zloverx

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    13
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره zloverx

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. من میخوام سایتم یه سری امکانات داشته باشه و کارکردش به شکل زیر باشه... فرد بیاد ثبت نام کنه نام و خانوادگی و شماره موبایل و ایمیل را وارد کنه و بعد سیستم یک کد چهار رقمی به کاربر بده. و بعد از طریق سامانه پیامک مبنی بر موفقیت ثبت نام به همراهی کد چهار رقمی ارسال بشه. شخص از طریق منو خرید آبونمان بره خرید انجام بده به گونه ای که شماره چهار رقمی اختصاصی را وارد کنه به همراه شماره موبایل به درگاه پرداخت متصل بشه و بعد از پرداخت کدرهگیری به کاربر داده بشه. باید چیکار کنم که بهترین باشه؟ از هیکا میتونم استفاده کنم؟
  2. سلام دوستان من فروشگاه ساز سامان2 رو نصب کردم اما جدیدا به من خطا404 میده،با اینکه کامپوننت در قسمت مدیریت درست کارمیده و خود منو هم درست انتخاب شده نمیدونم مشکل از چیه... ممنون میشم کسی منا راهنمایی کنه
  3. من هم فروشگاه ساز سامان2 رو نصب کردم اما ارور زیر را میده Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/...../public_html/...../plugins/system/easycompare/easycompare.php on line 34 باید چیکار کنم؟؟؟
  4. من هم فروشگاه ساز سامان2 رو نصب کردم اما ارور زیر را میده Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/...../public_html/...../plugins/system/easycompare/easycompare.php on line 34 باید چیکار کنم؟؟؟
  5. من از طریق لینک زیر توانستم کامپوننت رو دانلود کنم Folcomedia Packager - Joomla! Extension Directory اما فایل هایی که برای من میسازه همه اش پوشه خالی خوب...shotupshotupshotup
  6. ممنون دوست عزیز که راهنمایی کردی اما من افزونه ای میخواهم که مثلا از کامپوننتی که قبلا استفاده کردم و تغییرات اعمال کردم رو به صورت بسته نصبی در بیارم و در سایت های دیگه از اون استفاده کنم. این کامپوننتی که شما راهنمایی کردی از کل سایت بک آپ میگیرد. نسخه خارجی کامپوننت fcm را هم پیدا نکردم ممنون میشم راهنمایی کنید:37:
  7. درست نشد ... چیکار کنیم؟؟؟؟!book]
  8. با سلام من این کامپوننت رو نصب کردم اما باز نمیکنه و ارور 404 رو میده میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟؟
  9. ممنون من اطلاعات را براتون به صورت خصوصی ارسال کردم ممنون میشم مشکل ام رو حل کنید. در ضمن قسمت کلید واژه ها و توضیحات مختصر غیر فعال است و نمیشه پر کرد.
  10. سلام زمانی که از قسمت آگهی ها وارد سایت می خواهیم بشیم یک صفحه با error زیر نمایش میده 500 - نمایش پیدا نشد [نام، نوع، پیشوند]: p30advertise، html، p30advertiseView این مشکل مال چیه؟؟ لطفا راهنمایی کنید gaki.ir اگر سئوی سایت خودتون رو فعال کردید حتما گزینه افزودن پسوند به آدرس ها رو هم فعالش کنید ---------------------------------- من این تنظیم رو انجام دادم اما هنوز مشکل من حل نشده و هر چی میخوام آگهی ثبت کنم میگه باید فیلدهای ستاره دار را پر کنید در صورتی که همه را پر کردم ممنون میشم راهنمایی کنید
  11. و مشکل دیگه ای گه هست اینه که رمانی که میخوام آگخی ثبت کنم در قسمت کلید واژه ها و توضیحات مختصر که بار میشه برای پر کردن غیر فعال می باشد. ممنون راهنمایی کنید.
  12. سلام زمانی که از قسمت آگهی ها وارد سایت می خواهیم بشیم یک صفحه با error زیر نمایش میده 500 - نمایش پیدا نشد [نام، نوع، پیشوند]: p30advertise، html، p30advertiseView این مشکل مال چیه؟؟ لطفا راهنمایی کنید gaki.ir