kiar@sh

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    15
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

kiar@sh last won the day on نوامبر 12 2013

kiar@sh had the most liked content!

اعتبار در انجمن

11 خوب

درباره kiar@sh

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد 19/06/64

اطلاعات شخصی

  • شهر سکونت
    رامسر
  • علاقه مندی ها
    برنامه نویسی- شبکه - کوهنوردی
  • شغل
    مهندس کامپیوتر
  1. متاسفانه تحریمهایی که علیه ایرن اعمال شده هرگونه تجارت و کسب و کار با ایران را شدت محدود کرده. بطور مثال وقتی که بخواهید از طریق کارت visa محصولی را از طریق اینترنت خریداری نمایید در صورتی که متوجه بشوند که از طریق آی پی ایران اتصال صورت گرفته سریعاً کارت شما بلوکه میشه و باید برای خرید حتماً از vpn معتبر و خوب استفاده نمایید.
  2. چه جالب ... توپ ضد شهاب سنگ ... [kkk]
  3. من نسخه 2.5.16 را نصب کردم و الان جوملا روی سیستم من کاملاً بروزه ... من هم از لینک زیر که دوستان ارائه کردن اقدام به دانلود کردم . http://joomlacode.org/gf/download/frsrelease/18859/91480/Joomla_2.5.x_to_2.5.16-Stable-Patch_Package.zip
  4. برای ارسال اینترنت adsl توسط لپ تاپ برای موبایل از نرم افزار Connectify هم میشه استفاده کرد. این نرم افزار با قابلیت های فراوانی که در زمینه ارسال اینترنت داره می تونه کار شما رو خیلی ساده راه بندازه و شما نیازی به تنظیمات دستی در لپ تاپ خود ندارید. در حال حاضر نسخه Connectify Pro 6.0.0.28615 را در اینترنت برای دانلود گذاشتن.[sibil]
  5. قالب خیلی قشنگیه ... مرسی:a2d3:
  6. مرسی بابت قالب...:4d564ad6:
  7. آخه مشکل من اینه که اطلاعاتی در مورد سرور ندارم و می خوام از یه جایی یادگیری در این زمینه رو شروع کنم. حالا اگه شما پیشنهاد، آموزش و یا هر چیز دیگه ای در این زمینه دارید لطف کنید به من هم کمک کنید.:33:
  8. به نظر من هم جوملا برای شروع خیلی خوبه. آموزش های خیلی خوبی هم به زبان فارسی در نت وجود داره. من خودم تازه کار طراحی سایتو با جوملا شروع کردم و خیلی برام لذت بخشه.:4d564ad6:
  9. دوستانی که در مورد ویندوز سرور اطلاعاتی دارند و یا آموزشی در این زمینه دارند لطف کنند در اینجا مطرح کنند.
  10. 1- سعی شود از مارکهای معتبر بازار خریداری شود. مانند:asus، sony و ... . 2- حتماً به شرکت گارانتی کننده لپ تاپ در ضمانت نامه توجه شود. (نام شرکت و مدت زمان اعتبار ضمانت نامه) (مانند شرکت های امرتات، الماس، سازگار، مادیران که مارک asus را پشتیبانی می کنند.)
  11. باید از این مرورگر حمایت کنیم.:auizz3ffy9vla57584x این میتونه به نوعی مثل ساخت بازی در داخل کشور حرکت خیلی خوبی باشه به سمت تولید نرم افزار توسط برنامه نویسان داخلی ...:a2d3:
  12. مرسی ... مطلب خیلی خوب و جالبی بود.
  13. آموزش خیلی خوبی بود ... مرسی...:a2d3:
  14. مرسی از اینکه بهم کمک کردین ...:4d564ad6:
  15. من تازه کار با جوملا 2.5 را شروع کردم. به نظر شما فرقی بین نسخه 2.5 و 3 جوملا هست و من فعلاً از همین نسخه 2.5 استفاده میکنم یا اینکه نسخه 3 جوملا را نصب کنم.:auau: