helshi.com

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره helshi.com

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. بله میدونم و تماس گرفتم. اما گفتند که 120 هزار میگیرند تا درست کنند.
  2. سلام. من دستور رو برگردوندم. توی ویرایش قالب قسمتی از متن رو پاک میکنم، اما دکمه های ذخیره کار نمی کنند. اگر کسی بلد هست، رمز رو بدم و یه نگاهی بندازه. ممنون میشم.
  3. اونجا رو هم دیدم. چیزی پیدا نکردم. مشکل سر این دستور هست: echo '<span class="copyright">' . str_ireplace('{year}',date('Y'), $this->helix->Param('copyright')) . '</span> من این رو پاک کردم، کپی رایت حذف شد. اما بلد نیستم ادیت کنم.
  4. کار نکرد. خیلی کارم گیره. لطفا کمکم کنید.
  5. نه. نشد. یک فوتر 2 دارد که برای منو است و فوتر 1 ندارد. زمانی که وارد ویرایش استایل میشوم، میتوانم کپی رایت را ادیت کنم. اما ذخیره نمیشود. در قسمت ویرایش استایل، هیچ کدام از کلید های ذخیره، بستن، ذخیره و بستن و رونوشت کار نمیکند.
  6. با سلام. قالب looksmart از themeforest دانلود کردم. البته از سایت تک وب دیزاین. در قسمت ویرایش قالب ها بعد از تغییر کپی رایت، ذخیره نمی شود و وقتی که به صفحه ی ویرایش قالب میروم، هیچ دکمه ایی کار نمی کند. ( ذخیره، بستن و ... ) در هر قسمتی از سایت که فکرش را بکنید رفتم و هر چه که در مورد کپی رایت بوده تغییر دادم اما تغییری حاصل نشد. در فایل footer.php خط 46 که در مورد کپی رایت است را که کلا حذف میکنم، کپی رایت سایت حذف میشود ولی جایگزین نمی شود. //Copyright if( $this->helix->Param('showcp') ) { echo '<span class="copyright">' . str_ireplace('{year}',date('Y'), $this->helix->Param('copyright')) . '</span>'; } لطفا مرا راهنمایی کنید. آدرس سایت www.helshi.ir