royal999

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره royal999

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. فعلاً با یکی از دوستان دارم کار می*کنم که پیغام دادند.
  2. سلام و خسته نباشید! تارنمای بنده هک شده است و به دلایل امنیتی، نمی*خواهم آن را بیش از پیش در معرض دید عموم بگذارم. چند تا سؤال داشتم که قصد داشتم بپرسم و ترجیحاً می*خواهم تلفنی باشد، ولی اگر خلاف مقررات است، از طریق پیغام خصوصی آن را می*پرسم و اگر باز هم خلاف است، ناچاراً آن را در همینجا مطرح می*کنم، ولی اگر لازم باشد اطلاعات لاگین قرار داده شود، از طریق پیغام خصوصی به شخص معتبر خواهد بود. اجالتاً یکی از دوستان متخصص جوملا، اگر روش اول، خلاف مقررات نیست، تلفن خود را اینجا بگذارد یا در پیغام خصوصی آن را بفرستد که من سؤالاتم را بپرسم. با تشکر.
  3. این k2، در ابتدا تاریخ ایجاد و انتشارش را برای چند سال بعد یا در یک تاریخ کاملاً تصادفی و «تا الان، معمولاً در آینده»، می*نویسد! یک بار دیگه که وارد آن مطلب بشوم و برای بار دوم آن را ذخیره کنم، در این صورت، تاریخ ایجاد و انتشارش را درست می*نویسد. واقعاً این k2 خیلی برایش زشت است که این اشکال زیربنایی را دارد. دیگه نیازی نبود که «تنظیمات مجموعه تعداد نمایش مطالب» را نگاه کنم. به عنوان جمع بندی باید بگویم که بله! واقعاً تاریخ انتشارش مشکل داشت که اصلاح کردم و درست شد! ممنون.
  4. سلام! مشکل من این است که: وقتی یک مجموعه به اسم «اخبار» ایجاد میکنم، یک منو هم به اسم «اخبار» ایجاد میکنم و آن را به آن مجموعه از طریق روش «افزونه کی 2 فارسی » مجموعه ها»، وصل میکنم، یک مطلب هم درست میکنم و آن را هم به مجموعه ی «اخبار» وصل میکنم، این مطلب در آن قسمت از سایت، نمایش داده نمیشود. مطلب و مجموعه، هر دو از طریق k2 درست شده اند و هر سه قسمت مطلب و مجموعه و منو هم منتشر شده هستند. نسخه ی جوملای من: 2.5.11 با تشکر.