hosseinimani

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    64
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره hosseinimani

  • درجه
    علاقه مند جوملا
  • تاریخ تولد
  1. سلام مشکل شما در چه بخشی هست؟
  2. سلام شما در بخش روش های حمل و نقل می توانید این کار و انجام بدید. کافی است برای تعریف هر روش حمل و نقل بر روی گزینه جدید کلیک کنید و در صفحه باز شده نوع روش و پیکربندی آن را ایجاد کنید.
  3. فروشگاه فوق حرفه ای و فول رسپانسیو آرمیتا یکی از زیباترین و جدیدترین فروشگاه های اینترنتی موجود برای راه اندازی سایت های فروشگاهی می باشد. این بسته امکانات فراوانی از قبیل فیلتر آجاکسی قیمت و ویژگی های دلخواه محصول، پرداخت تک صفحه ای و مقایسه محصولات آجاکسی و بسیاری قابلیت و ویژگی های دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. امیدواریم لذت فروش اینترنتی را با این فروشگاه تجربه کنید. برخی از مهمترین قابلیت های فروشگاه ساز آرمیتا فول رسپانسیو (واکنشگرا) با فریم ورک قدرتمند Bootstrap (امکان نمایش در انواع نمایشگرهای تبلت و موبایل) در دو طرح روشن و تیره به صورت کاملا اختصاصی و جذاب امکان تعریف بی نهایت رنگ برای بخش های مختلف قالب از قسمت تنظیمات قالب فیلتر آجاکسی قیمت در صفحه مجموعه محصول فیلتر آجاکسی برند (مارک) در صفحه مجموعه محصول فیلتر آجاکسی ویژگی دلخواه محصول بدون نیاز به پلاگین و به صورت خودکار در صفحه مجموعه محصول مرتب سازی آجاکسی محصولات در صفحه مجموعه محصول سیستم مقایسه محصولات آجاکسی نمایش سریع محصولات جستجوی آجاکسی پیشرفته محصولات و مطالب سایت پرداخت فوق حرفه ای و آجاکسی محصولات به صورت تک صفحه با پلاگین اختصاصی در دو طرح متفاوت و ... جهت مشاهده سایر امکانات کلیک کنید دموی فروشگاه ساز آرمیتا فروش با تخفیف به مدت محدود: 399 هزار تومان جهت سفارش کلیک کنید.
  4. سلام با تشکر hossein_8968@yahoo.com
  5. باید از طریق css تغییر بدهید . لینک بدید تا راهنمایی کنم
  6. سلام از بخش پیکربندی ویرچومارت تب اول گزینه استفاده به عنوان کاتالوگ را تیک بزنید
  7. سلام به یک فیلد در فرم ساز rsform چطوری میشه چندین اعتبارسنجی تخصیص بدیم؟ مثلا من یک فیلد دارم که میخوام هم اعتبارسنجی شماره موبایل و هم اعتبار سنجی فیلد منحصر به فرد چک بشه. در حالت عادی فقط میشه یک اعتبارسنجی انتخاب کنیم
  8. f #faveffects-box1{ width:200px; float: left;} ببنید اینجا فقط میشه عرض و وارد کرد ارتفاع عمل نمیکنه.
  9. سلام میخواستم ببینم ارتفاع باکس ها رو چطور باید تغییر داد. مثلا من الان باکس هایی که گذاشتم مربعی هستند میخوام به شکل مستطیلی در بیاد.
  10. ممنون از شما اندازه کادر دایره ای اطراف ایکن چطور عوض میشه مثل دمو ؟
  11. سلام سطح دسترسی پوشه ها رو چک کنید شاید از اون باشه
  12. سلام ممنون از حرکت زیباتون www.chatrood.com روستای تیکدر دارالمومنین Home
  13. دوست عزیز رایگان هست . شما به سایت شرکت سازنده برید تو قسمت قالبهای رایگان دانلود کنید
  14. سلام دوست عزیز این قالب فکر کنم برای جوملا 1.5 باشه و شرکت سازنده ش خودش به صورت رایگان منتشرش کرده
  15. کلا css کد شده هست !