MrProgramer

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    25
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره MrProgramer

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. <p>in emaile manee</p>

    <p><a href="mailto:" rel="">z.yavarri@yahoo.com</a></p>

    <p>age mishe be in jvb bede</p>

    <p>mamnooon</p>

  2. بله جلسات ادامه داره و انشالله جلسه بعدی در محیط کلاس برگزار میشه سایت هم در حال راه اندازیه میتونید در اونجا از اطلاعیه ها برای آگاه شدن از تاریخ جلسات اقدام کنید
  3. بله بنده هم در این جلسه حظور پیدا کردم و راضی هستم. در انتها برای گسترش جلسات تصمیم گرفته شد که سایتی راه اندازی شود که دوستمون jahans بر عهده گرفتند و همچنین جلسه بعدی در کلاس برگزار خواهد شد که هماهنگی های لازم در حال انجام است. در کل از دوستان تشکر می کنم.
  4. دوستان می بخشید که به دلیل سرما خوردگی نتونستم حظور پیدا کنم!!! حالا نتیجه چی شد؟
  5. حتما شده تا به حال کاربرانی وارد سایت شما شوند و این برای شما خوشایند نبوده و از وزد این کاربران راضی نیستید. در این پست می آموزید چگونه جلوی ورور این کاربران را از طریق آی پی بگیرید. ابتدا وارد فایل htaccess در صفحه روت هاستتان شوید. سپس کد زیر را به این فایل اضافه کرده و فایل را ذخیره نمایید : order allow,deny allow from all deny from 12.22.10.4 deny from 42.16.34.13 deny from 54.1.74.50 با اضافه کردن کد های بالا سه آی پی 12.22.10.4 و 42.16.34.13 و 54.1.74.50 مسدود شدند و دیگر نمی توانند وارد سایت شما بشوند. منبع : http://persian-html.ir
  6. بنده فایل htaccess.txt را تغییر نام داده بودم و به .htaccess گذاشتم. --------------------------------------------------------- دوستان مشکل حل نشد!!! در نهایت به این دوست گرامیمون دسترسی دادم تا فقط مشکل را حل کند ، ولی بعد از نیم ساعت تلاش اعلام کرد قادر به انجام رفع نیست و مشکل از میزبان شماست ، باید با میزبان هاستتان تماس بگیرید. بنده طی پیغام هایی که به میزبان دادم به نتیجه ای نرسیدم ، مکالمات ما به صورت زیر بود: ____ با سلام ، بنده وقتی می خواهم در هاستم جوملا 3 نصب کنم با مشکل مواجه شدم ، موقع نصب اعلام می کند که Magic Quotes GPC فعال نیست ، با چند نفر خبره در جوملا هم صحبت کردم و حتی رمز عوبر و نام کاربری را به ایشان دادم ولی نتوانستند کاری بکنند. گفتند برای رفع این ایراد باید با میزبانتان تماس بگیرید. ___ باسلام این پلاگین به دلیل امنیتی غیرفعال است لطفا از نسخه 2.5 استفاده نمائید با تشکر ___ دوستان گرامی ، بنده می خواهم با نسخه 3 جوملا کار کنم ، لطف کنید این پلاگین را فعال کنید. خیلی ممنون می شوم. ___این پلاگین به دلیل امنیتی غیرفعال است و امکان فعال سازی آن وجود ندارد!!! حالا من چکار کار کنم به نظر شما؟؟؟؟ هیچ علاقه ای هم به جوملا 2.5 ندارم!!!! یکی جواب منو بده :13:
  7. اینم مشکلیه!!!! چطوره یه شاخه گل رز بگیریم دستمون و یه کاغذ دیگه تو اون دست که توش نوشته باشه "جوملایی ها!"؟؟؟ اگه هممون وقت شناس باشیم می تونیم حظور پیدا کنیم ، یه عده جون بیکار رو به روی کتابخانه فکر کنم کمی ضایع باشه دیگه!!!! می تونیم پیدا کنیم. و اینکه می دونم راس ساعت 18 باید اونجا باشیم ولی برای اطمینان می پرسم ، در چه ساعتی باشیم؟؟ شما که میدونی جمعه پارک شلوغ میشه پس چرا گفتین پارک؟ می خواهین بعد از اونجا جا به جا بشیم کجا؟ یه مکان ثابت را اعلام کنید. بابا یه جلسه ساده دیگه داره پیچیده میشه ، یه جای مناسب و یه ساعت مناسب اعلام کنید ، مطمئنا شاید بعضی ها هم نمی تونن حظور پیدا کنند ، اخه نمیشه که یکی برای همه - همه برای یکی!!!
  8. دوستان بنده به خاطر این جلسه چند تا از کارامو کنسل کرده بودم!!!! چرا اذیت می کنید؟؟؟ از همون اول مثل نظر سنجی تعیین محل یه نظر سنجی هم برای زمانش تعیین می کردین به هر حال بنده روز های دوشنبه و جمعه بعد از ظهر ها کم کارم ، می تونم حظور داشته باشم.
  9. با سلام فیلم آموزشی که در این پست قرار دادم در ادامه آموزش جوملا هست و در این ویدئو می آموید که چگونه مطلب جدید در سایت بگذارید و چگونه مطلب را ویرایش کنید. لینک مشاهده و دانلود فیلم در آپارات : آقای برنامه نویس __ آموزش جوملا 3 - مدیریت مطالب لینک آموزش قبلی : آقای برنامه نویس __ آموزش جوملا 3 - (نصب) قسمت اول
  10. مشکلی نیست ، من هستم.
  11. با اینکه کم هستیم ولی برای شروع کافیه!!! جناب استارتر لطفا زمان و مکان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  12. بهترین گزینه کتاب است ، اگر شما با کتاب خواندن چیزی را یاد بگیرید ، خودتان برای یادگیری تلاش کرده اید ولی اگر با کلاس رفتن می خواهید شروع به یادگیری کنید استاد می خواهد به شما بیاموزد!!!! این تجربه من بود ، و اول از html و css شروع کنید و وقتی کاملا حرفه ای شدید برید سراغ javascript و jquery و در آخر php را یاد بگیرید.
  13. وای خداییش چه ربطی به جوملا داره دوست عزیز ، اینجا انجمن کابران جوملا است!!!! در جواب این دوست عزیزمون باید بگم کمی فکر کنید اگر افرادی مثل انیشتین الان رنده بودن شاید شما الان در مریخ زندگی میکردید و اینترنت را با سرعت 1000000000000000 بر میلی ثانیه استفاده میکردید. یا اگر کوروش کبیر تا الان زنده بود الان چیزی به نام های آمریکا و انگلیس و مخصوصا اسرائیل وجود نداشت و کره ی زمین در واقع یک کشوری به نام ایران بود. البته در این موارد باید کمی درنگ کرد زیرا اگر افرادی مثل هیتلر هم زنده بودند خدا می دانست چه می شود (شاید با کوروش کبیر به جون هم می افتادند[jojo]) و اینکه من شنیده ام حضرت آدم چیزی حدود هزار سال عمر کرد!!!! یا حضرت نوح ، شاید این طول عمر ژنی باشد در بدن انسان که در طی سالین از بین رفته یا غیر فعال شده و حالا با وجود انواع آلودگی ها و غذا های امروزی باعث فعال شدن دوباره شده است.
  14. با سلام خدمت دوستان به دلیل اینکه اکثر سایت های فعلی با وردپرس هستند و محدود بودن به یک چیز زیاد جالب نیست آموزش نصب جوملا را برای افراد مبتدی و افرادی که وردپرس می دانند و حالا می خواهند با جوملا کار کنند آماده کرده ام. این آموزش ها ادامه دارند و شما می توانید ادامه فیلم ها را در persian-html.ir دنبال کنید. ارسال نظر و پیشنهاد باعث تشویق برای ساخت ویدئو های بعدی خواهد بود. فیلم در در آپارات است ، برای مشاهده و دانلود در لینک زیر کلیک کنید: آپارات - ویدیو
  15. خیلی عالی به نظر من جمعه باشه که همه آزاد باشن و جایی کار نداشته باشند. بنده از 4 تا 7 بعد از ظهر می تونم در خدمتتون باشم.