majid_tiger

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    27
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های majid_tiger

  1. سلام ، من در اینترنت زیاد جستجو کردم و در این سایت هم که موارد مشابه بود ، بی جواب مانده بود ، افزونه noixACL رو جستجو کردم فقط برای جوملا 1.5 بود . در جوملای 3 می خوام ادمین مطالبی رو برای کاربرانی که توسط خودش ساخته میشه رو قرار بده و مطلب هر کاربر فقط با لاگین کردن کاربر قابل دسترس باشه . روی دسترسی های خود جوملا امتحان کردم نشد ( یا من نتونستم ) لطفا اساتید و دوستان راهنمایی بفرمایید . قبلا از همکاری شما کمال تشکر را دارم .
  2. سلام ، این عکس ها گویای اتفاقی که افتاده هستند ، لطفا راهنمایی بفرمایید . [ATTACH=CONFIG]8533[/ATTACH] تصویر بالا مربوط به سایت بر روی هاست و تصویر پایین همان صفحه برروی لوکال . [ATTACH=CONFIG]8532[/ATTACH]
  3. سلام ، یکی از اساتید سایت یه نظری هم به مشکل من داشته باشه ، من کلا در این سایت هر سوالی مطرح می کنم ظاهرا در حد و حدود بزرگان سایت نیست و به این ترتیب من رو بی بهره از معلومات خود قرار می دهند . لطفا کمک بفرمایید . با تشکر
  4. سلام ، من هم این سوال رو در تاپیک مربوط به جوملا 3 مطرح کردم ولی متاسفانه پاسخی دریافت نشده ، یک مثال می زنم شاید هم مشکل بنده هم دوستمون حل بشه . فرض کنید در سایت یک شرکت مطالب یا گزارشاتی ( متنی یا تصویری ) وجود دارد که توسط ادمین در سایت قرار می گیرد . مطالب مورد نظر می تواند روند پیشرفت کار هر کاربر یا کارفرما باشد ، ( کاربران توسط ادمین ایجاد می شوند ) . حال هر کاربر با ورود به حساب کاربری خود مطلب مربوط به خود را بتواند مشاهده کند و به مطالب دیگر کاربران دسترسی نداشته باشد .
  5. سلام و تشکر از توجه شما ، ولی من فقط نمی خوام پیام رسانی کنم ، من یکسری گزارشات متنی و یا فایل رو می خوام در اختیار کاربر قرار بدم که برای هر کسی منحصر بفرد باشه . مثال : در یک شرکت ساختمانی برای یک کارفرما دسترسی ( حساب کاربری ) تعریف بشه و پیگیری کارها و گزارشات مربوط به روند کار رو از طریق سایت شرکت و با حساب کاربریه خودش دنبال کنه .
  6. <p>سلام </p>

    <p>من در چه تاپیکی دنبال مطلب انتقال داده شده بگردم ؟</p>

  7. با سلام ، اطلاعات یا فایلهای منحصربفردی برای هر کاربر وجود دارد که می خوام وقتی کاربر با حساب خودش وارد سایت میشه به اونها دسترسی پیدا کنه به عبارتی کاربران دیگه به گزارش یا فایلی که برای دیگران باید قرار داده بشه دسترسی نداشته باشن . در ضمن برای مدیر سیستم که با حساب خودش وارد میشه امکان دیدن و تغییرات هر کدام از موارد ذکر شده وجود داشته باشه . با تشکر
  8. با سلام خسته نباشید ، آموزش فارسی سازی helix رو میشه توضیح بدید ؟ البته این فریم ورک خودش جا برای تعریف فونت داره ولی اگر از فونت های دلخواه بخواهیم استفاده کنیم اونوقت مشکل پیش میاد . با تشکر
  9. برادر عزیز جناب حجت ، طبق فرموده شما ماژول شرکت راکت رو نصب کردم ولی باز نتیجه همانطور است ! بطور کل مطالب قرار گرفته قابل دسترس نیست و بعد از کلیک برروی هر کدام این صفحه ظاهر میشه : [ATTACH=CONFIG]7690[/ATTACH] با تشکر
  10. با سلام این تاپیک برای عنوان مشکلاتی که در مورد قالب بوجود می آید استوار شده ، پس فکر می کنم هیچ ایرادی برای تعریف مشکلات موجود در قالب وجود ندارد ، اگر کسی راهنمایی کنه که چطور میشه یک "مطلب" رو به یکی از منوهای اصلی قالب نسبت داد ، بطوریکه در یک صفحه دیگه ( در پنجره مادر یا پنجره جدید ) مطلب قابل لود شدن باشه بسیار تشکر می کنم . من که هرکاری می کنم صفحه خطا ظاهر میشه ، ولی در قالب رایگان همین شرکت این مسئله دیده نمیشه یا حتی در قالب awetive ( با توجه به نال بودن ) مربوط به همین شرکت هم این مشکل دیده نمیشه . امیدوارم دوستان و اساتید یاری نمایند . با تشکر
  11. سلام ، بنده در انتظار حل مشکل عنوان شده هستم تا بعد از آن مشکل ، مشکل بعدی که کار نکردن انتساب به منو ها باشد را عنوان کنم . توضیحات : وقتی که بنده اطلاعات دقیقی از نحوه استفاده با قالبهای تک صفحه ای نداشتم یکی از دوستان که در یکی از سایتهای نامدار فعالیت می کند گفتند " قالب تک صفحه ای یعنی فقط داشتن یک صفحه ... " اما بعد از استفاده از قالب های رایگان سازنده همین قالب ( Joomshaper ) متوجه شدم که می توان بیش از یک صفحه در سایت را هم داشته باشیم که با توجه به انتساب منو اتفاق می افتد .
  12. با سلام ، از زحماتی که برای این قالب کشیده اید تشکر می کنم ؛ جناب مردانه این قالب را چندین ماه پیش از یک سایت ، که فکر نمی کنم دیگر نیازی به عنوان کردن آن باشد "خریداری" کردم ، البته با نام و امید تجاری بودن ، ولی بعد مشخص شد که آن سایت هم هزینه ای برای قالب پرداخت نکرده بود ، به هرحال بعد از رفع مشکلات بسیار و رفع نشدن بعضی دیگر ! و پرداخت هزینه قالب از جیب خود به مشتری ، بزرگترین مشکلی که هیچ وقت حل نشد را من در این قالب نیز مشاهده کردم ( البته قالب بنده 3 بود ) . مشکل در اجرای ماژول "پورتفولیو " می باشد بطوریکه وقتی روی هر کدام از گزینه ها کلیک می کنم فقط نوار بالای پنجرا ظاهر می شود و مطالب محتوا نمایش داده نمیشوند . ( هم در لوکال هم در هاست ) خواهش می کنم در صورت امکان راهنمایی فرمایید تا بالاخره این مشکل حل شود . ---با سپاس---
  13. با سلام ، راهنمایی بفرمایید که در آدرس petgdk.com چرا پس از کلیک برروی تصاویر موجود در "نمونه تصاویر" و " جدیدترین مطالب " صفحات شناور باز نمی شوند و فقط چیزی شبیه به نوار عنوان ظاهر می شود و هیچ اتفاقی نمی افتد ؟
  14. با تشکر از پاسخگویی دوستان ، 1 - با تصاویر اولیه نیز همین حالت وجود داشت 2 - مطالب دارای محتوای آزمایشی می باشد و خالی نیست . در قسمت نمونه تصاویر از ماژول Portfolio استفاده شده او در قسمت جدیدترین مطالب از ماژول news show قابل ذکر است که بسته آپدیت شده بطور کل ماژول پورتفولیو را بصورت عکس ثابت نمایش می دهد و قابل لینک شدن نیست . به این ترتیب قابلیت های اصلی قالب کار نمی کنند و عملا این قالب تبدیل به یک قالب رایگان شرکت سازنده می شود . Joomshaper.com
  15. با تشکر از راهنمایی دوستان ، مشکل حل شد فقط وقتی سایت رو اجرا می کنم چرا هیچ صفحه ای لود نمیشه و صفحه سفید بدون پیغام باقی می مونه ؟ قالب رو خریداری کرده بودم آیا مربوط به لایسنس میشه یا مربوط به یون کیوب ؟
  16. با تشکر از پاسخگویی شما ، منظورم از چند قسمت این بود که اگر توسط Rar فایلهای فشرده چند تکه ایجاد کنم آیا هنگام Extract در هاست ، هاست می تواند تشخیص دهد که وقتی قسمت اول را باز کرد قسمت دوم را پیدا کند ؟
  17. سلام ؛ اگر حجم سایت بالا باشه و بخواهیم به cpanel آپلود کنیم آیا امکان چند قسمت کردن فایل های فشرده وآپلود کردن و سپس باز کردن آنها در هاست وجود دارد ؟ اگر جواب منفی است بهترین راه برای آپلود سایت با حجم بالا ( پس از فشرده سازی ) چیست ؟ متشکرم.
  18. سلام ، لطفا راهنمایی نمایید که تفاوتی بین برنامه نویسی برای جوملا 2.5 و 3 وجود دارد یا خیر ؟ دلیل این سوال برای من حیاتی است ، می خوام در جوملا 3 کامپوننتی درست کنم .
  19. سلام ، من کامپوننت فوکا دانلود نسخه 3.0.3 رو در جوملا 3 نصب کردم بعد کامپوننت آسان پرداخت بانک ملت رو به همراه دو تا ماژول مربوط که پرداخت دستی و پرداخت محصولات است رو نیز جهت پرداخت مبلغ فایلهایی که توسط فوکا دانلود مدیریت می شوند را نیز نصب کردم . ولی مشکل من اینجاست که نمی دونم چگونه تنظیماتی رو باید انجام بدم که فایل های مورد نظر فقط پس از پرداخت مبلغ قابل دانلود بشوند خواهش می کنم راهنمایی بفرمائید
  20. سلام ؛ کسی می تونه راهنمایی کنه که کلاس ها و کتابخانه هایی مثل JHtml , JText , ... رو از کجا میشه بهشون دسترسی پیدا کرد و در ضمن چطور و چه فایل هایی رو باید تغییر داد ؟ برای مثال جوملا برای ایجاد tooltip از JHtml استفاده می کنه در صفحه لوگین مدیریت پایین و وسط صفحه ( جوملا 3.x ) اگر ماوس رو روی آیکون کوچک سفید رنگ جوملا قراردهید یک tooltip نمایش داده میشه که مستقیماً در فایل login.php نوشته نشده و داره از jhtml استفاده می کنه .
  21. سلام ، من توسط فایرباگِ فایرفاکس بعضی از تول تبپ ها و یا سایز جانگهدارهای صفحات رو پیدا می کنم ولی دو تا مشکل دارم : 1 - اگر مقادیر بطور مستقیم وارد شده باشه در بعضی از موارد مثل لوگوی صفحات تک صفحه ای نمی تونم فایل مربوطه رو پیدا کنم و تغییر بدم 2 - اگر مقادیر بطور مستقیم نباشن و فایل رو بطور سعی و خطا پیدا کنم نمی تونم کتابخانه مورد نظر رو پیدا کنم و تغییر بدم در پست اول یک مورد رو گفتم که مثلا تغییر tooltip مربوط به صفحه لوگین مدیریت در پایین صفحه بود و یا از این قبیل .
  22. سلام من بسته فروشگاه باران را با شماره رسید 1060 خریداری ، دانلود . نصب کردم ولی در ابتدای اجرای Front خطاهای بسیاری نمایان شد ! ، از قسمت تنظیمات کلی / سرور / خطاها را هیچ کردم ولی باز هیچ التفاتی نکرد ! . لطفاً راهنمایی فرمائید . واقعاً با 1000 تومان هیچ کاری نمیشه کرد :oom:
  23. سلام ، کسی میدونه که چطور میشه لیست دستوراتی رو که در Custom Class وارد میشه بدست آورد ؟
  24. سلام ، ممنون از توجه شما ، مثلا! در یک ماژول که می خواهیم در هنگام بارگذاری صفحه موضوعی حرکت کند در تنظیمات ماژول ، در کادری به نام Custom Class می نویسیم Wow SlideInLeft به تصویر ضمیمه دقت کنید :
  25. سلام من می خوام در صفحه Login تغییراتس بوجود بیارم ، مثلاً ToolTip مربوط به آبجکت ها رو تغییر بدم فقط فایل مربوط به صفحه رو پیدا کردم ولی در قسمت مربوطه متن مورد نظر نیست و عبارتی مثل JHtml:: ) نوشته شده ؛ توسط Inspector جستجو کردم متن مربوطه نشان داده میشه ولی چطور میشه از طریق Inspector تغییرات ایجاد کرد و یا حتی به فایل مورد نظر دسترسی پیدا نمود ؟