ebrahim_rb

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    58
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

ebrahim_rb last won the day on سپتامبر 28 2013

ebrahim_rb had the most liked content!

اعتبار در انجمن

11 خوب

درباره ebrahim_rb

  • درجه
    علاقه مند جوملا
  • تاریخ تولد
  1. در بین مدیران سایت و کسانی که در بازار اینترنت فعالیت می کنند هدف اصلی بالا امدن در صفحه اول گوگل و در نهایت دستیابی به رتبه اول گوگل است. حال سوال این است که چگونه به صفحه اول گوگل برسیم؟ در اینجا به چند نکته کلیدی برای بهبود وضعیت سایت در گوگل اشاره می کنیم: [h=4]در درجه اول باید بدانیم سایت مناسب و استاندارد از نظر گوگل چیست؟[/h] یک سایت مناسب سایتی است که در ان موارد زیر رعایت شده باشد: معماری و طراحی قالب مناسبی داشته باشد ساختار مناسبی از نظر لینکهای داخلی بین صفحات شما ایجاد کند اطلاعات داخل سایت به راحتی توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو قابل ایندکس شدن باشد از تکنیکهایی مثل تگ گذاری و نوار راهبردی استفاده کند آدرس دهی صفحات مناسبی داشته باشد سرعت لود شدن صفحات آن سریع انجام شود مشکلات امنیتی نداشته باشد گرافیک مناسب و بسیار سبکی داشته باشد و حجم صفحات آن به خاطر قالب سایت زیاد نباشد به گونه ای طراحی شده باشد که گوگل به راحتی بتواند صفحات و مطالب آن را پیدا کرده و ایندکس کند بهتر است برای طراحی سایت خود از فرد یا شرکتی خبره در این زمینه استفاده کنید که آشنایی کامل با اصول سئو و بهینه سازی سایت داشته باشد. زیرا طراحی سایت یک بخش اساسی و بسیار مهم جهت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است. پس از مرحل طراحی سایت و بهبود سئو سایت از نظر ساختاری نوبت به تولید محتوا و عوامل خارجی می رسد. [h=4]مخاطبین مورد نظر شما چه کسانی هستند؟[/h] در درجه اول شما باید بدانید محصول و خدماتی که ارائه می دهید چیست، پس از اگاهی کامل از هدف مورد نظر خود می توانید در مورد مخاطبان هدفی که دارید به اطلاعات مناسبی دست یابید؛ مثلا چه کسی از محصول شما استفاده می کند؟ خدمات شما کدام گروه سنی را تحت پوشش قرار می دهد؟ و ... حال می توانید با توجه به نیاز مخاطب محتوای مناسب را ایجاد کنید. در حقیقت داشتن اطلاعات کامل در مورد کلماتی که مخاطبین شما جستجو می کنند بسیار اهمیت دارد و تاثیر بسیار زیادی در مراحل بعدی کار خواهد داشت. محتوایی که در سایت خود تولید می کنید باید بر اساس کلمات کلیدی که مشتریان شما جستجو می کنند برنامه ریزی شده و ایجاد شود. [h=4]چگونه کلمه کلیدی انتخاب کنید؟[/h] کلمه کلیدی یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده درموفقیت سایت شما است. در مورد انتخاب کلمات کلیدی موارد بسیار زیادی مورد بحث و بررسی باید قرار گیرد که به چند نکته از انها در زیر اشاره می کنیم: کلمه ای را به عنوان کلمه ی کلیدی انتخاب کنید که بهترین توضیح را در رابطه با خدمات سایت شما می دهد. کلماتی که جستجوی بیشتری دارند اما در ان رقیب کمتری دارید یا رقبای شما در ان ضعیف ترند مناسب ترند. از تکرار بی مورد کلمه کلیدی مورد نظر در بخش های بی ربط برای بالا بردن چگالی کلمه بپرهیزید, این یکی از موارد سئو سیاه و اسپم شناخته شده است. کلمات کلیدی مناسب خود را با ابزارهای مثل rank tracker دنبال کنید و وضعیت خود و رقبایتان را همواره تحلیل کنید. از سیستم های جستجو و امارگیری مناسب برای بررسی کلمه کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید. از عبارات و کلمات هم معنی با کلمه ی مورد نظرخود بهره بگیرید. پس از انتخاب کلمه کلیدی مناسب نوبت به تولید محتوای مفید میرسد. [h=4]محتوای مفید و مناسب چیست؟[/h] برای تولید محتوای مناسب در درجه اول باید از صحت مطالب خود مطمئن باشید. سپس مطلبی را ایجاد کنید که مورد نظر مخاطب است, از کپی کردن مطالب از سایت های دیگر جدا پرهیز کنید و محتوای سایت خود را خودتان تولید کنید. [h=4]چرا باید رقبای خود را بشناسید؟[/h] پس از ایجاد محتوای مناسب باید بدانید علاوه برشما چه کسانی در حوضه تخصصی شما فعالیت دارند و فعالیت انها چگونه است. از این طریق می توانید به اطلاعات زیادی از قبیل نیاز مشتری , ترجیح انها در استفاده از خدمات دست بیابید.شما باید با نو اوری و ارتقا سطح کیفیت خود و مهم تر از ان با براوردن نیازهای مشتریان انها را برای استفاده از خدمات خود ترقیب کنید. [h=4]اهمیت سئو خارجی در چیست؟[/h] سایت شما تنها در صورتی ارزشمند است که بازدید کننده داشته باشد , برای بالا بردن بازدید سایت باید در خارج از سایت نیز فعالیت هایی داشته باشید؛ به طور مثال فعالیت در شبکه های اجتماعی, فعالیت در سایت های مختلف در زمره سئو خارجی قرار می گیرد. زمانی می توانید در صفحه اول گوگل جایی داشته باشید که موتورهای جستجو مطالب شما را مفید و مناسب بشناسند و این امر در صورتی انجام می پذیرد که مطالب شما به طور مناسب منتشر شود و بازدیدکننده زیادی داشته باشد. [h=4]با الگوریتم های در حال تغییر چه کار کنیم؟[/h] اطلاعات خود را به روز کنید. و مطابق تغییرات روزانه سایت خود را بهینه سازی کنید. گوگل معمولا الگوریتم های خود را تکمیل می کند به طوری که الگوریتم جدید تا جای ممکن با قبلی مغایرت نداشته باشد و در راستای ان فعالیت کند. بنا براین بسیار مهم است در جریان کوچک ترین تغییرات قرار بگیرید. برای بهبود دانش خود در این زمینه می توانید به سایت هایی که در زمینه آموزش سئو فعالیت می کنند مراجعه نمایید و یا از متخصصین سئو کمک بگیرید. [h=4]سایت شما به صفحه اول گوگل دست یافت, ایا کار شما به پایان رسیده است؟[/h] اکنون که شما به صفحه اول گوگل دست یافتید باید بیش از پیش روزانه به تغییرات وضعیت رقبای خود توجه کنید چرا که انها نیز در صدد دستیابی به رتبه بهتر هستند. پس هرگز از حرکت نایستید همانطور که دنیای اطراف شما پیوسته در تکاپو است. سئو سایت نیز یک کار دراز مدت و مداوم است، همانطور که الگوریتم های گوگل و سایت های رقبای شما در حال تغییر هستند، سایت شما نیز باید تغییر کند و خود را بهبود ببخشد. منبع : طراحی سایت
  2. نزدیک به 95% ازکاربران اینترنت هم اکنون ازانتشار الگوریتم جدید گوگل اگاه هستند. از بین این افراد، دارندگان وب سایت و فعالان سئو به دنبال به روز رسانی اطلاعات خود و به تبع ان بهینه سازی سایت با توجه به الگوریتم جدید هستند. افرادی که از سایت شما بازدید می کنند و به دنبال ان از خدمات,محصولات و اطلاعات شما بهره می برند معمولا سوالات و نظراتی در حوضه فعالیتی شما خواهند داشت. بنابراین اگر محتوای سایت شما به طوری باشد که پاسخ سوالات و توضیحات مورد نظر مخاطب را شامل شود دقیقا به هدف زده اید و یک قدم از رقبای خود جلوترید, چرا که الگوریتم جدید گوگل به دنبال مفاهیم و توضیحات معتبر است. البته با توجه به توضیحات گوگل این الگوریتم در رابطه با استانداردهای مربوط به سئو تغییراتی ایجاد نشده و اگر سایت شما همگام با الگوریتم های قبلی بهینه سازی شده, جای هیچ نگرانی نیست. این مراحل بیانگر ان است که اکنون فاکتورهایی افزون بر تغییرات قبل مورد توجه است. 1. در مورد انچه ارائه می دهید (یا براساس ان بهینه سازی می کنید) توضیح کامل دهید: به نظر کاملا واضح است اما در عمل باید به جزئیات نیز توجه کنید و دقیقا همان چیزی را توضیح دهید که هستید! 2. مخاطب هدف خود را مشخص کنید: چه کسانی هستند؟ گروه سنی انها چیست؟ کجا زندگی می کنند؟ از محصولات شما کجا و چگونه استفاده می کنند؟ و ... . برای دسترسی به اطلاعات فوق بهتر است تحقیقات اماری در مورد محصول و خدمات خود انجام دهید. 3. در مورد محصول خود تحقیق کنید: از سایت ها و دایره المعارف ها جهت دریافت اطلاعات کامل از محصول خود استفاده کنید, مثلا از فرایند کامل تولید و تهیه ان اگاهی داشته باشید و موارد و محصولات مرتبط و مشابه را شناسایی کنید. تنها در این صورت قادر خواهید بود محتوای مناسب برای سایت خود ایجاد کنید. چرا که برای تولید محتوای معتبر و مناسب اگاهی لازم است. 4.لیستی از کلمات کلیدی تهیه کنید: نه تنها از کلمات کلیدی استفاده کنید , بلکه لغات هم معنی, عبارات مرتبط , سوالات و دیدگاه ها و مکان های مرتبط را نیز در لیست خود اضافه کنید. جستجوها معمولا شامل متن سوالات و عبارات و کلماتی هستند که برای مردم جذاب تر و رایج تر باشد. از موتور جستجو , برای کاوش در مورد محصول خود و اینکه افراد کلمه مورد نظر شما را دقیقا چگونه در قالب عبارات به کار می برند ,استفاده کنید. به طور مثال ابتدا کلمه مورد خود را جستجو کنید سپس می توانید از طریق ان به بلاگ ها و بحث های رایج حول محصول خود دست یابید. و کلمات کلیدی بیشتری را پیدا کنید. بنابراین قادر خواهید بود مطلبی را ایجاد کنید که پر محتوا تر و مورد نظر مخاطب هدف شماست. 5.با مخاطبین سایت خود تبادل نظر داشته باشید: بخشی را برای هم فکری و نظر دادن مخاطبان و گفتگوی انها در نظر بگیرید. مثلا انجمنی (forum) در سایت تشکیل دهید و ان را با ایجاد سوال های کلیدی و رایج محبوب کنید. و ان را به بلاگ مرتبط لینک کنید. اینگونه می توانید افراد را در نظرات دخیل کنید. بحث های داغ و جذاب را از یاد نبرید. 6. موضوع های مختلف را به هم ارتباط دهید: از بحث های مختلف و تحلیل انها برای ربط دادن به موضوع مورد نظر خود استفاده کنید و به این ترتیب می توانید از لینک های متفاوت برای سایت و مقاله خود بهره بگیرید. قسمتی برای پرسش و پاسخ های رایج یا راهنمای کاربر و مانند اینها که در بردارنده محتوای مناسب هستند در نظر بگیرید. حتما به بلاگ و پست های مربوط به ان لینک دهید. 7. ترافیک سایت را به سمت بلاگ ها و انجمن های مورد نظر خود جلب کنید: اما توجه داشته باشید که با زیاده روی در جلوه دادن ان به مخاطب, قوانین اسپم را زیر پا نگذارید. در صورت امکان ادرس سایت مورد نظر را در امضا یا نام کاربری خود برای گذاشتن محتوا در بلاگ مرتبط لینک کنید. 8.وارد اجتماع شوید: امکان به اشتراک گذاری مقالات و بحث ها را در شبکه های اجتماعی مختلف ایجاد کنید, به این ترتیب مخاطبان محتوای شما را به راحتی انتقال و گسترش می دهند. محتوای مورد نظر را در پروفایل اجتماعی خود نیز اپلود کنید , به این ترتیب افرادی که ان را به اشتراک می گذارند و به ان امتیاز می دهند را می توانید به سایت خود جذب کنید. به افراد امکان اظهار نظر و صحبت در مورد علایق شخصیشان در مورد محصول خود دهید, این راه بسیار اسان تر از ان است که برای هر فرد به طور جداگانه زمان اختصاص داده و نظر هر یک را جداگانه مورد بررسی قرار دهید. 9.قسمتی را برای نقد توسط کاربر اختصاص دهید: نقد ها از نظر گوگل بسیار ارزشمند هستند و گوگل توجه خاصی به انها دارد به طوری که ان را به طور جداگانه مورد بررسی قرار می دهد. شما برای این منظور باید نقد ها را طبقه بندی و سازماندهی کنید چرا که در غیر این صورت با حجم زیادی از پست ها روبه رو خواهید شد که توان تفکیک انها را از نظر موضوع نخواهید داشت. همچنین با طبقه بندی انتقادات و پیشنهادات این امکان را به مخاطب می دهید که به راحتی نقد خود را پست کند و دچار سردرگمی در مطالب نشود. 10. تولید محتوا: هم اکنون شما به محصول و خدمات خود تسلط کامل را دارید به این ترتیب می توانید کلمه کلیدی ,لیست موضوعات مورد بحث و محتوای مناسب را ایجاد و منتشر کنید. سپس نوبت ان است که از طریق تعامل با کاربر تشخیص دهید که وضعیت سایت شما در گوگل چگونه است. [h=3]چند نکته کلیدی دیگر:[/h] از انجا که شما کلمات کلیدی, سوالات, مقالات, و کلمات مرتبط را در دست دارید, وقت ان است که از انها برای ارتقا پیج رنک خود استفاده کنید.با مقایسه ی رتبه سایت خود با رقبا و در نظر گرفتن مواردی که انها برای بهینه سازی استفاده کردن می توانید ایده گرفته و برای ارتقا رتبه خود استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجو وضعیت کلمات کلیدی خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید و تخمین بزنید کدام کلمه کلیدی می تواند ترافیک بیشتری را برای سایت شما در گوگل ایجاد کند. رتبه بندی بیانگر ان است که صفحه مورد نظر چه موقعیتی در برابر کدام کلمه را دارد. و با تجزیه تحلیل مناسب شما می توانید بهترین محتوا را برای کلمه مورد نظر خود ایجاد کنید. منبع : طراحی سایت
  3. بدیهی است که اگر شما بهترین وب سایت را از لحاظ طراحی، اطلاعات و برنامه نویسی داشته باشید ولی سایت شما بیننده ای نداشته باشد کمترین ارزشی نخواهد داشت. امروزه در حدود 85 درصد از بینندگان یک وب سایت از طریق موتورهای جستجوگر به وب سایت ها هدایت می شوند. بهینه سازی رتبه وب سایت در موتورهای جستجوگر فرآیندی بسیار ارزشمند است که باعث افزایش قابل توجه بینندگان وب سایت خواهد شد. از طرفی به دلیل اینکه کسانی که به دنبال اطلاعات مورد نظر میگردند به سایت شما راهنمائی خواهند شد بیشترین بازدهی را نسبت به سایر روشها از قبیل تبلیغ در روزنامه، سایتهای تبلیغاتی و یا تبلیغ از طریق پست الکترونیک داراست. ارتقا سایت شامل سه مرحله مهم هست که عبارتند از : 1- از لحاظ تکنیکال و برنامه نویسی که برای تمام وب سایت هایی که توسط ما طراحی می شوند به صورت رایگان انجام خواهد شد. 2- آنالیز کردن رقبا و بدست آوردن کلمات کلیدی و متن مورد نظر برای بوجود آوردن محتوای مناسب. 3- بوجود آوردن بوکمارک ها و لینک های مفید و هم سنخ. در پایان به این نکته اشاره میگردد که ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو به صورت قرارداد تضمینی منعقد میگردد و در صورتی که سایت شما در 10 سایت اول سایت گوگل قرار نگیرد وجه شما پس داده خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ارتقا رتبه سایت در گوگل مراجعه فرمایید. همچنین برای مشاهده اطلاعات بیشتر در زمینه انواع خدمات بهینه سازی سایت به صفحه سئو مراجعه نمایید. منبع : webdesign24.com
  4. طراحی وب سایت وب سایت، مکان حضور هر شخص یا شرکت در شبکه اینترنت است. یک وب سایت می تواند علاوه بر ایجاد ارتباط و معرفی دارنده سایت، امکان اطلاع رسانی بروز، بازاریابی و معرفی بین المللی را نیز فراهم آورد. آنچه كه در نگاه اول بازديدكننده سايت شما را جلب كرده و او را به بازديدهاي بعدي ترغيب مي كند نوع طراحي سايت يا وبلاگ شما اعم از طراحي گرافيكي يا فني است. علاوه بر این بهترین وب سایتها زمانی ارزش واقعی خود را خواهند داشت که ببیننده داشته باشند و این مهم در دنیای رقابتی امروز تنها با خدمات تخصصی SEO قابل انجام است. مراحل طراحی وب سایت توسط ما به صورت زیر است : شناخت نیازهای مشتری و ارائه طرح طراحی قالب وب سایت و تایید توسط مشتری طراحی ساختار سایت و ورود محتوای مورد نظر برنامه نویسی صفحات پویا و تست نهائی راه اندازی سایت و ارائه به مشتری با توجه به تجربه 12 ساله ای که گروه ما در طراحی وب سایت و پیاده سازی پورتال های تحت وب در داخل و خارج کشور دارد تلاش ما بر این هست که بتوانیم بهترین خدمات را با ارزانترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. برخی از انواع وب سایتهایی که توسط گروه ما طراحی شده عبارتند از: انواع پورتال برای شرکتهای خارج از کشور، فروشگاه آنلاین، سیستم های مدیریت محتوا، وب سایتهای کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران، وب سایتهای اطلاع رسانی، وب سایت های خبری، وب سایت مخصوص آژانس های هواپیمایی، وب سایت مخصوص شرکتها، وب سایتهای شخصی، وب سایت های تبلیغاتی و آگهی، فروشگاه الکترونیک و غیره. خدمات طراحی وب سایت ما، با توجه به اهداف و نیازمندیهای مشتری، نوع فعالیت و با توجه به بودجه درنظر گرفته شده برای طراحی صورت می پذیرد. هدف ما طراحی وب سایت حرفه ای و شکیل بر اساس استانداردهای موجود بر روی وب در حداقل زمان و هزینه است. فرآیند انجام کار پس از قرارداد شامل انتخاب قالب، دادن اطلاعات لازم از سوی مشتری، مشاوره و ارائه راهکار های لازم و در نهایت پیاده سازی آن میباشد که در مدت 24 ساعت انجام میشود. قابلیتهای تیم طراحي سايت شامل، ارائه مشاوره و راهکارهای مناسب در زمینه تجارت الکترونیک و طراحی سایت، استفاده از تکنولوژی UML جهت طراحی نرم افزار و تامین خواسته مشتری، پیاده سازی معماری اطلاعات و نقشه سایت و بهره گیری از زبانهای برنامه نویسی و تکنولوژیهای قدرتمند همچون ASP.NET, MSSQL، AJAX، JAVASCRIPT، PHP, MySql است. - طراحی بانک اطلاعاتی در صورت نیاز مشتری - امکان طراحی لوگو، آرم، بنر و ... در سایت - آموزش نحوه استفاده و مدیریت سایت در صورت لزوم - انجام خدمات بهینه سازی سایت و ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو (گوگل) یا به عبارتی خدمات سئو - انجام خدمات تبلیغات کلیکی گوگل و تبلیغات در گوگل
  5. می تونید با استفاده از JQuery این کار رو انجام بدید ، به این صورت که المان های مورد نظر رو انتخاب کنید و به آنها Style جدید بدید بدون رفرش شدن .
  6. دوست عزیز اکثر مردم از ie اونم ie 8 استفاده میکنند ، راه حلی وجود داره تا css3 روی اون هم اجرا بشه ؟
  7. 1- اول از همه خود شما باید باور داشته باشید که سایت شما می ارزد ! اگر اینطور نباشد هرگز نمی توانید این را به دیگران انتقال دهید 2- با شوق فراوان قسمت های سایت خود را برای مشتری توضیح دهید ، و یادتان باشد او تصویری که شما به او ارائه میدهید را می خرد نه خود سایت را ! 3-برای فروش سایت به مشتری خود ، حتما و حتما پرستیژ کاری را رعایت کنید ! 4- قبل از اینکه بخواهید فروشنده باشید با مشتری خود دوست باشید ! 5- کمتر حرف بزنید و بیشتر گوش کنید و حتما کاغذی را برای صحبت ها یا سوالات مشتری خود آماده کنید و چکیده گفته های او را یادداشت کنید ، این خیلی مهم خواهد بود که مشتری بفهمد شما برای کار او ارزش قائل هستید
  8. بذارید من گفته شما رو کامل کنم ! هرچه با شوق بیشتری بفروشید ، فروشنده بهتری خواهید بود ! حتما دیده اید که خاله شما چقدر راحت مادر شمار را وادار به خرید می کند ! ان هم فقط برای شوقی که دارد ! چشمان شما هرچه بیشتر برق بزند قطعا قروش موفق تری خواهید داشت. این نه تنها برای بازار است بلکه برای روابط هم هست !
  9. روش های زیادی برای پول دراوردن هست ، و اینهایی که شما گفتید فقط برای علاقه است نه برای پول دراوردن ! فیسبوک و دیگر سایت ها هم اگه برای پول دراوردن این کارو می کردن به اینجا نمی رسیدند ، اونها علاقه داشتند و این سایت ها رویای آنها بود ، برای درامد خوب می تونید به شرکت های NetworkMarketing مراجعه کنید و بدونید این که من می گم جدا از تمام شرکت های کلاهبرداری هرمی است. شرکت هایی که با مجوز دارن داخل ایران کار می کنند و تمام سیستمشون ایرانی هست.
  10. این هاست ایرانی هست ، و احتمالا داره کلاه برداری می کنه ! مثل بقیه ایرانی ها !!!!!!!!!!!!!
  11. شما تشریف می برید با همون کسی که این رو به شما گفته ، همین مطالب رو بهش بگید و این که دسترسی به هاست ندارید و این حرفا و ازشون بخواین به شما نامه بدن ، بعد هم ببرید قسمت انفورماتیک اون هاست یا یه همچین جاهایی و ازشون بخواین سایت شما رو نگاهی بیندازند و اگر شما خوش شانس باشید بتونید نتیجه بگیرید کار که نشد نداره شما تلاش کنید حتما موفق می شید
  12. دوست عزیز اینطور که می گید ، یعنی شما کامپیوترتون از لحاظ سخت افزاری قویه و پهنای باند خیلی زیادی دارید ، نه ؟ چون من فکر نمی کنم برای خونه به صرفه باشه که پهنای باند خیلی زیاد گرفته بشه ولی با خرج مبلغ کمی می تونید از هاست استفاده کنید، استفاده از هاست خیلی به صرفه تر هست
  13. و خوب البته چگونگی انجام مهم نیست ، چرایی کار خیلی مهم تر از اونه ! یکی از تعبیر های این قانون هست. یعنی اگه بدونی برای چی داری یک طرحی رو می زنی ، موفق تری تا اینکه فقط و فقط بری و یاد بگیری چطور این کارو بکنی
  14. دوستمون حتما به این موضوع ها آگاهی دارند ، فقط راه هاشو می خواستند
  15. به نظر منم نباید طراح سطح خودش رو با گرفتن مبالغ نا چیز پایین بیاره ! هرچی باشه داره کاری تخصصی انجام می ده و طراحی اون مستقیم بر روی کار و کاسبی فرد تاثیر داره پس حتی مبالغ میلیون تومنی هم از نظر من باز هم ارزش دارن چراکه فرد دیگر مجبور نیست تبلیغ کنن