pezeshki86

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره pezeshki86

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. سلام و عرض ادب خدمت دوستان بنده در سایت خود از افزونه ی commiunity biulder برای پروفایل دهی به کاربران استفاده می کنم . برای کوتاه کردن آدرس پروفایل کاربران از کامپوننت sh404sef استفاده می کنم . این کامپوننت به خوبی آدرس ها رو کوتاه میکنه ولی به این صورت در میاره : medup.ir/username/ متاسفانه مشکل اینجاست که آخر نام کاربران (username) یک اسلش اضافه میکنه و اگر توی نوار آدرس ، لینک فوق بدون / درج بشه پیغام خطا میده . یعنی آدرس ها به این صورت در میان : medup.ir/username/ ولی من میخوام آدرس ها بدون اون اسلش در آخر باشن به این صورت : medup.ir/username کسی از دوستان میتونه راهنمایی کنه ؟
  2. سلام هرکاری میکنم نمیتونم در قسمت فیلد های فهرست فیلدی رو انتخاب کنم و بعد از انتخاب و save کردن دوباره تیک گزینه ها برداشته میشه لطفا راهنمایی کنید
  3. سلام . من با فرم ساز rsform یک فرم برای دریافت یک سری اطلاعات که شامل آدرس وب هم میشه قرار دادم و بعد از پر کردن اطلاعات فرم توسط کاربران ، این اطلاعات در لیست هایی به نمایش در میاد ولی متاسفانه آدرس های اینترنتی لینک دار نیستند . این یک نمونه از صفحه : گروه های تلگرام چطور میشه این آدرس ها لینک دار باشه. روشی هست که خود جوملا آدرس ها رو به طور خودکار لینک دار کنه ؟
  4. سلام خدمت دوستان عزیز لطفا به این آدرس برید : Joomla! Extensions Directory (اگه آدرس احیانا باز نشد از *****شکن استفاده کنید باز میشه) نام افزونه ای که جوملا در این صفحه برای نمایش مطالبش استفاده کرده چی هست ؟ عکس افزونه : http://yazdevent.com/files/joomla.png اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم .