hamidreza1

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

1 دنبال کننده

درباره hamidreza1

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. من یه مدت سایتم همچنین مشکلی پیدا کرده بود که با سرویس دهنده host ام پیام دادم، و گفتن که مربوط به یه سری تنظیمات میشه که درستش کردیم و از اون به بعد هم دیگه همچنین مشکلی نداشت
  2. سلام دوستان من جومشاپینگ فارسی رو از سایت افزونه ها خریداری و در کامپیوترم دانلود کردم ، که به صورت زیپ شده رمزدار هست بعد همون فایل زیپ شده رو در قسمت افزونه ها آپلود میکنم و وقتی تا صد در صد میره یه دفعه از اونجا میره بیرون و برمیگرده به قسمت administrator سایتم و وقتی user و pass رو میزنم میره تو همون قسمت مدیریت افزونه ها و میبینم هیچ اتفاقی نیفتاده، میشه راهنماییم بفرمایید که اشکال از کجاست و چطور میتونم نصبش کنم؟
  3. [ATTACH=CONFIG]7874[/ATTACH] سلام دوباره خدمت دوستان بزرگوارم . میخواستم راهنمایی بفرمایید ، چطور عکس های شماره 1 و 2 وبقیه عکس هایی که در ابنده بارگذاری میکنم همگی زیر هم قرار بگیرن ، نه در کنار هم .
  4. سروران تشکر ، تنظیمات منطقه ای رو درست کردم و تاریخ انتشاار و یا تاریخ ویرایشش که به اشتباه زده بود سال 3000 ، به صورت دستی تاریخ امروز رو وارد کردم درست شد . ممنون از راهنماییتون .
  5. [ATTACH=CONFIG]7872[/ATTACH] سلامت دوستان میشه راهنمایی بفرمایید علامت تعجب و علت آن چیست ؟ که باعث عدم انتشار مطلب شده . چیکار انجام بدم که درست بشه ؟
  6. سلام وقتتون بخیر . چرا گاهی اوقات هم هنگام ورود به قسمت administrator وهم هنگام ورود به خود ادرس سایتم پیغام This webpage is not available دریافت میکنم ؟ ( که بعد از 1 ساعت خود به خود درست میشه ) ، در حالی که سایت های دیگه به درستی همه باز میشن .
  7. تشکر آقا مسعود ، نام فایل رو تغییر دادم درست شد .
  8. سلام دوستان وقتی که یک عکس رو در قسمت مدیریت رسانه اپلود میکنم یه پیام اخطار میده که مینویسه (این فایل از قبل وجود دارد) و اجازه نمیده عکسم رو آپلود کنم ، در حالی که اصلا این عکس رو قبلا آپلود نکردم ، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که اشکال از کجاست . [ATTACH=CONFIG]7799[/ATTACH]