honar86

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره honar86

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. با تشکر از پاسخ شما واسه این کار تو لوکال که فرمودین دقیقا باید چیکار کنم؟ دوباره تو سایت های داخلی باید جوملا نصب کنم؟
  2. سلام می خوام یه سایت جولا 2.5 درست کنم که در صفحه اصلی یه منو بزارم و هرگزینه منو خودش یه سایت باشه ولی لینکش داخلی باشه. یعنی توی یک هاست چندین سایت باشه بطوری که همه این سایت ها داخل یک هاست قرار بگیرند. درست مثل این که داخل یه فولدر چندتا فولدر دیگه داشته باشی. یه نفر می گفت اینکار با ساب دامین امکان پذیر هست. من می خوام اینکارو آزمایشی اول رو لوکال تست کنم. تقریبا مثل این سایت http://www.1000site.ir با این تفاوت که لینک ها داخلی باشند نه خارجی.
  3. والا به این سادگیا که شما می فرمایین نیست. اولا من چطور می تونم منویی ایجاد کنم که در صفحه غیر از صفحه اصلی سایت باز بشه در واقع این منو باید زیر منوهای منوی سمت راست صفحه اصلی باشند. دوما منو به این شکل و سه ستونه که فقط یک ستونش لینک دار باشه چطوری باید درست کنم؟ ثالثا کل مطلب اینه که من یه منو با 20 آیتم دارم که می خوام وقتی رو هر آیتم کلیک می کنی یه صفحه همون شکل دوم عکسی که قرار داده بودم باز بشه که در واقع یه صفحه شامل منوهای سه ستونه می باشد و فقط یک ستون لینک داره. یعنی تقریبا باید 20 تا منو به این صورت باشه. آیا امکان داره؟ این سادگی رو میشه یه کم توضیح بدین؟ با تشکر از دوستانی که می تونن راهنمایی کنن درخواست می کنم کمکم کنند بدجوری گیر کردم. من زیاد برنامه نویسی بلد نیستم خواهشا خیلی تخصصی جواب ندید.
  4. من می خوام واسه منو هام یه صفحه جدید باز بشه و یه لیستی شبیه عکس 2 بیاره بعد تو این عکس رو هر لینک کلیک کنم یه صفحه دیگه باز بشه با متن مربوطه مثل شکل 3.هر کس یه چیزی میگی یکی میگه با کامپوننت k2 امکان پذیره . موندم دیگه از اساتید می خوام راهنمایی کنن. تو آموزش طراحی قالب جوملای آقای طالبی هم به این مورد اشاره نشده است.[ATTACH=CONFIG]6096[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]6097[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]6098[/ATTACH]
  5. با سلام من می خوام شکل منوی اصلی قالب طلوع http://www.*****.ir/demo/?theme=ariseرو تغییر بدم لینک قالب http://www.*****.ir/demo/?theme=ariseو بصورت فایل پیوست دربیارم. با توجه به اینکه این قالب با پلاگین و فریمورک jat3 نصب میشه من نتونستم کدهای مربوطه را پیدا کرده و تغییر بدم. از اساتید خواهش می کنم اگه امکان داشته باشه مرا راهنمایی کنند یا این کار را برام انجام بدند. [ATTACH=CONFIG]5718[/ATTACH]