yarigar

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    47
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره yarigar

  • درجه
    علاقه مند جوملا
  • تاریخ تولد
  1. فکر میکردم بحثهای متفرقه اینجا میشه بیان بشن
  2. با تشکر از شما بنظر شما از لینک زیر میتونم تهیه کنم؟ میهن وب هاست میخواستم بدونم برای نصب میشه راهنمایی و کمک کنید.
  3. با سلام ضمن تشکر از شما در صورتی که از نسخه نال شده استفاده کنم چه مشکلاتی ایجاد میشود؟
  4. سلام از دوستان در مورد نصب و تهیه انجمن ساز vbulletin سوال پرسیده بودم که tarantionjo فرمودند ابتدا آن را تهیه کنم و سپسی روی هاست نصب کنم!!! از دوستانی که اطلاع کاملی دارند میخواستم بپرسم این انجمن ساز را از کجا تهیه کنم؟ چون نسخه های نال شده وجود داره ممنون میشم کمکم کنید
  5. با سلام نمیدونم چرا هر وقت میخوام وارد یکی از بخشهای انجمن بشم یا یک موضوع جدید ارسال کنم از بخش کاربری خودم خارج میشو و دوباره باید لوگین کنم؟
  6. با سلام راهی وجود نداره که تعداد سرچ هر کلمه رو پیدا کنم؟ مثل همون گوگل ادوردز؟ سپاس
  7. با سلام ممکنه در هر دو موردی که فرمودید بیشتر راهنمایی فرمایید که چکار کنم؟ سپاس
  8. سلام دوستان کسی میدونه که سیستم گوگل ادوردز که کلمات جستجو شده در گوگل را نشان میداد هنوز فعال است یا خیر؟من جدیدا هر چی سعی میکنم نمیشه دگه ازش استفاده کرد؟ کسی سیات جایگزین برای نمایش بیشترین کلمات جستجو شده در گوگل میشناسه؟ سپاس
  9. با سلام مجدد سایز آپلودی که در اختیار من میگذاره 10مگا بایت هستش!!! اسم هاست متوجه شدم که وقتی دیتا بیس ساخته میشه با نام localhost اعلام میشه حالا این اسم از کجا ساخته میشه نمیدونم!!!
  10. دوستان یک سوال هم داشتم میدونید چرا بسته جوملا 2.5سایت joomlaforum نصب نمیشه؟ آیا به خاطر حجم بالاتر از 10 مگ اش است؟ جوملا 3 هم با اینکه حجمش کمتر است نصب نمیشه!!!!! من از سایت joomlafarsi گرفتم و با راهنمایی های خوب دوستان نصب کردم که اونم فارسی ساری نشده!! کسی میدونه نسخه 2.5و 3 فارسی شده که برای نصبش مشکلی نباشه را از کجا میشه راحتتر گرفت؟
  11. دیتا بیس را ساختم .اگر اسم هاست رو همون localhost بزارم ایرادی داره؟اسم هاست رو دقیقا نمدونم از کجا پیدا کنم 2-ایا تنظیمات ftp حتما لازم است انجام دهم یا میشه رد شد؟
  12. واقعا دستتون درد نکنه درست بود با پاک کردن پوشهای که گفتید مشکل حل شد اما حالا با دیتا بیس ام ارتباط برقرار نمیکنه میشه بگید دقیقا منظور از عبارات زیر چیه؟ 1-نام هاست؟ باید چی بنویسم؟ 2-نام کاربری ؟ 3-رمز عبور ؟ 4-نام دیتابیس ؟نام دیتا بیسی که ایجاد کردم رو نوشتم 5-پیشوند جداول؟ آیا باید تغییر داده شود؟
  13. با سلام و تشکر از همگی فایل را در public html آپلود کردم این روت که دوستان گفتند دقیقا کجاست؟ با cute ft:21:p انجام دادم اما روی 89-90% وایساد! من فایلهایی که درون public html بود و دیتا بیس را از اول پاک کردم میترسم اشتباهی چیزی را پاک کرده باشم
  14. تا کنون با این برنامه کار نکردم آیا کار باهاش راحته؟ آیا جایی آموزشش هست تو انجمن؟
  15. جوملا 2.5 رو قبلا از تو انجمن که اون آپلود نمیشه اما جوملا 3 که اونم قدیم از تو انجمن گرفته بودم آپلود شد که نمایشش بصورتی بود که براتون ارسال کردم و صفحه نصب بعد از وارد کردن آدرس در نوار مرورگر بالا تیومد و بصورلی بود که براتون ارسال کردم یک فایل جوملا 2.5 هم از سایت joomlafarsi.com گرفتم که اونم آپلود نشد!! سوال دیگه اینکه چرا وقتی دیتا بیس ام رو delet میکنم بار هم همون صفحه اول بالا میاد ! مگه نباید همه چیز پاک بشه؟!! ممنون میشم کمکم کنییییییید:oom: