n.sharif

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    20
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

1 دنبال کننده

درباره n.sharif

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. با سلام برای طزاحی یک اینترفیس بسیار ساده روی لوکال هاست کمی به مشکل خورده ام. اگر شخصی از اعضای انجمن برایشان مقدور است که مرا راهنمایی کنند متشکر میشوم
  2. در قسمت افزونه ها این افزونه وجود ندارد ! باید فایل نصب را جایی بگذاریم که توسط جوملا قابل مشاهده باشد ! فایل را کجا باید کپی کنم؟؟؟ یا باید از کجا فراخوانی کنم؟؟؟؟
  3. خب ممکن است مسیر نصب را توضیح دهید؟ باید پوشه را جایی کپی کنم ؟
  4. با سلام با جوملایی که در لوکال هاست راه اندازی شده چگونه باید این ماژول را نصب کنم؟ دو قسمت را دانلود کردم خود ماژول و ملحقات . با تشکر
  5. طبق گفته ی استاد باید با جوملا طراحی انجام شود. فرمی باید ساخته شود که 9 بخش داشته و پس از اتمام هر بخش بخش بعدی آغاز شود اطلاعاتی از قبیل کد ملی نام و ... را دریافت کند. چون این اطلاعات مورد نیاز هستند باید جدول بندی شوند تا بعد از آن بشود رویشان عملیات انجام داد.
  6. با سلام خدمت اساتید گرامی بعد از نصب جوملا روی لوکال هاست نیاز به راحی یک اینترفیس ساده مثل سایت سازمان سنجش دارم ، یک منوی بالا و یک منوی راست ، یک لوگو در بالا و در وسط صفحه فرمی که اطلاعات از کاربر بگیرد. باید از کجا شروع کنم؟ تمپلت مناسبی دارید؟ برای فرم ساز جوملا آموزش هست؟ با تشکر
  7. سلام اگر بخواهیم در cssمثلا از فونت های فارسی یا فونت هایی که پیش فرض نباشند استفاده کنیم ، چطور می شه فراخوانی کرد ؟
  8. ممنونم چطور می تونیم اندازه رو مشخص کنیم ؟ الان این 120 رو از کجا گفتید؟ و این که بعد از اینکه این رو تو این فایل قرار دادیم ، نیاز به چیز دیگه ای نیست؟ تو مدیریت جوملا این پوزیشن مشاهده می شه؟
  9. بله هست فایلی به اسم joomla.css
  10. بله کلا می خوام موقعیت جدید ایجاد کنم اما فایل php که باید کد داخلش قرار بدم index.php نیست و فایل رو پیدا نمی کنم !
  11. خانه
  12. هردو رو نصب کردم اما خودتون ببینید : خانه
  13. ممکنه بگید چطور می شه position ها رو تغییر داد؟
  14. سلام بعد از نصب یک تمپلیت و نصب فارسی ساز ، این تمپلیت هنوز کاملا فازسی نشده و قسمت هایی مثل منوها و ... هنوز انگلیسیه چطور می شه این هارو هم فارسی کرد؟ منو ها رو از راست به چپ کردیم اما هنوز موقعی که اضافه می شه برعکسه !
  15. سلام ما یک اسلاید شو در سایت قرار دادیم و مکانش رو header در نظر گرفتیم ، اما اگر بخواییم کمی بالاتر قرار بگیره ، چطور می شه انجامش داد؟