classes

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    25
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های classes

  1. سایت آپ لایک ، خرید لایک
  2. سازمان علائم تجاری و پتنت*های ایالات متحده آمریکا بالاخره پتنت*های اپل در مورد دستورات لمسی را معتبر اعلام کرد. این پتنت*ها که یکی از مفصل ترین پتنت*های کل تاریخ می*باشند، در 364 صفحه تهیه شده*اند و کلیه قابلیت*های مرتبط با دستورات لمسی را شامل می*شوند. اگر کمی با دنیای گوشی*های هوشمند و تبلت*ها آشنا باشید، می*دانید که امروزه بسیاری از دستگاه*های هوشمند، مجهز به صفحات نمایش چندلمسی خازنی هستند. برخی از کمپانی*های مطرح جهان از جمله مایکروسافت، اچ*تی*سی و نوکیا مجوزهای استفاده از این فناوری*ها در محصولات خود را از اپل خریداری کرده*اند، اما بسیاری از کمپانی*های دیگر از جمله سامسونگ و ال*جی، از گرفتن مجوز سرباز زده*اند و احتمالا به زودی با مشکل مواجه خواهند شد.سازمان جهانی دیتا، اخیرا اعلام کرد که از هر 5 گوشی هوشمند فروخته شده در جهان، چهار دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید می*باشد. حال، اپل می*تواند با اعمال فشار، رقبای خود را مجبور به پرداخت جریمه کرده و یا فروش محصولات آن*ها را به طور کلی غیر قانونی اعلام کند. منبع : زومیت
  3. سایت جالبی بود
  4. برای سایت های خبری ، وردپرس پوسته هاش و امکاناتش به مراتب بیشتره.
  5. کاربران دقت کنند ، کد رو باید قبل از بسته شدن بدنه body در اون قسمت کپی کرد وگرنه سرعت سایت کم میشه
  6. بله ، قطعا . اگر کمی درباره سئو در وب اطلاعاتی داشته باشید می دونید که گوگل به hit ها یا بازخوردهایی که کاربران از شبکه های اجتماعی به سایت شما میدهند اهمیت فراوانی می دهد. ما مشتریانی داشته ایم که فقط به خاطر دریافت hit صفحه خودشون رو به ما سپردند و باز خورد خوبی هم گرفته اند. متوجه نشدین بگید تا از خود گوگل لینک زبان اصلی رو براتون ارسال کنم.
  7. دست گلت درد نکنه ، قالب های حرفه ای تری هم بزاری بد نیست
  8. 100 هزار لایک به قیمت 1,450,000 تومان می باشد و برای جمع آوری لایک های فعال حدود یک ماه زمان می برد.
  9. پس یعنی هیچ چیز نمیدونید. من چندین کتاب انگلیسی زبان برای دانلود دارم ، اگه میخواین بگیدتا براتون بزارم .
  10. اطلاعات رو برام پ.خ کنید.
  11. در وب مستر تولز در بخش خزنده ها اونجا ، error ها و تمامی اطلاعات مربوط به سایت را نمایش میدهد. سوالی بود در خدمتم
  12. ممنون از شما. خیلی کاربردی بود
  13. شما راحت با وردپرس ، و یک قالب خبری حرفه ای می تونید صاحب یک سایت خبری حرفه ای شوید. جهت سوالات بیشتر پ.خ در ارتباط باشید.
  14. زبان برنامه نویسیش php از Zend استفاده می کنه.
  15. اگه بلد باشید چگونه باید با مشتری حرف زد و اطلاعاتتون بالا باشه که جواب مشتری رو بدید + کمی وقت کار خوبی هست به نسبت درآمد. یکی از سایت هایی که خودم با هاش کار کردم و خیلی راضی هستم سایت آ***** اس ام اس هست. آ******* اس ام اس | سامانه پیامک هوشمند
  16. باید به سایت های مرتبط لینک داده بشه و تبلیغ بشه. من خیلی از دوستان رو میبینم که در همه جا تبلیغات خودشون رو به نمایش میگذارند. این کار اشتباهی هست. باید یک قشر از جامعه هدف قرار داده شود. فرقشون مانند نور لامپ با نور لیزر هست. نور لیزر متمرکز به یک نقطه و توجه بیشتریو جلب می کنه ، شما هم باید همین کار رو انجام بدید.
  17. فعالیت در شبکه های اجتماعی هم در سئو سایت خیلی تاثیر زیادی داره ، گوگل خیلی اهمیت میده
  18. بعد از اینا باید ، شیوه بازاریابی ، کسب و کار ، برندینگ ، سئو و ... یاد گرفته بشه
  19. توی اینترنت اگه ایده جالبی داشته باشید میشه پیادش کرد و به موفقیت های زیادی هم دست یافت ( نه در ایران ) فیس بوک ، گوگل ، توئیتر ، اینستاگرام و .... از یه ایده ساده و یک خط اینترنت شروع کردند.
  20. خسته نباشید ، تجربه های خودتون هست؟
  21. اگه واقعیت داشته باشه ، خیلی از سایت های دولتی و بزرگ دنیا با خطر مواجه شدند. wow
  22. این پروزه خیلی وفته در دست ساخت بود. چند تا هم برای ایران بفرستند ....
  23. ظاهرا که بد نیست باید دید امنیتش به چه شکلیه.
  24. اگه بخواید از دانشگاه برید شرکت بزنید ، کارتون تمومه. دنیا یه شرکت دیگه که محصولات بی خود تولید کنه نمیخواد. باید ببینید چی کاری رو میتونید از بقیه بهتر انجام بدید. روی یک مبحث زوم کنید و روی همون هم کار و نوآوری داشته باشید. نگاه به جو موجود در جامعه نکنید. شما باشد بلد باشید کار خودتون رو به نحو احسن انجام بدید. عاشق کاری که انجام میدید باشید و به فکر پول بیشتر نباشید.
  25. درخواست ها و لینک رو پ.خ کنید + هزینه پیشنهادی