sdns

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    377
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    2

sdns last won the day on دسامبر 31 2020

sdns had the most liked content!

اعتبار در انجمن

14 خوب

درباره sdns

  • درجه
    جوملا کار
  • تاریخ تولد
  1. بعد از چندسال، سلام مجدد به بچه های انجمن جوملا آیا خود جوملا توی ورژن های جدیدش، Rest Api ارائه می کنه؟ مثلا بشه لیست مطالب و لیست دسته بندی مطالب و ... رو توی مثلا لینکی به صورت زیر گرفت؟ get method:http://mysite.com/api/articles/1 چون توی لیست پلاگین های جوملا 4، پلاگین هایی با اسامی web service و api token و اینا دیدم. در واقع هدف اینه که بشه محتوای کامپوننت های جوملا (مثلا کامپوننت مطالب) رو از طریق یه rest api دریافت کنیم. آیا خود جوملا یه همچین قابلیتی رو داره؟ اگه داره ممنون می شم به صورت کلی یه توضیحی بدید که چطور کار می کنه، یا منابعی اگه می شناسین بهم بگید. ممنون
  2. با directory خود rsform هم می شه. من توضیح می دم بعدا به درد کسی خورد بدونه چی کار باید بکنه: 1- یه فرم می سازیم که مدیر گارانتی ها رو برای کاربرها از طریق اون فرم وارد کنه. (بر حسب کدملی یا موبایل) 2- یه منوی directory براش می سازیم و تیک نمایش همه ارسال ها رو بر می داریم. توی این منو امکان سرچ هست. سرچ رو هم تنظیم می کنیم فقط با کدملی سرچ کنه. 3- کاربر می یاد توی این منو با کدملی اش سرچ می کنه و تاریخ اتمام گارانتی خودش رو که مدیر در مرحله 1 وارد کرده، می بینه.
  3. سلام. من نیازم رو توضیح می دم، ببینید این کار رو با RsForm می شه انجام داد؟ اگر بله چطوری؟ یا اگه کامپوننت دیگه ای برای این کار می شناسید ممنون می شم معرفی کنید. ما یه محصول فیزیکی به کاربر فروختیم حالا می خوایم کاربر بیاد و گارنتی اش رو از سایت ببینه. پس ما توی مدیریت باید ایمیل کاربر (یا هرچی مثل کدملی اش) به همراه یه فیلد تاریخ گارانتی رو وارد کنیم. بعد کاربر بیاد با اون ایمیل (یا کدملی) اش بتونه اون فیلد تاریخ رو ببینه و بفهمه که محصولش گارانتی اش تا کی هست. این پروسه رو چطوری می شه انجام داد؟ با RSForm می شه؟
  4. برای من چندتا سوال پیش اومده! - چرا نوشته اید دروپال رو می شه استفاده کرد؟! ولی جوملا رو نه! جوملا که به مراتب قوی تر از دروپال هست. - چرا لینکی به این سایت هایی که هک شده اند قرار نداند تا بررسی بشه اصلا جوملا هستند یا نه! اصلا هک شدند یا نه! - قطع به یقین امنیت یک سیستمی که هزاران نفر از کل دنیا سال ها روی اون کار کردند قوی تر از یک سیستمی خواهد بود که یک شرکت با چندتا کدنویس خودش داره روش کار می کنه! به نظر من دارند از آب گل آلود سوریه ماهی می گیرند تا جوملا رو ضعیف جلوه بدهند!
  5. کسی این افزونه رو نداره؟
  6. ُسلام کسی از دوستان افزونه solidres ورژن تجاری hub رو داره؟ این افزونه برای رزرواسیون استفاده می شه. نسخه رایگانش ساده هست نسخه ی تجاری اش رو نیاز دارم.
  7. برای جوملا 2.5 که تست شده و مشکلی نداره. ولی من خودم برای جوملا 3 یادم نیست که درست کار می کنه یا نه. می تونید روی لوکال هاست یه تستی بزنید. اصولا چون قالب هست اگر خود کئوننا تغییر عمده ای نکرده باشه نباید مشکلی داشته باشه.
  8. آقای جوملا کار عنوانی هست که خود به خود توی انجمن به کاربران با توجه به فعالیتشون داده می شه. :128fs318181: :didi: همون طور که توی پیغام خصوصی عرض کردم لطفا یه کاربر دمو بسازید تا بررسی کنم. احتمالا مشکل به خاطر تداخل css با قالب شما باشه.
  9. سلام دوستان روی یکی از سایت هام که RSForm نصبه و یه منوی فرم تماس با ما باهاش ساختم داره حمله injection می شه. فعلا این فرم رو از حالت انتشار خارج کردم. مهاجم محترم داخل ارسالی های فرم مواردی مثل موارد زیر فرستاده: ..%c0%af..%c0%af..%c0%af..%c0%af..%c0%af..%c0%af..%c0%af..%c0%afetc/passwd یا ../../../../../../../../../../etc/passwd یا SomeCustomInjectedHeader:injected_by_wvs یا if(now()=sysdate(),sleep(3),0)/*'XOR(if(now()=sysdate(),sleep(3),0))OR'"XOR(if(now()=sysdate(),sleep(3),0))OR"*/ یا "+response.write(9936120*9185453)+" و مواردی مشابه. می خواستم از دوستانی که در این زمینه تجربه کافی دارند بپرسم که آیا RSForm برای این جور حملات به اندازه کافی ایمن هست؟ ip فرد مهاجم هم از کشور ترکیه هست که مسدودش کردم. البته می دونم که به سادگی می تونه ip رو عوض کنه. و این که چه کارهایی توصیه می کنید انجام بدم؟
  10. پوشه ی cache موجود رو بررسی کنید ببینید حجمش زیاد نباشه. اگه حجمش زیاد بود می تونید از فسمت مدیریت جوملا cache رو حذفف کنید یا حتی کلا غیرفعال کنید.
  11. یک سوال داشتم: سایت افزونه ها - به وب سایت افزونه ها خوش امدید! چه ارتباطی با سایت http://afzoneha.com/ داره؟ البته تا این حد می دونم که دوتاش هم کار بچه های همین انجمن هست و نه بیشتر.
  12. دوستان این خطای دیتابیس به چه معنا هست؟ و چه زمان هایی رخ می ده؟ چند بار بهش برخورد کردم: Table './db_name/oj2gf_session' is marked as crashed and should be repaired SQL=INSERT INTO `oj4hf_session` (`session_id`, `client_id`, `time`) VALUES ('f43d53ccd7576dc509ddeghghigh411d', 0, '1404551431') دیتابیس چرا باید کرش بشه؟
  13. از دوستان کسی افزونه ی Affiliate Tracker یا wizAffiliates رو داره برام پیغام خصوصی کنه؟ فارسی نباشه هم مهم نیست خودم فارسی اش می کنم.
  14. <p>سلام </p>

    <p>لطفایه نگاه به این صفحه بندازید</p>

    <p>Error displaying the error page: Application Instantiation Error: Table 'root.fvzow_session' doesn't exist SQL=DELETE FROM `fvzow_session` WHERE `time` < '1405254627'</p>

  15. دوست عزیز منظور ایشون کد نبوده. چون کدی که شما نوشتین رو فایرباگ هم نشون می ده دیگه فرقی نداره. برای عوض کردن فونت قسمتی که نوشتید برید به فایل template_rtl.css در آدرس زیر: root/templates/jm_news_3/css/template_rtl.css سطر: 179