wefam

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    182
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

پست ارسال شده توسط wefam


  1. سلام آیا راهی هست که از کاربران سایت های دیگه برای سایت ما ترافیک ایحاد باعث بهبود رتبه سایت ما بشه؟

    چون در یک جا خونده بودم مثلا کدی که آپارات و . . . برای نمایش فیلم در سایت ما میدن باعث میشه برای سایت مبدأ ترافیک جذب بشه. برای یک سایت معمولی (و نه اشتراک گذاری فیلم) چطوری میشه از سایت های دیگه ترافیک جذب کرد طوری که رنک و رتبه الکسای سایت ارتقاء پیدا کنه؟


  2. در 5 ساعت قبل، amirparvaneh گفته است :

    2: یا اینکه کلاس یا آی دی اون بخش رو با اینسپکت پیدا و در css با استفاده از کد زیر مخفی کنید.(در این روش کد مربوطه وجود داره اما دیده نمیشه)

    این کار رو نشد بکنم چون هیچ آیدی یا کلاسی موقع اینسپکت مشخص نمیشه. موقع اینسپکت، کدی که با none کردنش کپی رایت  حذف میشه نشون داده میشه، اما آدرسش بصورت inline11 نشون داده میشه. برای همین مشخص نیست همون بخش از کد تو چه فایلی و در کدوم پوشه است. متأسفانه تصویری که گرفته بودم، پیوست نمیشه که دقیق تر منظورمو برسونم.


  3. سلام افزونه ای هست که باهاش بشه:

    1. یه سیستم کوچیک کسب امتیاز از لینک کوتاه برای کاربران سایت ایجاد کرد؟ به این ترتیب که کاربر بعد از لوگین، لینک های خودش رو وارد و لینک کوتاه شده رو دریافت و به ازای هر کلیک واقعی روی اون لینک اول کلیک کننده یه صفحه تبلیغاتی رو ببینه و بعدش کاربری که لینک کوتاه شده مربوط به اونه امتیاز کسب کنند؟
    2. به ازای هر مطلب یا لینک داخلی سایت به هر کاربر لینک اختصاصی بده که در صورت کلیک روی اون لینک، مشخص بشه بازدید از طرف کیه و به اون طرف یه امتیاز تعلق بگیره؟
    3. سیستمی  که قبل از نمایش ادامه مطلب، یه صفحه تبلیغاتی رو نشون بده (انتقال دهنده لینک)؟

     


  4. در در 5/4/2018 در 17:19، حجت مردانه زاده گفته است :

    لینک مستند سازنده رو ارسال کنید.

    بنده این افزونه رو از سایت های افزونه دانلود کردم، لینک مستندات رو ندارم. امکانش هست که با ورود به سی پنل بشه پیام ها رو خوند؟


  5. بله همینطوره ویرایشگر مورد استفاده در هر دو سایت Tiny MCE هست، بنده متن (فرمت بندی شده) و قابل مشاهده بعد از ورود به صفحه ویرایش مطلب رو (نه کد اچ تی ام ال متن رو) کپی پیست کردم. البته این نکته رو هم بایدبگم که بعد از کپی پیست بخش مدیریت (همون صفحه افزودن مطلب) به اندازه ای بیشتر از طول جلسه باز و بدون استفاده بود، برای همین موقع ذخیره مطلب از نو وارد مدیریت شدم بعد از ذخیره مطلب دیدم دو تا از منو ها از کار افتاده(و با کلیک روشون به صفحه خطا هدایت میشیم)، از انتشار خارجشون کردم. بعد از قسمت مدیریت خارج شدم که دیدم کل منوها مشکل دار شدن


  6. سلام یک مطلبو از بخش مدیریت سایت جوملایی دیگه کپی کردم و ذخیره، یه دفعه دیدم منوهایی که تا چندثانیه قبلش کامل اجرا میشدن، خطا دارن، غیر فعالشون کردم، بعد از اینکه از بخش مدیریت خارج شدم کلا سایت پرید:

     

    مشکلو چطوری حل کنم؟

    educational.png


  7. در در 3/26/2018 در 01:08، Masood Ashoori گفته است :

    کنسول رو چک کنید ببینید خطایی داره ، می‌تونه مشکل از جوملای نصب شده باشه ، ممکنه اکسترکت کردن یک جوملا خام و سالم روی سایت فعلی مشکل رو رفع کنه

    بعد از اکسترکت جوملای خام، مطالب، ماژول ها و سایر تنظیمات رو فعلی رو چجوری باید برگردونیم؟


  8. سلام، بنده برای رفع مشکلی که در تاپیک زیر گفته بودم

    طبق آموزش لینک http://docs.afzoneha.com/how-to-update-joomla-manually/ بصورت دستی جوملا 3.7.3 رو به 3.8.6 آپدیت کردم. ولی بعد از آپدیت در بخش کاربری که خطای 500 و در بخش مدیریت صفحه زیر نشون داده میشه، راه حل چیه؟ دکمه fix دیتابیس نشون داده نمیشه.

    upgrade.png


  9. سلام موقع اضافه کردن یک منو از نوع "مجموعه بلاگ" وقتی میخوای مجموعه مورد نظر رو انتخاب کنی فهرست مجموعه ها نشون داده میشه اما قابل انتخاب نیست و موقع کلیک روی عنوان مجموعه، در همون صفحه پاپ آپ باز شده، بخش ویرایش مجموعه نشون داده میشه، انگار رفتی از منوی محتوا>مجموعه ها یک مجموعه رو ویرایش کنی. تصویرش پیوست شده. مشکل از کجاست و راه حلش چیه؟ ممنون

    Untitled1.png


  10. سلام بنده در حال ایجاد یک سایت روی لوکال هستم. مشکلی که وجود داره اینه که عناوین تمام مطالب در یک جا و بالای لیست مطالب قرار می گیره و اینجوری طبیعتا اگر بیش از یک مطلب منتشر بشه ناخوانا میشه (همه عنوان ها روی هم میفته). راه حل چیه؟ ممنون