arjangf

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    18
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره arjangf

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد 17/01/68
  1. این افزونه رو دیدم. اون چیزی نیست که کار منو راه بندازه. اون بر اساس تعداد سفارش تخفیف اعمال میکنه ، اما من میخوام بر اساس مقدار یک فیلد سفارشی، تخفیف مخصوص اعمال بشه. به عنوان مثال یک لباس دارای 3 سایز مختلف می باشد. با انتخاب هر سایز علاوه بر افزوده شدن قیمت ، درصد تخفیف جداگانه ای بر قیمت محصول اعمال شود.
  2. این افزونه رو دیدم. اون چیزی نیست که کار منو راه بندازه. اون بر اساس تعداد سفارش تخفیف اعمال میکنه ، اما من میخوام بر اساس مقدار یک فیلد سفارشی، تخفیف مخصوص اعمال بشه. به عنوان مثال یک لباس دارای 3 سایز مختلف می باشد. با انتخاب هر سایز علاوه بر افزوده شدن قیمت ، درصد تخفیف جداگانه ای بر قیمت محصول اعمال شود.
  3. با سلام. بنده میخوام بر اساس فیلد سفارشی در ویرچومارت به محصول تخفیف اعمال کنم. آیا افزونه ای برای این کار هست؟ دوستان لطفا راهنمایی بفرمایید.
  4. با درود و سپاس از دوستان باید به عرض برسانم که راه حل رو خودم پیدا کردم. مشکل از پلاگین فیلتر زبان در جوملا 3.4 می باشد. راه حل این مشکل این است که فایل languagefilter.php را از نسخه جوملا 3.3.6 برداشته و در مسیر plugin/system/languagefilter کپی میکنیم. مشکل حل می شود.
  5. تنظیماتش درسته
  6. آقای آشوری فرموده بودید که تنظیمات رو غیر فعال کنم . این کار انجام شد. چک فرمودید؟ با سپاس فراوان
  7. آقا هم Gzip رو غیر فعال کردم و هم htaccess رو تغییر نام دادم . تنظیمات سئو رو غیر فعال کردم.
  8. تست کردم. بازم مشکل حل نشد.
  9. کسی نمیتونه راهنمایی کنه مشکل از چیه؟
  10. Gzip غیر فعال است. ضمنا از فریم ورک Helix استفاده میکنم. مشکل از قالب نیست.
  11. این کار رو انجام دادم. اگه دقت کرده باشید وقتی دو بار روی زبان انگلیسی کلیک میکنید درست نشون میده. این نشون میده که قلب تنظیم شده.
  12. لینک سایت : دمو
  13. درود. یک سایت دو زبانه راه اندازی کردم . فقط یک مشکلی هست . وقتی زبان سایت رو از ماژول انتخاب زبان تغییر میدم زبان سایت تغییر میکنه اما چینش قالبش عوض نمیشه . ضمنا وقتی یه بار دیگه روی اون زبان کلیک میکنم چینش قالبش درست میشه.لازمه که بگم این مشکل برای زبان پیشفرض وجود نداره . یعنی فقط برای زبان دوم این مشکل بوجود میاد. حالا چه فارسی باشه چه انگلیسی. اینم بگم که غیر از زبان انگلیسی و فارسی زبان عربی هم در سایت نصب شده و هر کاری میکنم حذف نمیشه. لطفا راهنمایی کنید. ب سپاس
  14. درود بر شما دوستان عزیز. سوالی دارم. چطور میتونم از مقادیر فیلدهای که در فرم ساختم در کد های php استفاده کنم؟ مثلا در کد زیر: $db->setQuery("SELECT saat_id FROM form2_report where tarikh='1392.09.13'"); بجای 1392.09.13 میخوام از مقدار فیلد تاریخی که تو فرمم ساختم استفاده کنم.اسم فیلد هم tarikh هستش. لطفا راهنمایی بفرمایید. خیلی گیرم. با سپاس فراوان
  15. <p>جشنواره هاست رایگان آغاز شد</p>

    <p>فضا : 500مگابایت</p>

    <p>پهنای باند : نامحدود</p>

    <p>cPanel: پنل</p>

    <p>ایمیل :نامحدود</p>

    <p>تضمین آپتایم 99.9</p>

    <p>Addon Domain,Park Domain ,Sub-Domain : نامحدود</p>

    <p>Favahost.ir</p>

    <p><a href="http://favahost.ir/cart.php" rel="external nofollow">http://favahost.ir/cart.php</a></p>