Iman Sh

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    53
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های Iman Sh

  1. سلام دوستان من همیشه مشکلی با بسته های نصبی دارم. بعد از نصب اونها و طراحی سایت، بعد از معرفی سایت به گوگل، تعداد زیادی صفحات نامربوط (که در بسته نصبی طراحی شده اند) هم ایندکس می شود و این برای سئو بسیار مضر هست. می خواستم بدونم راه حل این مشکل چی هست ؟
  2. سلام من یک مشکلی دارم. مثلا از دامین X با Akeeba بکاپ گرفتم و بسته نصبی تحویل گرفتم. بعد میرم روی هاستی که دامین Y هست و اون رو آپلود میکنم. موقعی که روی Y سایت رو میارم بالا اتوماتیک ریدایرکت میشه به دامین X و مراحل نصب روی Y رو نمیاره.
  3. بله داخل htaccess ریدایرکت داشتم. برش داشتم و مشکل حل شد. ممنونم
  4. ممنونم از پاسخگویی همه دوستان. یک سوال دارم. اگر من منوها رو حذف کنم دیگه الگویی ندارم که منوها چطور درست شدند. مثلا با مگامنو شاید تنظیماتی انجام داده که بعدا بخوام ازش استقاده کنم. راه حلی براش هست که منوها رو حذف نکنم ؟
  5. بله زیپ شده خروجی گرفتم. دامنه هم بله فعال هست روی هاست. فایل زیپ رو هم اکسترکت کردم روی هاست جدید بله.
  6. کسی مشکل مشابه نداشته ؟
  7. بله غیر فعال میکنم. یعنی با غیر فعال کردنشون هم ایندکس می شوند؟ آیا فقط مشکل از منو ها است ؟
  8. کسی نظری نداره ؟
  9. سلام دوستان در صورتیکه پسورد ادمین حوملا فراموش شده باشه باید چیکار کرد؟ به دیتابیس دسترسی دارم. سعی کردم پسورد رو از این طریق عوض کنم اما نشد. اگر امکان داره راهنمایی بفرمایید.
  10. سلام من یک ادیتور برای جوملا میخوام که این ابزارها رو داشته باشه:
  11. برای جوملا 2.5 میخواستم
  12. سلام دوستان در سایت من فرمی وجود دارد که با تکمیل فرم و ارسالش در صفحه بعد یک پیغام نشون می ده که نمی تواند تابع ایمیل را فراخوانی کند. مشکل رو چطور رفع کنم؟ با تشکر
  13. فکر کردم فقط یوزرنیم هست. اما خب این تغییری رو هم که گفتید انجام دادم اما مشکل حل نشده
  14. البته ایمیل ارسال میشه بعد از تکمیل فرم اما خب اون ارور رو هم به کاربر نشون میده
  15. ممنون. آپلود کردم
  16. تنظیمناتم درسته اما مشکل هست هنوز.
  17. الان این کارو کردم بازم حل نشد. دیگه ارور رو نمیده اما هیچی هم بالا نمیاد. Repair هم کردم اما بازم درست نشد. پیشوند دیتابیس هم درسته
  18. نه حل نشد. باز همون مشکل هست ! چیکار دیگه کنم؟؟
  19. مشکل من حل نمیشه ؟؟
  20. دوستان چه کار کنم ؟
  21. ممنونم. وقتی وارد سایت می شم این خطا رو نمایش میده: Strict Standards: Declaration of fa_IRDate::calendar() should be compatible with JDate::calendar($format, $local = false, $translate = true) in /home/hazebatt/public_html/test/language/fa-IR/fa-IR.localise.php on line 265 و تو قسمت مدیریت هم اینو: Table 'hazebatt_test.w2nqw_postinstall_messages' doesn't exist SQL=SHOW FULL COLUMNS FROM `w2nqw_postinstall_messages`
  22. منوی مدیریت افزونه ها ؟ اصلا بعد از اکسترکت کردنش وارد پنل ادمین هم نمیتونستم بشم !
  23. الان این کارو کردن و پوشه ای اینستالیشن رو هم حذف کردم اما کل سایتم بهم ریخته و بالا نمیاد ! الان بک آپشو بر می گردونم. راه دیگه ای برای بروز رسانیش نیست؟؟
  24. سلام من جوملام 3.0.0 هست . برای بروز رسانیش به نسخه بالاتر می تونم این پک رو نصب کنم ؟