سایتم قرار بدم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
  4. سلام من میخام داخل متن سایت با استفاده از فوکا دانلود قابلیت آپلود فایل برای کاربران بذارم به عنوان مثال سایتم یک صفحه مخصوص استخدام داره و داخلش یک جدول گذاشتم با عناوین مختلف شغلی، میخام که جلوی هر کدوم از عناوین شغلی یک دکمه بذارم برای آپلود رزومه به طوری که هر دکمه مخصوص یک پوشه باشه و به صورت مجزا فایلش داخل اون پوشه بره. ( مثلا کسی که روی آپلود مهندسی صنایع کلیک میکنه فایلش تو یه پوشه بره و کسی که روی آپلود مهندسی شیمی کلیک میکنه فایلش تو یک پوشه دیگه بره که همشون دسته بندی هاش مشخص باشن.) ممنون میشم اگر راهنماییم کنید..
  5. سلام جناب مرتضی ممکن هست بفرمایید برای بدست آوردن یک همچین کدی چه عبارتی رو باید در نت جستجو کنیم؟ چون منم دیدم خوشم اومد
  6. ظاهرا زمانی که سایت رو از روی لوکال به روی هاست میبریم فایل htaccess.txt به مشکل بر میخوره واسه همین اکثرا این مشکل رو دارند من هم این مشکل رو همین الان بر طرفش کردم تو هاستم فایل .htaccess رو که بازش کردم دیدم خالیه ولی در صورتی که روی لوکال اینجوری نیست حالا چرا اینجوری شده خودمم هم نمیدونم؟!!! از روی لوکال فایل htaccess.txt رو بر روی Cpanel خودتون آپلود کنید ( البته مطمئن بشید محتویات داخلش کامل و درست باشند) و یا اگه از درستی اطلاعات داخلش مطمئن نبودید فایلی رو که جناب Hojjat MardaneZadeh در پست 24 قرار دادند رو آپلود کنید و بعد شک نداشته باشید که مانند بقیه دوستان مشکلتون حل میشه یا حق
  7. با سلام خدمت دوستان و اساتید محترم یک راهنمایی میخواستم برای اینکه بدونم نام تصویر و همچنین توضیحات مربوط به اون (alt) چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ مثلا حداکثر و حداقل از چند کاراکتر باید تشکیل شوند و اینکه فاصله جزو کاراکتر محسوب میشه یا نه؟ و اینکه چه عواملی در سئو تصاویر نتیجه برعکس دارند؟ به طور ساده تر بخوام سوال کنم یعنی اینکه چه کار هایی نباید انجام بدیم که تصاویر توسط موتورهای جستجو تبدیل به Spam نشوند؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید...
  8. با سلام خدمت دوستان و اساتید محترم اول اینکه در ادیتور JCE چطور میتونم فاصله بین خطوط رو مانند Office Word تغییر بدم؟ من هر چی دنبال گزینه ای برای این منظور گشتم پیدا نکردم و دومین سوال اینکه داخل ادیتور جدول قرار میدم و یا این که از داخل word جداول رو انتقال میدم ولی داخل سایت جداول رو نشون نمیده و فقط محتویات داخلش رو نشون میده.. قالبم رو هم نمیتونم عوض کنم که بتونم بفهمم مشکل از قالبه یا نه!!! نمیدونم چرا عوض نمیشه که این خودش یه مشکل دیگست که احتمالا باید واسش تایپیک جداگانه ایجاد کنم!! البته زیاد هم فعلا تعویض قالب احتیاج ندارم در حال حاضر دو موردی که ذکر کردم ضروری تر هستند.. ممنون میشم راهنماییم کنید..
  9. با سلام مجدد درسته مشکل از قسمت log و tmp بود که هرکاریش کردم و به هر نحوی تغییرش دادم و حتی تنظیمات سطح دسترسیشون رو به 777 تغییر دادم ولی درست نشد در آخر با پشتیبانی هاست تماس گرفتم و مشکلم برطرف شد در کل ممنون از راهنمایی دوستان و خوش آمد گوییتونgiftgiftgift
  10. با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و اساتید محترم متاسفانه هر افزونه ای که میخوام بر روی هاست اصلی نصب کنم با این ارور مواجه میشم: JFolder::create: حلقه های نامحدود یافت شد هشدار! شکست در انتقال فایل ولی بر روی لوکال تمام افزونه ها به خوبی نصب و اجرا میشن. ممنون میشم راهنماییم کنید وبگید که مشکل از چی میتونه باشه؟