sabanetaria

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    156
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های sabanetaria

  1. کسی نیست کمک کنه؟
  2. من Rsfrom نصب کردم و پلاگین بانک ملت رو نصب که می کنم قسمت تنظیمات بانک ملت نمی باد که بتونم اطلاعات بانک کلت رو تنظیم کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  3. سلام نمی دونم باید این سوال رو اینجا می پرسیدم یا نه شرمنده ما یک سایت برای آموزشگاه داریم که قرار هست مسولیت بروز رسانی سایت و قرار ردادن مطالب رو در سایت به من محول کنن خواستم ببنیم در مورد هزینه چطور صحبت کنم راهنمایی کنید
  4. عرض کردم پشتیبانی محتویی هفته یک بار بروز رسانی سایت - قرار دادن مطالب و اخبار جدید - قرار دادن نمرات دانش آموزان در سایت
  5. فقط می خ.ام مبلغ پرتی بهشون ندم که سابقه کارم خراب بشه
  6. ببنید من اونجا تدریس هم می کنم سایت هم کار زیادی نداره پشتیبان محتوی بروز رسانی هفتگی داره مطلب جدید در سایت قرار بدم و یا نمرات امتحانات رو به صورت لیستی قرار بدم کار زیادی نداره
  7. کسی از دوستان جوملا کار نیست که الا داره این کار رو انجام می ده یه قیمتی به ما بده؟
  8. کماکان منتظر کمک شما هستم
  9. کسی نیست کمک کنه؟
  10. ببنید صفحه سفید نیست بهد از زدن کلید پرداخت به صفحه اصلی بر می گردد خانه
  11. این مشکل رو حل کردم ویک فرم نمونه ساختم زمانی که کلید رو برای پرداخت می زنم به صفحه جدید میره و هیچ کاری نمی کنه ؟؟؟؟؟
  12. چرا کسی جواب ما رو نمی ده من زمانی که کلید پرداخت رو می زنم میگه تابع ایمیل فراخوانی نشد خواهشا کمک کنید
  13. از کجا باید اینکار رو انجام بدم و در RS Form چیزی پیدا نکردم
  14. از کجا باید این کار رو انجام بدم در تنظیمات rs form چیزی پیدا نکردم
  15. با سلام من یک مشکلی دارم بعد از وارد کردن اطلاعات کلید انتقال به درگاه بانک رو که می زنم در صفحه جدید ارور می دهد که "نمی توان تابع ایمیل را فراخوانی کرد" علت چیست؟
  16. با سلام آیا اسکریپت وجود داره که بتونه آگهی های استخدام رو از چند سایت بگیره و بصورت دسته بندی تعریف شده در سایت قرار بده؟
  17. کسی نیستا جواب بده؟
  18. من از سایت همشهری می خوام بردارم می شه اینکار رو بعنوان نمونه برای من انجام بدین؟ آدرس سایت خودتون و سایت هایی که دارن استفاده می کنن رو می شه بدین؟
  19. من از سایت همشهری می خوام بردارم می شه اینکار رو بعنوان نمونه برای من انجام بدین؟ آدرس سایت خودتون و سایت هایی که دارن استفاده می کنن رو می شه بدین؟
  20. ببنید با خبر خوان نمی شه بصورت تفکیکی این کار را انجام داد یا شاید من نمی تونم میشه دسترسی بدم به شما این کار را انجام بدید؟
  21. کسی نیست کمک کنه؟
  22. اولا از آقا صابر تشکر برای رفع مشکل من دوما زمانی که بر روی ورود کلیک میکنم زیر صفحه اصلی می مونه سوما چطوری می تونم کاری کنم که سایتم وصل بشه به آگهی های یک سایت دیگه و زمانی که اون آپدیت می شه سایت منم آپ بشه آیا امکانش هست؟
  23. من یه بار دیگه امتحان می کنم اگه نشد پیغام خصوصی می دم
  24. من یک هاست دارم و می خوام این بسته نصبی رو به صورت ساب دومین نصب کنم خواستم ببینم آیا می شه این کار رو انجام داد؟ آخه من این بسته نصبی رو توی ساب دومین اکسترکت کردم و دیتا بیس هم برایش ساختم ولی زمانی که می خوام نصب کنم تا صفحه دیتابیس می ره جلو ولی زمانی که اطلاعات دیتا بیس رو وارد می کنم و مرحله بعد رو می زنم به مرحله بعد نمی ره مشکل از کجاست؟
  25. می خواستم بدونم آیا روی یک هاست می تونم 2تا آدرس بصورت مجزا ست کنم یا نمی شه؟