webcss

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره webcss

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. دوست عزیز از کجا بفهیم مربوط به کدام افزونه نال شده است؟ سایتی که بشه اون داخلش اسکن کرد و نتیجه را اعلام کنه یا چیز دیگری باشه؟
  2. دوست عزیز ممنون از راهنمایی شما ولی شاید من موضوع را بد رسانده باشم به خاطر همین فیلم گرفتم برای شما ارسال کردم اولین لینکی که داخل فیلم می بینید مربوط به همون لینک گوگل است شما گذاشته بودید و دومی لینک سرچ هم برای من است که هر دو وارد سایت خراب می شوند ولی با ادرس مستقیم داخل ادرس بار سایت درست باز می شود لینک ویدئو داخل اپارات : سایت ویروسی باتشکر از شما
  3. البته اینم لینک سرچ گوگل https://www.google.com/#safe=active&q=http:%2F%2Fwww.bcdm.ir%2F که اولین سایت است
  4. سلام دوستان چندین سایت من زمانی که اسم دامنه سایت را داخل گوگل سرچ میزنی اسم سایت داخل لیست سرچ میاد ولی زمانی روی ان کلیک میکنیم وارد سایت دیگری میشه !! به عنوان نمونه سایت تارنماي اطلاع رساني، آموزشي و مديريتي خوشه هاي کسب وکار ايران البته اگر خود دامنه را داخل ادرس بار وارد نمایید سایت درست باز میشه یعنی سایت اصلی باز میشه.. این مشکل فقط داخل سرچ نام دامنه پیش میاد لطفا کمک کنید.
  5. اقای عزیز من هنوز لینک دانلود فایل را دریافت نکردم :33::33: مطمئنی ایمیل کردی:auau:
  6. دوست عزیز من خرید از سایت شما انجام دادم ولی لینک دانلود برای من ارسال نشده بعد از پرداخت صفحه سفید شد و دیگه :hooom::hooom: شماره تراکنش 13010466531 ایمیل و پیامک و تماس تلفنی هم گرفتم ولی هنوز به هیچ لینکی نرسیدم.
  7. سلام من با این کامپونت به طور کامل کار میکنم بدون هیچ مشکلی فقط فقط زمانی که مطالب از سایت خبری مثل تابناک می خوام وارد سایت کنم قثط قسمت که در خلاصه مطلب در بالای سایت است وارد سایت می شود و ادامه مطلب را وارد نمی کنه البته برای بقیه سایت خبری که اول مطلب انها داخل یک کادر قرار میگیره همین طور است دوستان ممنون میشم کمکم کنید
  8. سلام اینم سایت من webcss.ir