Mahdi-PLus

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره Mahdi-PLus

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. عــاغــا شما یه فکری به حال مشکل من بکنید کلافه شدم از دست این کی 2! از قدیم گفتن آپدیت کردن مثّ بچه ی آدم به ما ایرونی ها نیومده!! والّا! یه آپدیت کردیم حالا کلا چیدمان ریخته به هم! جوملا Restore نداره نمیشه به عقب برش گردوند؟؟ ممنـــون.
  2. سلام. من از کی 2 استفاده میکنم. یه مدت پیش کی 2 رو از کنترل پنل جوملا آپدیت کردم اما حالا کلا وقتی میری ادامه مطلب چیدمان مطلب به هم خورده.پایین تر هم آیتم های شبکه اجتماعی اضافه شده که میخوام اونا رو حذف کنم. مثلا این آدرس ادامه مطلب یکی از مطلب های سایتمه: دانلود و آموزش کرک گام به گام آنتی ویروس Norton Internet Security 2013 ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
  3. دوستان زبان کنترل پنل جوملاتون رو انگلیسی کنید مشکل حل میشه.
  4. سلام. من چهار تا مشکل دارم که فکر میکنم به همدیگه مربوط باشن. ابتدا باید بهتون بگم که وقتی من پوشه ای رو که تو اون جوملا نصب هست رو میبینم برای مثال فولدر کش وجود نداره. از یه نفر هم شنیدم که این مربوط به تنظیمات سطح دسترسی هست... حالا نمیدونم. در ضمن جوملا این فولدر رو شناسایی میکنه و وقتی میگی کش رو پاک کن ارور میده. دوم این که بعد از ورود به سایت به حز صفحه ی اصلی سایت، در تمامی صفحات دیگر منو ها از کار میفته. یعنی اون حالت آبشاری که داره دیگه ازدست میده. سیستم نظر دهی هم برای مثال گزینه های حذف این نظر یا ... اش کار نمیکنه. وقتی کلا نظر ها رو از خود کی ۲ غیر فعال کردم، مشکل حل شد. اما خودتون میدونید که سایت بدون نظر دهی نمیشه که...! مشکل سوم عدم نمایش سایت هست زمانی که تصویر در صفحه اصلی سایت قرار نداره. یعنی وقتی تو ادامه مطلب عکسی رو پست میکنم نمایش داده نمیشه. آدرس دهی غلط هست یعنی. که این مشکل هم با غیر فعال کردن Friendly URLs از تنظیمات SEO حل میشه... اما خودتون میدونید باز من نمیتونم این تنظیمات رو غیر فعال کنم. چهارم اینکه از زمانی که کی ۲ آپدیت شده، چیدمان باز هم در تمامی صفحات سایت به غیر از صفحه اصلی به هم خورده. برای مثال در صفحه زیر: http://www.p30craft.com/ اگه به اون قسمت که تاریخ انتشار مطلب و ... رو نوشته توجه کنید متوجه میشید که همون قسمت در صفحه زیر http://www.p30craft.com/tutorials/security/item/42-norton-internet-security2013-cracking-and-download.html بی نظم هست. در ظمن تو همین صفحه پایین تر که بیاین دکمه پلاس وان اونجا تو جای مناسبی قرار نداره و یه ارور ۴۰۴ هم هست! من میخوام آیتم شیر داشته باشم ولی نه اینطوری! این هم یه مشکل دیگه هست! ممنون میشم اگه به مشکلات من توجه کنید. باتشکر از همگی