ali313

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    43
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره ali313

  • درجه
    علاقه مند جوملا
  • تاریخ تولد

اطلاعات شخصی

  • علاقه مندی ها
    عاشق و دوستدار واقعی جوملا
  1. سلام برای تغییر آدرس ورود باید چکار کرد؟
  2. سلام من احتیاج به این قالب html که تصویر آن ضمیمه است دارم.(قالبی که مهندس طالبی در درسهایش(php) طراحی کرده است) دارم و نتوانستم خوذم طراحی کنم . دوستان اگر به این قالب احتیاج دارند لطفا قالب را برای دانلود و یا سورس آن را قرار دهند برای انکه من تازه کار هستم و میخواهم مطابق اموزش پیش بروم اگر خود مهندس زحمت بکشند بسیار بهتر با تشکر.
  3. با عرض سلام من به منظور اموزش بهتر php قالب html دی وی دی آموزشی مهندس طالبی را احتیاج دارم و همراه با مجوعه اموزش مهندس(php) نبود .دوستان هریک که این قالب را دارن و یا قالب شبیه به این قالب را دارند لطف کنند تا من هم دانلود کنم ممنون.
  4. با عرض سلام دو فایل html و css پیوست می باشند که من بعد از نوشتن متوجه شدم در مرورگر آنطور که درست و صحیح است نمایش داده نمی شود.خواهشمند هستم از اساتید محترم لطف بفرمایند و ایراد را بگویند. باتشکر.
  5. با عرض سلام بعضی از صفحات در قالب djclass در قسمت پایین اسکرول دار میشوند و از حالت عادی و شکیل خارج میشوند چگونه این مشکل را برطرف کنم . لطفا" توضیح. با تشکر. پیوست اسکرین شات
  6. با عرض سلام چگونه میتوانم در قسمت بالای قالب djclass گالری تصاویر (آلبوم تصاویر) اضافه کنم .لطفا" هریک از دوستان که میتوانند راهنمایی بفرمایند کاملا توضیح دهند (پلاگین و یا ماژول است) که بتوانم راحت این قسمت را اضافه کنم یک و یا دو گالری تصویر(آلبوم) را اضافه کنم. پیوست اسکرین شات.
  7. سلام لطفا" دوستان گرامی در مورد پیدا کردن صفحه اصلی سایت و قرار دادن (کد مربوطه برای ثبت در ستاد ساماندهی) در هدر سایت راهنمایی بفرمایند ( قالب djclassfeeds) , که نام صفحه اصلی و یا صفحه هدر چیست و کجا هست و مشخصا" این صفحه و مکان قراردادن کد را بنویسید.(با توضیح اینکه یکی از موارد تایید سایت قراردادن کد در صفحه اصلی سایت و در قسمت هدر است) باتشکر.
  8. سلام نام سایت من که با قالب DJ-Classifieds طراحی شده است نمایش داده نمشود. با توجه به اینکه سایتی دیگری هم با این قالب راه اندازی شده است و از هاستم عکس را حذف کرده ام اما در هر دو سایت نام سایت نشان داده میشد که به یکباره نام یکی از سایتها تا چند روز گذشته نشان داده نمیشود و با توضیح اینکه تا لود کامل صفحه نشان داده میشود و بعد از آن نه.لطف" راهنمایی بفرمایید تا مجبور به نصب دوباره نشوم. با تشکر.
  9. با عرض سلام سایت تبلیغاتی با کامپتونت ستاره شهر(p30 advertise) که بر روی سرور نصب و راه اندازی شده است, زمان ثبت اگهی با انکه همه فیلدهای آن نوشته شده است. مجدد ارور میدهد که همه فیلدها را بنویسید.
  10. با عرض سلام با تشکر. من داخل کامپتونت config را دیدم اما متاسفانه قسمت securityرا نتوانستم پیدا کنم. لطفا" در این مورد بیشتر راهنمایی و توضیح بدهید.
  11. سلام با تشکر از شما دوستان. لطفا" جواب واضحتر بفرمایید با تشکر.
  12. با عرض سلام چگونه قسمت (این محتوا مخصوص افراد 18 سال و بالاتر است ) را در سایت جوملایی(djclssifide) حذف کنم؟نمیدانم ماژول است یا کامپتونت و یا..؟ با تشکر.
  13. با عرض سلام سایت من با djclassfide طراحی شده است. تصاویر متحرک گیف و فلش کاربرد بسیار دارد. اما بعد از آپلود یک تصویر با فرمت (gif) بصورت ثابت نمایش داده میشود. چه راهکاری برای نمایش تصاویر با فرمت (gif) و (swf) دارید. لطفا" راهنمایی. تشکر
  14. ممنون از راهنمایی شما. مشکلم برطرف شد
  15. بسیار ممنون از مدیر محترم انجمن که با راهنمایی که داشتند مشکل ارور برطرف شد. اما مشکل بازگشت به صفحه سایت و پیش فرض باقی است. دوستان اگر لطف بفرمایند راهنمایی کنند .ممنون می شوم.