koutiani

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    33
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های koutiani

  1. سلام خدمت دوستان. در جوملا 4.0.2 هستم. یک category که دارای سه مقاله است را توسط منو category blog کرده ام. در تنظیمات blog layout تنظیمات زیر را انجام داده ام: 0 Leading Article و # Intro Articles 20 و Columns 3 و 0 Links هدف نمایش سه مقاله به صورت سه ستون در کنار همدیگر است. اما ستون سوم را در پایین ستون وسط نمایش می دهد یعنی به صورت تصویر زیر نمایش می دهد:
  2. سلام بک آپ را با دو روش ZIP و پیش فرض از کل سایت گرفتم . بک آپ روی کامیوتر دانلود کردم و وقتی می خواهم روی لوکال هاست (wamp 2.2) بازیابی کنم. در صفحه آخر وقتی گزینه ورود به مدیریت یا سایت میزنم هیچی باز نمیشه. فقط خطای 500 میزنه. دقیقا مطابق با آموزش سایت akeeba انجام میدم بجز اینکه ، پسورد دیتا بیس خالی میزارم. چون اگر پسورد بذارم اصلا ریستور شروع نمیکنه. کسی از دوستان تا حالا سایت از هاست به لوکال منتقل کرده؟ اگر موفق شدید در میان بگذارید تا همه استفاده کنند. شاد باشید!
  3. انجام دادم. فرقی نداره
  4. سلام در حال کار با جوملا 3.5.6 بودم که اینترنت قطع شده و وقت اتصال برقرار شد. خروجی سایت به صفحه سفید تبدیل شد. به بک اند و ادمین دسترسی کامل دارم اما خروجی سایت دچار مشکل شده است. 1-کارهایی که انجام دادم. خالی کردن کش و غیر فعال کردن کش. 2- قالب سایت را تغییر دادم 3- فایل زیپ شده جوملا 3.5.6 دانلود کردم و فولدر ها یکی یکی به هاست آپلود کردم. 4- خیلی از افزونه ها غیر فعال کردم. همچنان خروجی سایت یک صفحه خالی است که در نوار عنوان دامین نوشته می شود. سایت را در حالت آفلاین قرار دادم و در خرجی اصلی سایت یعنی enahalestan.ir همان صفحه سفید نمایش داده می شود اما در سایر صفحات پیام " سایت در دست تعمیر .." نمایش داده می شود. دیباگ سیستم را فعال کرده و در حالت توسعه قرار دادم. هیچ خطایی نمایش داده نشد. لطفا اگر تجربه و یا راهکاری سراغ دارید درمیان بگذارید. تشکر.
  5. صفحه پیش فرض تغییر دادم. مشکل برطرف و سایت لود می شود. اما ماژول های کناری نمایش داده نمی شوند و از یکی از خط ها خطا می دهد. در خط مربوطه نوشته : call_user_func($styles[$style], $module, $params, $attribs); تمام صفحات سایت لود می شود بجز دامین اصلی (enahalestan.ir ) همچنان صفحه خالی و سفید است. اما در تمامی صفحات سایت لود می شود. حتی enahalestan.ir/index.php. قالب را به پیش فرض جوملا تغییر دادم. سایت بدون مشکل لود می شود اما همچنان صفحه اصلی دامین بدون index.php یک صفحه خالی و سفید است.
  6. سلام افزونه qlue 404 برای ایجاد صفحه 404 نصب کردم چون جواب نداد و کار نمیکرد خواستم حذفش کنم که دیدم نمیشه. کامپوننت و پلاگین حذف میشه اما package حذف نمیشه. حتی داخل دیتابیس هم ردیفی برای این packege نیست، با این وجود هستش. اینم تصویر حذف نشدنش.
  7. سلام. از جومشاپینگ 4.9.2 استفاده میکنم. تارخ تمام سفارشات میلادی هستش. از راه حل ارائه شده در این قسمت هم استفاده کردم اما جواب نداد کسی راه حلی داره یا همه دوستان از ورژن های قدیمی استفاده میکنن؟ یه مساله دیگه هم هست. pdf فاکتور ارسالی دو صفحه هستش که اولی سفید و دومی فاقد هرگونه متن و دارای یک جدول خالی هست. در آدرس component/con_jshopping/lib جدیدترین ورژن Tcpdf کپی کردم و در فولدر فونت در همین پوشه Tcpdf مجموعه فایل های times,helvetica,courier and dejavousana کپی کردم. در فایل component/con_jshopping/lib/genarate_pdf_order.php تمام فونت هایی که با نام freesans بودن با نام dejavusans جایگزین کردم اما نتیجه همونی شد که گفتم. اساتید محترم منتظر راهنمایی شما هستم.
  8. باید اعتراف گنم دیگه امیدم از دست دادم. اینجا فریادرسی نیست.
  9. سلام. از قسمت تنظیمات ماژول یک تب هست که مشخص میکنید در چه صفحاتی ماژول نمایش داده بشه. اگر می خواهید مثلا فقط در صفحه اصلی باشه، و در هیچ صفحه دیگری نباشه از بین گزینه ها فقط در صفحه را انتخاب میکنید واز بین صفحات تیک میزنید.
  10. سلام. آخرین ورژن پلاگیت JCH opimizer pro خریداری کردم اما موقع نصب این پیغام خطا میده: Warning JFolder::create: Path not in open_basedir paths. Warning: Failed to move file! Error Archive does not exist Unable to find install package :auau: یه مقدار سرچ کردم و متوجه شدم این مشکل مربوط به ورژن های اولیه جوملا هستش. اگر اشتباه متوجه شدم شما بفرمایید مشکل چیه پس؟؟ دوستان، مدیران راهنمایی کنید. قبلا از صرف وقت شما تشکر میکنم.
  11. خبری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آهاااااااااااااااااای یکی به داد ما برسه.:auau:
  12. من ورژن حرفه ای خریداری کردم. خودش تنظیمات انجام میده.
  13. مثل رابینسون کروزوئه تو این جزیره تنها هستم. اما آخرش نجات پیدا میکنم یکی برای نجاتم میاد. من امیدم از دست نمی دم.[ghelyion]
  14. سلام. پوشه font شامل فونت bkoodak با سه پسوند مختلف به bublic_html \ templates \ mytemplate کپی کردم و این پوشه را در فایل templatedetail.xml تعریف کردم. در فایل public_html \ templates \ mytemplate \ CSS \ template.css در ابتدای فایل با دستور فونت فیس فونت معرفی کردم. @font-face { font-family: 'bkoodakbold'; src: url('../fonts/bkoodakbold.eot?#') format('eot'), url('../fonts/bkoodakbold.woff') format('woff'), url('../fonts/bkoodakbold.ttf') format('ttf'); } حالا توی فایل default.css از آدرس components\com_jshopping\css\ این دستور در ابتدا نوشتم: .jshop { font-family:bkoodakbold; } اما هیچ تغییر مشاهده نشد. اما وقتی همین کار در لوکال هاست انجام دادم تمام مراحل خرید و لیست محصولا با فونت کودک بولد بودن و حتی قیمت ها و اعداد به زبان فارسی نمایش می داد. دوستان لطف کنید و راهنمایی کنید.
  15. ضمن تشکر از صرف وقت، لطفا دقیق تر بفرمایید مسیر فونت قبلا کجا بود؟ یعنی کجای کار اشتباه بود؟ متن و عبارت تبدیل شده اما در این آدرس همچنان اعداد به صورت لاتین هستند: فروش انواع نهال گرمسیری برای فضای سبز - نهالستان سبزینه ---------------------- با این تغییر اصلاح شد. دو طرف اسم فونت کوتیشن تکی گذاشتم . با تشکر از مدیران و دوستانی که بعدا این پست می خونن. .jshop{ font-family :'bkoodakbold'; } -------------------------- src: url('../fonts/bkoodakbold.eot?#') format('eot'), در کد های بالا نام فونت صحیح نبود که بعد از اصلاح مشکل حل شد. صحیحش میشه این: src: url('../fonts/BKoodakBold.eot?#') format('eot'),
  16. یوزر و پسورد هاست ارسال شد.
  17. فروش انواع نهال گرمسیری برای فضای سبز - نهالستان سبزینه
  18. وقتی نصب کنید به صورت پیش فرض هستش. برنامه از سایت سازنده دانلود و نصب کنید. ورژن 4.9.1.
  19. سلام. اگر هر سه دامنه دارای محتوای یکسان هستند کار شما درست بوده.
  20. مثل اینکه ما فراموش شدیم.:hooom:
  21. در صورت امکان به بنده هم معرفی کنید.
  22. "این لینک" قسمت چهارم لینک نیست.
  23. سلام لطفا سایت نهالستان به آدرس زیر را ارزیابی کنید. تولید، پرورش و فروش نهال های گرمسیری و نیمه گرمسیری جهت احداث باغ های تجاری و پرمیوه و گسترش فضای سبز - نهالستان سبزینه شاد باشید.