namoneshan

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    17
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

1 دنبال کننده

درباره namoneshan

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد

اطلاعات شخصی

  • شهر سکونت
    تهران
  • تلگرام
    htttp://www.facebook.com/namoneshan
  1. دوست گرامی از سیستم livezilla استقاده کنید بهترین گزینه است. البته zopim هم وجود داره که باید برای تعداد اپراتورهای بیشتر هزینه کنید ( این سیستم نسخه ی اندروید و IOS هم داره)
  2. برای حل این مشکل باید فایل زرین پال رو ویرایش کنید، متاسفانه این سیستم توسط شرکت های همکاری که دارن فعالیت میکنند نشر داده شده و ناقص هست. از نسخه ی اعمال شده در انجمن جوملای ایران ( همین انجمن ) که توسط مهندس طالب زاده اعمال شده استفاده ک
  3. بله این امکان وجود داره تنها کافیست شما به کدهای درون هسته کامپوننت وارد بشید و از بخش administrator به تغییر دادن این موضوع بپردازید. کدهایی که شامل قیمت هستند هم میتونید داخل کدهای ورود اطلاعات این کامپوننت اعمال کنید. با تشکر
  4. با سلام و احترام خدمت کاربر گرامی آخرین پلاگین هایی که نصب کردید رو بررسی کنید و برای تست غیرفعال کردن این پلاگین ها از طریق php myadmin و ورود به دیتابیس extensions افرونه ها میتونید اقدام کنید. با تشکر
  5. از حمایت های شما متشکریم. باعث افتخار ماست. در خدمتیم
  6. با سلام و احترام دوست عزیز دیتابیس خودتون رو چک کنید که از نوع utf-8 باشه حتما.
  7. در این سیستم از کامپوننت دی جی کلاسیفایر استفاده شده اما باید در نظر داشت که این کامپوننت باگهای فراوانی داره که در حال برطرف کردنش هستند. در هر حال تونستیم باگهای اونو برطرف کنیم و سیستمی اختصاصی از مجموعه ی کلاسیفایرهای ایجاد کرده و با جوملا ستک کنیم.
  8. با سلام و احترام دوست عزیز به احتمال خیلی زیاد ماژول های مورد نظر بخش مدیریت رو غیر فعال کردید. در غیر این صورت پوشه ی template در شاخه ی administrator را یک بار دیگر جایگذاری کنید.
  9. طراحی سایت تنها یک شغل و حرفه نیست. دیدگاه های اختصاصی و همچنین تیم گرافیکی قدرمتند باعث میشه یه سایت از حالت عادی خودش خارج بشه. طراح نماها در این زمینه بسیار زیاد هستند. در نتیجه برگ برنده و برد با کسی هست که تخصص و مهارت بیشتری داره.
  10. این تگ ها برای استاندارد نویسی صفحه ی شما هستند که به قولی در کد نویسی سئوی شما تاثیر بسیار مناسبی دارند. حتما رعایت کنید. محدودی برای استفاده کردن از این تگ ها وجود نداره تنها باید شاخه و مجموعه زیرین آن حفظ شود.
  11. اگر از سیستم direct admin استفاده میکنید میتونید لاگ های ورودی به هاست رو بررسی کنید و همچنین از طریق میزان پهنای باند مصرفی در این سیستم میتونید به این قضیه پی ببرید. با نظر مهندس افضلی در این زمینه موافق هستم.
  12. برای برطرف کردن این مشکل از طریق safe mode اقدام کنید اگر مشکل همچنان باقی بود باید ریجستری های نرم افزار رو پاک کنید و مجددا نصب کنید.
  13. برای این کار فایل زبان خود افزونه رو ویرایش کنید و یا معادل های اونو داخل مدیریت جوملا وارید کنید.
  14. خیر مشکلی ایجاد نمیشه، شما فقط باید نقشه رو به گوگل معرفی کنید. همین.
  15. با سلام و عرض ادب جهت رفع این مشکل کافیست شما جدول مورد نظر را از طریق Php Myadmin ریپیر کرده و سپس تمامی جداول را Optimize کنید در صورتی که هنوز این مشکل وجود داشت حتما به دسترسی فایل Configuration.php نگاهی بیاندازید و بررسی نمایید که دسترسی روی عدد 644 باشد