da-sam

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    24
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره da-sam

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد 03/01/67
  1. فارسی ساز درست و حسابی که نداره ، ولی مهم تاریخش هست که به صورت میلادی نشون میده ، درحال حاضر هم هیچکی پیدا نشده یه پاسخی در این مورد بده.:auau:
  2. سلام فکر کنم شما دو تا مشکل داری! یکی مشکل مجوز فایل یا فولدری که defines.php توش هست ، که باید به صورت پیشفرض روی 644 باشه دوم اینکه مسیر پوشه log , tmp را توی فایل configure.php تغییر بدی به مسیر فعلی که داری.
  3. سلام دوست عزیز ، برای اینکه سرور مجازی راه اندازی کنی 2 راهکار داری ، که بسته به تخصصی که داری باید انتخاب کنی! - راه اول (توصیه شده برای افراد تازه کار): یک سیستم عامل ویندوز 7 یا XP روی اون سیستم یا سروری که داری نصب کنی و بعد از اون نرم افزار مجازی سازی (VMware یا VirtualMachin) روی اون نصب کنی و از طریق این نرم افزار هایی که نام برده شد اقدام به ساخت سرور مجازی (ماشین مجازی) کنی که بعد از ساخت ماشین مجازی باید روی اون ماشین یک سیستم عامل نصب کنی و بقیه کارها... -راه دوم (برای افراد نیمه متخصص تا متخصص): در صورتی که سرور واقعی داری میتونی نرم افزار ESXi 5.1 را روی سرورت به عنوان سیستم عامل نصب کنی و بعد از طریق کنسول مدیریتی بهش متصل بشی و اقدام به ساخت ماشین مجازی ( سرور مجازی کنی) درصورتی که سرور واقعی نداری و یک pc معمولی داری میتونی ویندوز سرور (2008 یا 2012) نصب کنی و از طریق ابزار Hyper-V خود مایکروسافت اقدام به ساخت سرور مجازی کنی. امیدوارم مطالب کاملا گویا بوده باشه.
  4. البته اضافه کنم اگه خود اسم سایتتون رو تو گوگل جستجو کنید (به عنوان مثال yourdomain.ir) باز هم به این صورت نشون میده ، امتحان کنید...
  5. سلام به نظرم توی دیتابیس میشه دوباره گروه هایی که تغییر نام دادید به حالت اول برگردونید و تغییر نام بدید، اینطوری مطمئن باشید درست میشه.
  6. واقعا کسی به یه همچین مشکلی برنخورده؟ چرا هیچ پاسخی داده نمیشه؟
  7. سلام مهندس منتظر پاسخ شما هستم. لطفا نتیجه بررسی خودتون از این افزونه را اطلاع بدید.
  8. فایل را به پیوست خدمت شما ارسال کردم. لطفا درصورتی که دریافت کردید اطلاع بدید.
  9. توضیحاتی که دادید برای expert جوملا مناسب هست ، به زبان ساده تر خیلی کلی راهنمایی کردید. لطفا بیشتر توضیح بدید.
  10. ببخشید مثل اینکه اشتباهی شده من پاسخ یک پست قدیمی که مربوط به 2012 میشه را دادم ولی الان یک پست جدید ایجاد شد.البته بگم این پست حالت بایگانی بود.
  11. سلام دوستان میدونم این پست قدیمی هست ولی فکر کنم این تنها پستی هست تو این سایت که درمورد این مشکلی که دارم صحبت شده. من مشکل تبدیل تاریخ میلادی به شمسی دارم و اون اینه که در افزونه مدیریت تیکت freestyle تاریخ به صورت میلادی نشون داده میشه ولی من میخوام به صورت شمسی نشون داده بشه اگه راهکاری وجود داره خواهش میکنم راهنمایی کنید. با تشکر
  12. سوال: وقتی که دوباره جوملا را نصب میکردی از همون پایگاه داده قبلی استفاده میکردی؟ اگه جوابت بله هست : موقع نصب مجدد محتویات پایگاه داده قبلی را پاک میکردی یا نه؟
  13. سلام جوملا و وردپرس هر دو cms هایی هستند که با زبان php نوشته شدن و هسته قدرتمندی نسبت به cms های دیگه دارن ، البته وجه تمایز اونها در مزایا و معایب هر کدومشون هست.و نمیشه یک cms را از تمام لحاظ بی عیب و نقص دونست . چیزی که مهمه اینه که درست پیاده سازی و راه اندازی بشن ولی درکل طی یک نتیجه گیری که از یکی از سایت های آنالیزور cms های نوشته شده به زبان php هست (که قبلا درموردش خوندم ولی درحال حاضر به خاطر نمیارم دقیقا چه سایتی بود) مشخص شده بود که آمار استفاده کنندگان و توسعه دهندگان جوملا به مراتب بالاتر از سایر cms ها هست. و درنتیجه میزان افزایش سطح کیفی و امنیت ، و کاهش ریسک و حفره های امنیتی این cms را بدنبال داشته به جهت اینکه میزان توسعه و تغییرات و برطرف شدن مشکلات بیشتر بوده. شاید اگر میزان استفاده از وردپرس بیشتر از جوملا بشه (یعنی هجوم هکرها به سایت های وردپرس بیشتر بشه) تازه اونوقت باگ ها و مشکلاتش مشخص میشه.
  14. سلام دوست عزیز اگه آدرس سایت یا تصویر خطای نمایش داده شده رو بذاری بهتره
  15. سلام دوست عزیز این مربوط میشه به تنظیمات css شما که اگه تونستم اون کدی که مربوط به css هست را پیدا میکنم و میگم. ولی اگه دوباره ساخته بشه بهتره یا بهتر بگم اگه قالب تو همون آرتیستر ویرایش بشه بهتره.