arsalansalar

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های arsalansalar

  1. سلام در کامپوننت مدیریت آگهی (ایستگاه)،اگهی جدید در کروم نصب نمی شود. این اشکال را چگونه رفع کنم؟
  2. و سوال بعدی من این است که ایا برای نمایش جدیدترین اگهی که به صورت عمودی نمایش می دهد و بخواهم افقی نمایش دهد هم باید بسته نصبی و بگیرم؟
  3. یعنی کامپوننت تجاری ندارد که بخرم این مشکل حل شود؟ حتما باید بسته نصبی باشد؟
  4. با سلام ادرس سایت من:خانه - حجره جدیترین اگهی ها رو به صورت عمودی نشون میده. برای اینکه افق نشون بده باید چی کار کنم؟ مثلا در 3 ردیف 4 تایی
  5. با سلام در کامپوننت مدیریت تبلیغات (ایستگاه) من 2 تا مشکل دارم: 1-زمانی که بر روی اگهی کلیک می کنم تا محتویات آن را ببینم عکس آگهی نمایش داده نمی شود. 2-زمانی که بر روی درج اگهی جدید کلیک می کنم با اینکه قبلا مجموعه ها را پر کردم اما باز مجموعه ها نمایش داده نمی شود و به همین دلیل اگهی ثبت نمی شود.
  6. سلام من افزونه hikoshop و hikomarket را نصب کردم. و می خواهمی امکانی رو فراهم کنم که مشتریان از طریق سایت محصولات خودشونو معرفی کنند و پس از تایید توسط مدیر سایت این محصولات در سایت نمایش داده شود.
  7. با سلام من djclassfied را برای اگهی ها نصب کردم اما در قسمتی که کاربر می خواهد عکس وارد کند خطای زیر را می دهد: Unfortunately images multiupload was unable to start, there are probably some script errors on site. Please contact us using helpdesk at dj-extensions.com.
  8. با سلام من دنبال یک افزونه هستم که کار کردی به شکل زیر داشته باشد: 1-مشتری به معرفی محصولات خود بپردازد 2-مدیر سایت پس از مشاهده این محصولات در صورت تایید در سایت نمایش داده شود لطفا در صورت وجود همچین افزونه ای یک راهنمایی بفرمائید.
  9. سلام و ممنون از پاسختون قرار نیشت مبحث فروش در داخل ان وجود داشته باشد.فقط مشتری محصول خود به همراه ادرس و شماره تلفن خود را درون سایت می گذارد و پس از تایید مدیر در سایت نمایش داده می شود. در واقع مانند این است که هر کس مغازه خود را داشته باشد و به معرفی محصولات درون مغازه خود بپردازد.
  10. من ماژول نصب کردم.ولی هرچی جستجو می کنم اصلا نمایش نمی دهد و می نویسد رکوردی یافت نشد. اما به محض اینکه ماژول mod_rsform_list نصب می کنم همه رکوردها را بدون جستجو نمایش می دهد.