A_Salimi

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره A_Salimi

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. مجددا سلام ممنون از پیشنهاد هاتون من یک اماتور در طراحی سایت هستم و این سوال من فکر میکنم باید خیلی ساده و واضح باشه اما من نمیدونم در واقع شما به عنوان مثال در یک سایتی مثل این بخشهای مختلفی دارید که هر کدوم نشون دهنده مطالبی خاص هستند. مثلا منو اصلی دارید. گزیده اخبار دارید و یا لینکهای مفید دارید که همه به صورت تیتروارنمایش داده شده اند و وقتی یکی از گزینه ها رو انتخاب میکنیم وارد یک صفحه جدید میشه که در اون صفحه هیچ خبری از ایتم های تیتروار نیست و فقط اون مطلب انتخاب شده داره نمایش داده میشه. به عنوان مثال شما در این تصاویر میبینید که من گزینه " برگزاری کارگاه های اموزشی " رو از منوی جدیدترین مطالب انتخاب میکنم. [ATTACH=CONFIG]6611[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]6612[/ATTACH] میبینید که در نوار ادرس چه اتفاقی میفته [ATTACH=CONFIG]6613[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]6614[/ATTACH] سوال اینه که چطور میشه این کار رو انجام داد ایا به جوملا مربوط میشه یا به کد نویسی؟
  2. کل فایل css قالب وب سایت رو خودم برای جوملا نوشتم.در حقیقت با تغییر در فایل css راحت میشه div ها رو تغییر داد.آیا یک قالب میتونه چند تا فایل css داشته باشه؟چطور باید تعریف کنم که فلان فایل از فلان فایل css استفاده کنه؟ اگر کسی یاهو یا اسکایپ داره لطفا پیغام خصوصی بده تا بتونیم صحبت کنیم. ممنون
  3. ممنون از پاسخ شما. اگه یک div باشه که توش ماژول نباشه و مثلا رنگ پس زمینه داشته باشه اون وقت چی؟ یعنی بخوام یک دایو خاص نمایش داده نشه باید چکار کنم؟
  4. دوستان اگه سوالم واضح نیست من طور دیگه ای مطرحش می کنم: شما وقتی می خواهید آخرین مطالب پست شده در وب سایت را به نمایش بگذارید در حقیقت در قسمت ماژول ها برای جوملا تعریف می کنید که مثلا ماژول آخرین اخبار رو فرضا در divی مثل news (که از قبل در فایل index.php تعریف کرده ایم) قرار دهد.مشکل من اینجاست که نمی خواهم در صفحه اصلی جایی برای نمایش اخبار داشته باشم.می خواهم با کلیک روی یک عنوان منو و یا هر لینک دیگری در همان صفحه فقط قسمتهای هدر ؛ منو ؛ محتویات (که اخبار ما در آن قرار دارد) و فوتر را نمایش داده شود.
  5. با سلام خدمت دوستان و مدیران من با جوملا 2.5 یک سایت طراحی کردم که تو صفحه اولیه سایت کلی div وجود داره و آیتم های مختلفی رو قرار دادم.اما ماژولی برای content انتخاب نکردم.در حقیقت نمیخوام مطالبم در صفحه اصلی سایت نمایش داده بشن.میخوام با استفاده از منو هنگامی که روی یکی از آیتم ها کلیک میکنم در همون صفحه فقط قسمتهای header menu content ,footer نشون داده بشن و بقیه قسمتها حذف بشن و خبر یا هر چیز مربوط به لینک نمایش داده بشه.یه چیزی مثل این وب سایت واقعا گیج شدم .لطفا راهنمایی بفرمایید چطور این کار رو انجام بدم. ممنون