سپیده

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره سپیده

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. سلام این ماژول برای جوملا3 هم کار می کنه؟
  2. با سلام و عرض ادب من قالب Zt Cramos جوملا3 را نصب نمودم. این قالب به صورت پیش فرض سه زبانه است( انگلیسی، فرانسه و عربی) من دو زبان فرانسه و عربی را غیر فعال کردم و میخواستم یه قالب دو زبانه فارسی- انگلیسی داشته باشم. طبق دستورالعمل هایی که در سایت های مختلف و پاسخ مشکلات دوستان در این سایت بود،تمام مراحل برای داشتن زبان فارسی را انجام دادم. اما باز هم سایت به صورت پیش فرض انگلیسی بالا می اید و به صورت تک زبانه انگلیسی است و پرچم زبان فارسی در صفحه سایت ظاهر نمی شود. مراحل زیر را نیز انجام داده ام: 1 معرفی زبان پارسی به جوملا 2 فعال کردن پلاگین*های سیستم انتخاب زبان و سیستم کد زبان 3 ایجاد یک مجموعه به زبان انگلیسی و یک مجموعه به زبان پارسی 4 ایجاد مطالب به زبان*های پارسی و انگلیسی 5 ایجاد منو برای هر زبان و تنظیم کردن صفحه اصلی 6 ایجاد ماژول برای منوهایی که ایجاد کردیم 7 قرار دادن ماژول انتخاب زبان. طبق راهنمایی سایت های مختلف تنظیمات زیر را نیز انجام دادم : در مدیریت جوملا > افزونه ها > مدیریت پلاگین ها > پلاگین سیستم انتخاب زبان را انتخاب کنید. در قسمت گزینه های پایه ای > انتخاب زبان برای کاربران جدید را روی سایت و تغییر خودکار زبان را روی خیر قرار دهید. لطفا مرا برای داشتن یک سایت دو زبانه فارسی- انگلیسی با پیش فرض فارسی راهنمایی کنید. با تشکر از شما
  3. بسیار متشکرم
  4. طبق فرمایش شما، فایل زبان فارسی رو از لینک داده شده، دانلود کردم و در فروشگاه اپلود کردم و هر دوبخش مدیریت و کاربر فارسی شد. از راهنماییتون کمال تشکر رو دارم. از همه دوستانی که سبه سوالات من پاسخ دادند بسیار متشکرم. خوشحالم که در این فروم عضو شدم. ارزوی موفقیت دارم براتون.
  5. من ورژن انگلیسی را نصب کردم. منظورتان از "فایل زبان فارسی" چیست؟ اگر امکان دارد توضیح بدهید. از تمام دوستانی که من را تا اینجا راهنمایی کردند؛ تشکر میکنم.
  6. با سلام ممنون از راهنمایی شما. برای جوملا 3.2 ، Joomshopping 4.4.3 توصیه شده، که به زبان انگلیسی است. فارسی شده جومشاپینگ را از کجا می توانم تهیه کنم؟
  7. مرسی از راهنماییتون. من باید این فروشگاه سازو که لینک دادید، ترجمه کنم بعد استفاده کنم؟ یا می تونم همین طوری استفادش کنم؟
  8. با سلام من مدتی است در سایت های مختلف دنبال فروشگاه ساز برای جوملا 3.2 هستم. فروشگاهی پیدا نکردم. اگر امکان دارد من رو راهنمایی کنید.