alijoomla

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    45
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

1 دنبال کننده

درباره alijoomla

  • درجه
    علاقه مند جوملا
  • تاریخ تولد
  1. با سلام ضمن عرض ادب و احترم خدمت دوستان محترم سوالی در زمینه mysql داشتم. من دیتابیسی تعریف کردم که دارای یک جدول است. در این جدول طبیعتا ستون اول نامش id است و مشخصات زیر را دارد: id : int(11) , Not Null , AUTO_INCREMENT همانطور که مشخص است پس از هربار وارد کردن اطلاعات در دیتابیس رکورد id یکی زیاد میشود. سوال من این است که چرا مثلا وقتی من 10 رکورد اضافه کردم و id برای رکورد بعدی برابر 11 میشود، زمانی که من مثلا 3 رکورد آخر آن 10 رکورد را پاک میکنم رکورد بعدی را 8 نمیدهد و همان 11 قرار میدهد. یعنی در کل id برای رکورد جدید برابر بیشترین عددی است که id به خود گرفته حتی اگر آن id پاک شده باشد. ممنون میشم اگر راهنماییم کنید و اگر هم حالتی هست که میشود این حالت را غیر فعال کرد متشکر میشم اگر کمک کنید.
  2. با سلام خدمت همه اعضاء من درحال حاضر تسلط کامل به مباحث: HTML , CSS, PHP, JAVAScript, Joomla نرم افزارهای گرافیکی و البته DATABASE دارم هدفم طراحی یک وب سایت همانند وب سایت php.net یا W3Schools است از کجا شروع کنم؟ چ جوری همچین سایتی که صرفا مطالب خوندنی داره رو بسازم؟ ابزاری به غیر از جوملا هست ک مفید تر باشه؟ لطفا راهنماییم کنید اگر لازم به فراگیری مبحث دیگه ای هم هست لطفا بهم معرفی کنید اگر هم کسی میدونه سایتی مثل php.net چ جوری ساخته شده لطفا بهم بگه!
  3. میدونم مثلا اگه کامپیوتر شما سرور یک سایت آپلود سنتر باشه و سرعت دانلودش محدود و من فیلمی رو از کامپیوتر شما بخوام اونوقت میخوام که فیلم از کامپیوتر شما به روی آپارات بره بعد من از آپارت با سرعت بالا دانلود کنم راهی هست؟
  4. با سلام میخواستم بدوننم راهی داره که مثلا من از سایتی مانند farsimode.com که سایتی جهت دانلود و آپلود سنتر است فایلی رو به روی اکانت خودم روی سایت پیکوفایل دانلود کنم علت این سوال اینه که سایت پایگاه فرهنگی تفریحی فارسی مد | دانلود مستند | فیلم و سریال برای دانلود رایگان سرعت 20 کیلوبایت داره. میخواستم فایل رو به روی سرور پیکو فایل آپلود کنم و بعد از اونجا با سرعت بالاتری دانلود کنم ممنون اگه راهنماییم کنید (به ماحث تخصصی PHP , SQL, JAVAScript, HTML,CSS و مباحث دیگر وب آشنایی کامل دارم)
  5. با سلام من نیازمند یک نرم افزار هستم برای اینکه بدونم در حال حاضر چه نرم افزارهایی به اینترنت متصل هستن و چند کیلوبایت دارن دانلود میکنن ممنون میشم اگه بهم معرفی کنید
  6. با کمک zartosht0171 تونستم این پلاگین رو پیدا کنم ===> اینجا ولی این پلاگین پولیه کسی میتونه کمکم کنه تا افزونه ای مشابه این پیدا کنم؟؟ (باید تا شب سایت رو تحویل صاحابش بدم) :13:
  7. با سلام فورا احتیاج به افزونه ای برای اشتراک ویدئوهای آپارات دارم به صورتی که بعد از اینکه کاربر بر روی منوی "ویدئوها" در سایتم کلیک کرد ویددئوها به صورت جدولی مرتب بشوند منظورم از نمایش ویدئو به صورت جدولی مثل خود سایت آپاراته آپارات (ویدئوهام در سایت آپارات آپ شده و میخوام اونها را با استفاده از کد اشتراک ویدئو روی سایت خودم بیارم) اگه کمکم کنید ممنون میشم. خیلی اضطراری بهش احتیاج دارم
  8. با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان اگر من بخوام ویدئویی از سایت آپارات رو روی سایتم داشته باشم چگونه میتوونم این کار را انجام دهم؟ کد اشتراک ویدئو که در سایت آپارات در نظر گرفته شده است رو در کجای جوملا استفاده کنم؟
  9. با سلام یک سوال داشتم. اگه مثلا کد اشتراک یک ویدئو از سایت آپارات رو در سایتم قرار بدم. زمانی که کاربر ویدئو رو پلی کنه از ترافیک سایتم من کم میشه یا از سایت آپارات؟ (اگه از ترافیک سایت من کم میشه چجوری میتونم کاری کنم که از ترافیک آپارات کم بشه)
  10. کامل بود ممنون
  11. بسیار سپاس گذارم از پاسخ کاملتون میشه یه توضیح مختصر از تفاوت بین صفحات داینامیک و ایستا بدین!؟ در ضمن منظور از اینکه جوملا یا وردپرس یا دیگر cmsها سیستم مدیریت محتوا هستن یعنی چی؟ (من قبلا یه سایت دانلود نرم افزار با جوملا طراحی کردم ولی تا به حال دقت نکردم که اصلا مدیریت محتوا یعنی چی؟!)
  12. با سلام و خسته نباشید خدمت همه من در حال حاضر مسلط به CSS و HTML و در حال یادگیری JavaScript هستم اگه بخوام طراحی وب رو با DreamWeaver انجام بدم برای شروع کار باید php یا مفاهیم و زبانهای دیگه رو یاد بگیرم یا همین مطالبی که بلد هستم کافیه؟ "دقت داشته باشید که منظورم شروع کاره یعنی حداقل ابزار لازم برای طراحی وب با DreamWeaver" اگه توضیحات کامل بدید ممنون میشم چون هیچ زمینه فکری از DreamWeaver ندارم با تشکر!
  13. با سلام برای تبلیغاتی که اکثر سایت ها دارند (که به اسم بنر شناخته میشه) اگر من برای سایتم بخوام داشته باشم: نرخ چقدر باید اعلام کنم؟ سایت سفارش دهنده میاد دنبال من یا من باید دنبالش برم؟ معمولا تبلیغات چند تا و کجای سایت قرار میگیره؟ . توی انجمن گشتم برای جواب سوالم ولی چیزی پیدا نکردم اگه سوالم خیلی تکراریه لطفا جایی که کامل توضیح داده رو بهم معرفی کنید!
  14. با سلام اگر بخوام برای سایتم در بالای بالای سایت گزینه های ورود یا ثبت نام رو قرار بدم چه جوری باید این کار رو بکنم؟ ممنون اگه راهنماییم کنید!