irantej

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    57
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

1 دنبال کننده

درباره irantej

  • درجه
    علاقه مند جوملا
  • تاریخ تولد
  1. دوستان اگه میشه یه ماژول بذارید
  2. بله از همونجا قسمت پایین میتونین حالت کاستوم را انتخاب کنید
  3. آقا صابر آیا کسی تابحال از این استفاده کرده؟ کاربرا از تنظیمات جوم سوشیال باید فعالش کنند؟ تو قسمت جوم سوشیال چیزی و تنظیمی موجود نیست که
  4. آیا تنظیم خاصی لازمه تا فعال بشه؟
  5. دوست من این که کار نمی کنه
  6. با سلام. من وقتی این پلاگین را فعال می کنم سایت به هم می ریزد و css ها مثل اینکه غیر فعال می شوند ولی وقتی غیر فعال می کنم درست میشه. دلیل از چی میتونه باشه؟ آیا کش خود جوملا باید غیر فعال باشه؟
  7. لطفا یکی ج بده
  8. نه دوست عزیز. این ماژول رو از هر جایی که گرفتم و نصب کردم دقیقا این مشکل رو داره. دقیقا به همین دلیل است که خیلی پیگیرم تا بدونم چرا و به چه علته و یا مربوط به کذام تنظیمه
  9. سلام بسیار ممنون از پاسختون. نه با ماژول اصلی جوملا و حتی qlogin که برای تست یه لحظه نصب کردم این مشکل وجود نداشت و نداره. فقط با bt login این مشکل هست.
  10. جناب حجت خان بسیار ممنونم. خوشبختانه این مشکل حل شد حالا مشکل نهایی من: حالا من bt login را نصب کردم و مشکل این است که با اطلاعات درست هم لاگین نمیشه و پیغام "نام کاربری و رمز عبور همخوانی ندارند ، لطفا دقت کنید یا دوباره ثبت نام کنید" میده در حالی که با رفرش کردن صفحه (بعد از این پیغام) لاگین میشه. اصل کلام اینکه ظاهرا میگه لاگین نمی شه ولی اگر بعد از همین پیغام صفحه رو رفرش و یا به یه صفحه دیگه بریم میبینیم که لاگین انجام شده و فقط پیغام نمایشی بوده. جالب اینجاست که من با هر 4 مرورگر معروف تست کردم و ماژول ورود دیگری نیز فعال نبود (بغیر از جومسوشیال) و این افزونه را هم از چند سایت گرفتم که نتیجه در همه آنها یکی بود.
  11. این مشکل حل شد. جهت استفاده دیگر دوستان مشکل از پلاگین همین کامپوننت بود که حذف نکرده بودم. حالا من bt login را نصب کردم و مشکل این است که با اطلاعات درست هم لاگین نمیشه و پیغام "نام کاربری و رمز عبور همخوانی ندارند ، لطفا دقت کنید یا دوباره ثبت نام کنید" میده در حالی که با رفرش کردن لاگین میشه
  12. دوستان لطفا یکی کمکم کنه. مرسی
  13. با سلام. دوستان عزیز من قبلا کامپوننت cb رو نصب کرده بودم و در هنگام ثبت نام نیز کاربران به فرم ثبت نام cb منتقل می شدند ولی حالا که cb رو حذف کردم وقتی کاربر روی عضویت کلیک می کند پیغام خطای com_profiler یافت نشد نمایش داده می شود. حالا من چگونه به فرم ثبت نام قبل برگردم؟
  14. دوستان عزیز با تشکر از معرفی افزونه کاربردی من وقتی bt login را نصب می کنم افزونه "تب ساز دلفی پلاس" غیر فعال می شود و هر آنچه توسط این تب ساز منتشر کردم غیر فعال میشه. کسی می تونه علت را بگه؟