mahdifarsi

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های mahdifarsi

  1. دوستان گرامی با سلام میخواستم تجربه ام را پس از پروسه حذف index.php از انتهای آدرس سایت بگم که پس از اینکه در تنظیمات کلی سایت، تنظیمات سئو رو فعال کردم و mod rewrite رو هم هم فعال کردم..سایت غیر فعال شد.با راهنمایی های آقای حجت مردانه زاده در همین باب، باز هم سایت فعال نشد...حتی فایل زیپ htaccess که ایشان قرار داده بودند رو هم نصب کردم ولی باز سایت ارور 404 میداد. با مراجعه به مدیریت منو متوجه شدم که هیچ کدام از منوها در حالت پیش فرض نیستند و دلیل بالا نیامدن سایت هم همین بوده است. گویا در طی پروسه حذف index.php منوها از حالت پیش فرض خارج می شوند..حالا اگر منو اصلی خود را پیش فرض قرار دهید و آن را ستاره دار کنید سایت دیگر بالا می آید. باز هم با تشکر از آقای مردانه زاده.
  2. دوستان گرامی سلام...من میخواهم اندازه هدر سایت را تغییر بدهم به گونه ای که بتوانم هدر را مانند غالب وبسایتها به صورت عرضی قرار دهم ولی متاسفانه به دلیل نوع قالب من نمیتوانم این کار را بکنم. وارد فایل template.css شدم و این فایلها را کپی کردم تا به شما در رفع این مشکل بنده کمک کند. الآن در حالت عادی اگر من عکسی برای هدر قرار بدهم به صورت بسیار کوچک فقط بخش کوچکی از هدر را اشغال می کند که نمیخواهم این گونه باشم. میخواهم که مثلن همان عرض حدود 900 پیکسل را داشته باشد. لطفا کمک کنید. قبل از کمک کردن فایل پیوستی را هم ببینید. #yt_header{} #yt_header .yt-main{background: url(../images/background-1.png) no-repeat 90% bottom;} #yt_header div.yt-logo{width:300px;display: block;} #yt_header h1.logo {float:left;margin:18px 0 10px;padding:0;} #yt_header h1.logo > a{display:block;} #yt_header h1.logo a span{display:none;} #yt_header div.site-slogan{padding:0;margin:5px 0 0 0;width:100%;float:left;text-align:center;color:#FFF;} #yt_header h1.logo-text{text-align:center;margin:20px 0 0 0;} #yt_header h1.logo-text > a{color:#000; ---------------------------------------------------------------------------
  3. آقای امیر پروانه.ممنون از راهنمایی تون. فکر کنم راه حل همین باید باشه که مرورگرها رو شرطی کنم. فقط اینکه کدوم فایل php رو باید ویرایش کنم.
  4. من با مرورگر تورچ و کروم کار میکنم.اینجوری نیست. الآن با فایرفاکس و ie چک کردم درسته ولی با دو مرورگری که گفتم اینطوری نیست.
  5. استاد فعال کردم.
  6. شرمنده..فعال کردم
  7. daryakhabar.ir