nianbukan

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    79
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

تمامی ارسال های nianbukan

  1. با سلام خدمت اساتید محترم بنده قصد دارم یک وب سایت را که در حال حاضر در وردپرس راه اندازی شده است را به صورت کامل همراه با تصاویر به جوملا انتقال دهم اما در اینترنت چنین ابزار مناسبی برای این عمل پیدا نکردم. لطفا یک ابزار را معرفی کنید خیلی ضروریه در ضمن لازم به ذکر است که این وب سایت دارای شانزده هزار(16000) مطلب می باشد. لطفا افزونه ای معرفی کنید که تمامی مطالب انتقال یابند. با تشکر . . .
  2. در صورتیکه ممکنه یه آموزش قرار بدید که نحوه چگونگی تغییر تیبل های وردپرس به جوملا در سرور را گفته باشد. با تشکر . . . فقط کمی فوریه ممنون
  3. آیا امکان داره با جایگزینی اطلاعات دیتابیس ها مطالب انتقال یابند؟
  4. لطفا کمک کنید!
  5. با سلام این افزونه ها در وب سایت های وردپرسی نصب نمی شود. اگه ممکنه راهنمایی کنید چجوری با استفاده از این نرم افزارها باید از وردپرس به جوملا منتقل شد
  6. با سلام خدمت اساتید محترم بنده قصد دارم یک وب سایت را که در حال حاضر در وردپرس راه اندازی شده است را به صورت کامل همراه با تصاویر به جوملا انتقال دهم اما در اینترنت چنین ابزار مناسبی برای این عمل پیدا نکردم. لطفا یک ابزار را معرفی کنید خیلی ضروریه در ضمن لازم به ذکر است که این وب سایت دارای شانزده هزار(16000) مطلب می باشد. لطفا افزونه ای معرفی کنید که تمامی مطالب انتقال یابند. با تشکر . . .
  7. با سلام خدمت شما مهندسین و کاربران گرامی جوملا سوالی خدمتتون داشتم اون هم اینه که بنده چند روزی هست که یک قالب خبری خریداری کرده و آن را بر روی یک وب سایت سازمانی پیاده سازی نمودم(نسخه جوملایی وب سایت 3 می باشد) اما در بالای وب سایت در قسمت اسلایدشو با مشکل مواجه شدم. مشکل اینه که اسلایدشو فقط برای تصاویر و گالری برنامه نویسی شده و برای مطالب و اخبار کارایی ندارد ؛ بنده چندین بار هم در مرکز سرور کدنویسی آن را تغییر دادم(بعد از تغییر تیتر اخبار می اومد بالا اما خود اخبار باز نمیشدند) با توجه به اینکه این وب سایت خبری و سازمانی است به همین علت زیاد درست نیست که اسلاید شو برای اخبار ویژه و مهم کارایی نداشته باشد. بنده چاره ای نداشتم و رفتم سراغ موتورهای جستجوگر و هرچه سرچ کردم ماژول اسلایشوی مناسبی برای جوملا نسخه 3 پیدا نکردم که برای سایت های خبری مناسب باشد. چند روزی هست این موضوع را پیگیری می کنم اما هنوز نتوانستم هیچ ماژول اسلایدشوی مناسبی پیدا کنم لذا تنها جایی که به ذهنم رسید اینجا بود. اگر ماژول ماسلایدشوی مناسبی برای اخبار و مطالب (جوملا 3) سراغ دارید معرفی کنید خیلی ممنون میشم. با تشکر . . .
  8. با سلام خدمت شما مهندسین و کاربران گرامی جوملا سوالی خدمتتون داشتم اون هم اینه که بنده چند روزی هست که یک قالب خبری خریداری کرده و آن را بر روی یک وب سایت سازمانی پیاده سازی نمودم(نسخه جوملایی وب سایت 3 می باشد) اما در بالای وب سایت در قسمت اسلایدشو با مشکل مواجه شدم. مشکل اینه که اسلایدشو فقط برای تصاویر و گالری برنامه نویسی شده و برای مطالب و اخبار کارایی ندارد ؛ بنده چندین بار هم در مرکز سرور کدنویسی آن را تغییر دادم(بعد از تغییر تیتر اخبار می اومد بالا اما خود اخبار باز نمیشدند) با توجه به اینکه این وب سایت خبری و سازمانی است به همین علت زیاد درست نیست که اسلاید شو برای اخبار ویژه و مهم کارایی نداشته باشد. بنده چاره ای نداشتم و رفتم سراغ موتورهای جستجوگر و هرچه سرچ کردم ماژول اسلایشوی مناسبی برای جوملا نسخه 3 پیدا نکردم که برای سایت های خبری مناسب باشد. چند روزی هست این موضوع را پیگیری می کنم اما هنوز نتوانستم هیچ ماژول اسلایدشوی مناسبی پیدا کنم لذا تنها جایی که به ذهنم رسید اینجا بود. اگر ماژول ماسلایدشوی مناسبی برای اخبار و مطالب (جوملا 3) سراغ دارید معرفی کنید خیلی ممنون میشم. با تشکر . . .
  9. با سلام هنگام باز کردن مدیریت سایت با اخطار زیر رو به رو می#شوم. The page isn't redirecting properly Firefox has detected that the server is redirecting the request for this address in a way that will never complete. This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept cookies. در انجمن ها نوشتند برای رفع این خطا باید کد زیر را در .htacess اضافه کنم ؛ این کار رو کردم اما باز هم مشکل رفع نشد. ممنون میشم کمک کنید خیلی ضروریه!!!
  10. آدرس این است: پایگاه خبری تحلیلی هاناپرس - درضمن خود سایت باز میشود حتی صفحه ورود هم باز میشود اما وارد مدیریت نمیشود و با این ارور مواجه میشود. ممنون میشم کمک کنید. با تشکر . . .
  11. بنده این کار را انجام دادن ولکن بازهم مشکل پابرجاست.
  12. با سلام بنده از مدیر محتوای وردپرس استفاده میکنم. ممنون خواهم شد کمک کنید. با تشکر . . .
  13. با سلام شما اگر با php آشنایی داشته باشید می*توانید این کار را انجام دهید. موفق و پیروز باشید.
  14. با سلام دوست گرامی برای اضافه کردن سایز به ماژول یا قالب مورد نظر باید از طریق سرور اقدام نمایید. در صورتی که بر روی لوکال کار میکنید از طریق پوشه های مقرر در سیستمتان این تنظیمات را اعمال فرمایید. موفق و پیروز باشید.
  15. باسلام فکر کنم مشکل از نوع منو و تنظماتش باشه، جهت بررسی دقیق تر دسترسی جوملا را برای بنده پ.خ کنید. موفق و پیروز باشید.
  16. باسلام از لینک زیر دیدن فرمایید. http://www.graphiran.com/16545-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%85%D8%A7%DA%98%D9%88%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%B4%D9%88-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%AC%D9%88%D9%85%D9%84%D8%A7-yj-image-slider-v4-0-3/ موفق و پیروز باشید
  17. باسلام دوست گرامی لطفا در انتخاب موضوع کمی دقت فرمایید. با تشکر موفق و پیروز باشید.
  18. باسلام بنده قالب را برای شما راست چین نمودم. فایل پیوست شده می*باشد و می*توانید همین جا آن را دانلود فرمایید. توجه: مورد راست چین شده تست نشده است. موفق و پیروز باشید. [ATTACH]7777[/ATTACH]
  19. باسلام وقتی اشاره گر را روی منوهای سایت قرار میدهم زیر منوها باز نمی*شوند در صورتی که من چندین زیر منو برای هر منو ساختم لطفا در این مورد من رو راهنمایی کنید خیلی ضروریه ممنون میشم با تشکر . . .
  20. با سلام در مورد اخبار می*توانید از ماژول "آخرین اخبار" استفاده نمایید. موفق و پیروز باشید.
  21. با سلام شما با ماژول html سفارشی به راحتی می*توانید ویدیوهای دلخواه را در وب سایت خود قرار دهید. موفق و پیروز باشید.
  22. باسلام این امر باید توسط خود کاربران صورت گیرد و گمان نکنم که در مدیریت چنین امکانی وجود داشته باشد. موفق و پیروز باشید
  23. منظور بنده هم همین بود. فقط کمی دقیق تر به عرض رساندم. موفق و پیروز باشید.
  24. باسلام از افزونه ها>>پلاگین ها>>سیستم - recaptcha>>تنظیمات مورد نظر را اعلام فرمایید. با تشکر
  25. باسلام این کار با ماژول JA News Sticker Module امکان پذیر می*باشد. --------------------------. انتشار افزونه های تجاری خلاف قوانین انجمن می باشد موفق و پیروز باشید.