ebiramrb

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    37
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره ebiramrb

  • درجه
    علاقه مند جوملا
  • تاریخ تولد
  1. از همه علاقمندان به مباحث سئو و الگوریتم های موتورهای جستجو دعوت می شود در این سمینار که به همت انجمن انفورماتیک ایران برگزار می گردد شرکت نمایند: الگوریتم های گوگل سخنران: مهندس رضا شیرازی مفرد زمان: 25 شهریور ماه 1393- ساعت 16:30 مکان: سالن آمفی تئاتر پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران)، انتهای خیابان كارگر شمالی فهرست مطالب • معماری موتورهای جستجو • الگوریتم های رتبه بندی صفحات وب • معرفی و بررسی آخرین الگوریتم های گوگل • تأثیر https بر رتبه بندی وبگاه های اینترنتی لینک خبر
  2. فکر کنم پست شما اعتبارشو از homepage می گیرد . اگر غیر از این بخواهید باید مسقیما برای خود پست بک لینک بگیرید
  3. دقیقا همینطوره ، و از مدیر این سایت هم خیلی خوب یاد بگیریم که مطلبی که خیلی ها خوششون میاد و مفیده رو منبعش رو spam کنیم !!!!
  4. البته باید بدونید که این کد توی اینترنت اکسپلورر 8 و قبل از اون کار نمی کنه ، اگر بخواهید که توی اون ها هم کار کنه ، باید از فایل pie استفاده کنید ، اگر مایل بودید بگین تا به شما بدمش
  5. تا اونجایی که من می دونم تراوین کلا تعطیل داره می شه ، مگه غیر از اینه ؟ شما دوباره می خواین یه همچین بازی راه اندازی کنید ؟
  6. می تونید کلا از جوملا استفاده نکنید و از روش های جاوا استفاده کنید ، که خوب برنامه های اون هم بسیار بسیار زیاد هست
  7. این چه حرفیه !!!!!! معلومه که حقه سازنده قالبه که لینک خودش رو توی اون قالب قرار بده ، حالا می خواد هدیه باشه ، می خواد بابت اون پول پرداخت کرده باشه این جز کار های حرفه ای طراحی سایت هست ، و شما به نظر بنده اصلا اصول حرفه ای این کار رو نمی دونید
  8. اوووووووووووووو ، چقد شما سخت می گیرید ، جیکوئری چیه ، این حرفا کدومه ، با css می شه این کارو کرد ، این که شما نمی تونید این کار رو انجام بدید که دلیل نمی شه روش غلطه
  9. 1. برای انسانها بنویسید - برای رباطها بهینه سازی کنید دیگر کسی به دنبال محتوای سئو نیست , همه چیزنشان می دهد که گوگل محتوای طبعا مفید را به محتوایی که صرفا تحت فاکتور های سئو ایجاد شده ارجح می داند.همچنین وقتی رباطها مطالب شما را نتوانند بخوانند دیگر چه فرقی دارد پیج رنک شما 0 باشد یا 10! پس به محتوا و اساس خواسته ی مخاطب اهمیت دهید در حالی که همزمان به فکر رباطها برای یافتن مطالبتان هستید. 2. چگالی کلمات کلیدی را یک بار برای همیشه فراموش کنید چگالی کلمات کلیدی از استوار ترین و مهمترین عوامل سئو شناخته شده, اما هیچ چیز مبنا بر اینکه نشان دهد گوگل کدام چگالی خاص را ازدیگری مفید تر می داند نیست. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط بسیار مهم است اما دقت داشته باشید به طور روان و طبیعی انها را به کار ببرید. به کاربردن حجم زیاد کلمه کلیدی در جایی نا مربوط نه تنها نکته مثبت تلقی نمی شود بلکه اثر سوء نیز خواهد داشت. 3. از کلمات کلیدی مرتبط , مترادف و تنوع دستوری استفاده کنید گوگل و سایر موتورهای جستجو فهرست خود را بر اساس معنای کلمات ایجاد می کنند که به این ترتیب با مفهوم انچه فرد جستجو کرده تطبیق و نتیجه ی مناسب نمایش داده می شود. بنابراین می توان با استفاده از کلمات کلیدی مترادف و مرتبط و تنوع دستوری, محتوای پرمخاطب تری ایجاد کرد بدون انکه کلمات کلیدی را در ان تکرار کنیم. 4. از گوگل برای پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید اگر در قسمت جستجو قبل از کلمه مورد نظر خود از ~ استفاده کنید و جستجو کنید در پایین صفحه گوگل تعدادی کلمه که به واژه ی مورد نظر شما مرتبط است را نمایش می دهد. از این کلمه ها برای بالا بردن ارتباط کلمات جستجو شده با محتوای خود استفاده کنید. 5. محتوای خود را نه تنها از نظر حجم بلکه از جهت معنایی غنی کنید به طور میانگین وب سایت هایی که در صفحه ی اول گوگل نمایش داده می شوند دارای بیش از 2000 کلمه هستند. همچنین تجربه نشان می دهد مقاله های طولانی و پر محتوا نسبت به مقاله های کوتاه تر و سطحی تر, بیشتر پسندیده و به اشتراک گذاشته می شوند. هدف یک مقاله کاوش در عمق یک مطلب وارائه بینشی حقیقی است. مطالب خود را صرفا برای تطبیق با معیار موتورهای جستجو طولانی نکنید,چون دانش کافی از موضوع مورد نظر دارید ان را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. 6. از عبارات کوتاه با معنی بلند بهره ببرید استفاده از عبارات طولانی و حجیم بسیار رقابتی است و دست یابی به رتبه خوب در انها نیازمند هزینه قابل توجهی از وقت و انرژی است. در بسیاری از موارد استفاده کردن از عبارات مرتبط راهی اسان تر برای رسیدن به رتبه مورد نظر می باشد.گرچه عبارات کوتاه با معنی بلند کمتر جستجو می شوند اما کیفیت ترافیک بالاتری دارند. چون بازدید کنندگان بیشتری را به بازگشت به سایت ترقیب می کنند. 7. به سوالات جستجو کننده پاسخ دهید اگر کسی در مورد محصول یا خدمات شما سوالاتی داشته باشد ان سوالات را نیزدر موتور جستجو تایپ خواهد کرد. شما با پیدا کردن سوالات مورد نظر و پاسخ مناسب دادن به انها در سایت خود مشتریان را به بازدید از سایت فرا خواهید خواند به این ترتیب با دادن پاسخ هایی بهتر از رقیب خود انها را به مشتری خود تبدیل می کنید. 8. مقاله خود را قابل رویت و اشتراک گذاری کنید اشتراک گذاری کردن مقاله شما موجب بالا رفتن ترافیک سایت خواهد شد , هرچه تعداد به اشتراک گذاشتن مقاله شما بالاتر باشد از نظر گوگل سایت شما محبوب تر و مرتبط تر با موضوع مورد نظر است. با همکاری کردن با سایت های مرتبط و همچنین سایت های اجتماعی معمولی سایت خود را در معرض دید و اشتراک گذاری قرار دهید.همچنین وبلاگ نویسان مهمان را دست کم نگیرید. 9. گوگل پلاس را از یاد نبرید گوگل پلاس به زودی مهمترین نقش را در سئو ایفا خواهد کرد. همچنین رنک مشخصات نویسنده مقاله به این معنی است که گوگل فاکتورهای رنکینگ را تنها به سرویس میزبانی وب سایت اختصاص نخواهد داد و به نویسنده مقاله نیز مربوط خواهد بود. حساب کاربری گوگل + خود را راه اندازی کنید قسمت نویسندگی (authorship) را علامت (markup) بزنید. قسمت محتوایی را در دست بگیرید, رنک نویسندگی (Author Rank)بسازید, و در گوگل+ فعال باشید. به این ترتیب می توانید بر کوچک ترین بخش محتوایی خود تسلط داشته باشید بدون توجه به اینکه هر بخش از کجا پست می شود. 10. عنوان صفحه و توضیحات ان همواره فاکتور های اصلی محسوب می شوند عنوان سایت شما اولین چیزیست که گوگل برای طبقه بندی وب سایت شخصی در نظر می گیرد همچنین رابطه بین عنوان و توضیحات صفحه اولین چیزیست که بازدید کنند گان با ان روبه رو می شوند. پس کلمات کلیدی را به صورتی در توضیحات بگنجانید که سلیس باشد همچنین تلاش کنید که جستجوگر را برای کلیک کردن روی سایت خود از طریق توضیحات مناسب ترقیب کنید. به امید اینکه نکات فوق برای شما مفید واقع شود و بتوانید از ده نکته سئو سال 2013 نهایت استفاده را ببرید.
  10. در هفته اخیر گوگل اعلام کرد الگوریتم جدیدی را برای موتور جستجوی خود به کار گرفته است. این امربه خصوص برای افرادی که در زمینه سئو فعالیت دارند بسیار بحث برانگیز شده , تا حدی که عده ای با انتشار این خبر نگران فعالیت ها و دست اورد های خود تا کنون شدند,این در حالیست که گوگل اذعان داشت از ماه گذشته "مرغ مگس خوار" به فعالیت خود مشغول است و در صورت داشتن مغایرت با استانداردهای به کار برده شده در سایت شما تاثیر ان بر روی ترافیک سایت هم اکنون قابل رویت می باشد.همچنین نا گفته نماند سایر فاکتورهای دخیل در نتایج سئو نیز مدام در حال تغییر است و نمی توان بدون در نظر گرفتن انها در مورد الگوریتم جدید نتیجه گیری کرد. چرا "مرغ مگس خوار" ؟ گوگل در توجیه نام انتخاب شده به دو کلمه ی "دقت و سرعت " اشاره کرد . و منظور این است که در این الگوریتم نهایت دقت بدون کم شدن سرعت فرایند به کار برده شده است. درباره مرغ مگس خوار: مرغ مگس خوار کوچکترین پرنده دنیا است. بال های این پرنده در هر ثانیه 70 بار به هم می خورند و در حالت عادی هرگز نمی توان بال زدن پرنده را مشاهده کرد، بالهای این پرنده در زمان شیرجه زدن در هر ثانیه 200 بار به هم می خورند.این پرنده می تواند با سرعت 30 مایل در ساعت پرواز کند و این توانائی را دارد که در زمان پرواز در یک نقطه ثابت بماند و یا حتی به سمت عقب حرکت کند الگوریتم مرغ مگس خوار چیست؟ الگوریتم مرغ مگس خوار بر اساس مفهوم عبارت جستجو شده فعالیت می کند. یعنی برای عبارت مورد نظر به دنبال مترادفی است که توضیح بهتری را در راستای هدف فرد جستجوگر بیان کند. به طور مثال اگر فرد عبارت "از کجا می توانم موبایل جدید سونی اریکسون را بخرم؟" را وارد کند این عملگر قادر به تحلیل عبارت بوده وسایت های مرتبط با بازار موبایل را برای شما نمایش خواهد داد. مرغ مگس خوار چگونه عمل می کند؟ ابتدا برای کلمات مترادف پیدا کرده و با استفاده از ان می تواند به منظور مخاطب دست پیدا کرد.مثلا در عبارت فوق برای کلمه "کجا" "مکان" و برای "می خرم" "بازار "در نظر گرفته می شود وبه این ترتیب مفهوم بازار موبایل یا مانند ان را مورد بررسی قرار می گیرد. تفاوت روش تحلیلی و کلمات کلیدی چیست؟ تا کنون گوگل برای نمایش نتایج جستجو از کلمات کلیدی جستجو شده بدون در نظر گرفتن مفهوم جمله بهره می گرفت . در واقع در عبارت جستجو شده به دنبال ارتباط بین کلمات نبوده و هر کدام از کلمات را به طور جدا بررسی می نمود. به طور مثال در عبارت بالا در روش کلمات کلیدی ابتدا کلمه "سونی اریکسون" مورد بررسی قرار می گرفت و سایت مرتبط با برند مورد نظر را نمایش داده می شد. اشکال روش کلمات کلیدی: در این روش امکان در نظر گرفته شدن حروف اضافه و کلمات نامربوط با هدف فرد, به عنوان کلمه کلیدی زیاد بود, مثلا ممکن بود در راستای جمله ی بالا حروف "از" ,"را" و همچنین کلمه "می توانم " نیز مورد بررسی قرار گرفته و نتایج حاصل با هدف مورد نظر فاصله می گرفت. مزیت روش تحلیلی: با روش تحلیلی گوگل مستقیما به هدف مخاطب دسترسی پیدا کرده و قادر است مرتبط ترین نتیجه را نمایش دهد. هدف الگوریتم جدید گوگل چیست؟ گوگل این بار برای تسهیل کاربری این الگوریتم را مهیا کرده به طوری که افراد با بالاترین سرعت به هدف مورد نظر خود دست یابند. و بر خلاف سایر الگوریتم ها به اسپم و رنک پیج ربطی نداشته است. اما تبعا این الگوریتم تاثیر اجتناب ناپذیری را بر روی نتایج گوگل خواهد گذاشت, که متاسفانه هنوز اطلاعات کاملی در رابطه با بحث سئو ان منتشر نشده است. ایا با انتشار این الگوریتم سایر الگوریتم های قبلی منقضی شده؟ خیر, این الگوریتم در راستای تکمیل الگوریتم های پنگوئن و پاندا است. پاندا و پنگوئن برای مبارزه با سئو سیاه مانند پیدا کردن سایت های اسپم ومحتوای نامناسب وهمچنین سایت هایی که با خریدن لینک اقدام به بالا بردن رنکینگ خود می کنند طراحی شده اند. این در حالیست که مرغ مگس خوار الگوریتم ضد اسپم نیست و تنها به موضوع تجزیه و تحلیل عبارات جستجو برای بهبود نتایج نمایش داده شده طراحی شده است. ایا مرغ مگس خوار ارزش پیج رنک را از بین برده!؟ همانطور که درقبل نیزاشاره شد این الگوریتم در راستای تکمیل الگوریتم های قدیمی تر است و با توجه به همان فاکتور های مورد نظر گوگل در رابطه با کیفیت سایت نتایج را نمایش می دهد. بنابراین اضافه شدن این الگوریتم به الگوریتم های گوگل به معنی کمرنگ تر شدن الگوریتم های قبلی مانند الگوریتم پیج رنک گوگل نیست. برای نتیجه گیری بهتر در سئو چه تغییراتی در سایت لازم است؟ هم اکنون برای سایت های فارسی زبان اطلاعات کافی در اختیار نیست , با این حال مشهود است که با توجه به اساس کار الگوریتم جدید بهتر است در رابطه با تحلیل مطالبی که کاربران شما به دنبال ان هستند اطلاعات مناسبی را در اختیار انها قرار داده و به این ترتیب در رتبه بندی گوگل به رتبه بهتری دست یابید. منبع : www.webdesign24.ir
  11. شما tls 1.0 رو غیر فعال کنید ببینید درست می شه ؟ چون برای Gmail هم قبلا من این مشکل رو داشتم ،
  12. فکر می کنم اگر اشتباه نکنم این مربوط به تنظیمات tls مربوط به مرورگرتون باشه
  13. اوه نه !!!! تمامی اسکریپت موجود در صفحه ها رو به فایل خارجی منتقل کنید و اونها رو لینک کنید. توی سورس صفحه شما ، نصفش فقط اسکریپت هست و فقط نمی از اون مطلب و این یعنی اصلا بهینه نیست. شما تا اونجایی که میتونید باید تمامی style ها و کد ها رو در فایل جداگانه ای قرار بدید. یعنی style های inline ممنوع، کد داخل صفحه هم ممنوع.
  14. خیلی ممنونم از راهنمایی مفیدتون
  15. تبریک می گم ، خیلی عالیه !