shedayat

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره shedayat

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. سلام. کسی یه کامپوننت سئوی خوب برای جوملا 3 سراغ داره؟ من تو اینترنت گشتم ولی اکثرا یا پولی بودن یا برای جوملا 3 نبودن. ممنون می شم معرفی کنید.
  2. خیلی ممنون، مشکلم حل شد. مشکل از تنظیم نکردن دسترسی در تنظیماتش بود. که باید برای کاربران مهمان هم فعال می شد. در مورد Komento هم یه سرچ می کنم. خیلی ممنون بابت معرفی.
  3. سلام. من روی جوملا 3، برای ثبت نظرات توسط کاربران آخرین نسخه از افزونه JComments رو از سایت اصلی جوملا دانلود و نصب کردم. بعد از نصب این کامپوننت تمام تنظیماتش رو به خوبی انجام دادم ولی به جای اینکه فرم مربوط به نظر دهی در زیر هر نوشته نشون داده بشه، این متن نوشته به جاش: You have no rights to post comments . در صورتی که مطمئنم تنظیمات رو به درستی انجام دادم و دسترسی هاش رو هم عمومی دادم، با این حال بازم وقتی تو سایت لاگین میکنم همچنان همین متن رو می نویسه. ممنون می شم راهنماییم کنید.
  4. من مشکلم سر مجموعه ها نبود، گفتم که به هر مجموعه ای اگه مطلبی اضافه شده به عنوان جدیدترین پست تو وبسایتم نمایش داده بشه. باید نوع مجموعه ها رو به "بلاگ مجموعه ها" تغییر می دادم. الان مشکلم حل شده دیگه. با تشکر از دوستان.
  5. به احتمال زیاد مشکل از نوع منوی اصلیم که "مطالب برگزیده" هست باید باشه. الان می خوام این گزینه رو تغییر بدم ولی نمی دونم به چی تغییر بدم که مطالب جدید رو با صرف نظر از مجموعش نشون بده، که حتما لازم نباشه مطلبی ویژه شده باشه تا نشونش بده.!! با تشکر.
  6. اگه می شه دقیق تر راهنمایی کنید. کدوم گزینه ها باید چک دار بشه؟ :33: ممنون
  7. باید چه گزینه ای رو انتخاب کنم که مطالب جدید(عنوان مطلب، همراه با متن) نمایش داده بشه؟
  8. با تشکر از پاسختون. من این تنظیمات رو از قبل انجام داده بودم، ولی در وبسایتم هیچ اتفاقی نیفتاد. یعنی مطالب حتما باید ویژه شده باشه تا در وبسایت به نمایش در بیاد. مطالب معمولی را نشون نمی ده. به نظر شما باید ماژول خاصی رو فعال کنم برا این کار؟
  9. سلام. من می خواستم تو جوملا 2.5 کاری انجام بدم که مثل یه وبلاگ ساده، طوری باشه که مطالب (بدون توجه به دسته بندی) در بالا قرار بگیره. میخواستم بدونم که چطوری این کار رو می تونم انجام بدم. با تشکر از دوستان.