shahbazzadeh

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره shahbazzadeh

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. با سلام میخوام یه سایت برای فروش محصولات دانلودی راه اندازی کنم بدین شکل که تعداد حدود 10 نفر ابتدا به صورت اشتراکی هزینه اون محصول رو بپردازند و بعد اون رو به طریقی که مهم نیست دراختیارشون بگذارم. قسمت دومش رو مشکلی ندارم. برای قسمت اول آیا افزونه ای وجود داره؟ درواقع هزینه محصولات بسیار بالاست و میخوام حدود 10 نفر که محصولات رو لازم دارن با هم پول روی هم بگذاریم و اون محصول رو بخریم. بحث من جمع آوری پول به صورت سیستمی هست.
  2. قالب جالبیه. خصوصا اون قسمتهایی که کج طراحی شده
  3. منم برای همین پرسیدم. ******* تشکر
  4. برعکس من فکر میکنم کار ساده ای باشه
  5. سلام من می خوام پخش مستقیم شبکه های تلویزیونی ایرانی رو توی سایتم داشته باشم ولی میخوام لوگو ویا آدرس سایتم رو بندازم روی تصویر در حال پخش (مثل آرمی که اپارت می اندازه روی فیلم ها). چه کدی باید به آی فریمی که داره تصویر رو پخش می کنه باید اضافه کنم؟
  6. جسارتا شما چه پیشنهادی به من می دید؟ من باید دو تا رادیو اینترنتی برای دو مرکز مذهبی راه بندازم که از نظر مالی هیچ سودی به حال بنده نداره. و اینکه هنوز هم هیچ هاستی رو خریداری نکردم (فعلا فقط دامنه ها خریداری شده اند). به نظرتون یه سرور بگیریم و این رو روش راه اندازی کنیم ( در این صورت مشخصاتی رو لطف کنید بهم بدید یا یه میزبان مناسب بهم معرفی کنید؟ یا اینکه هاست هایی که برای رادیو ارائه خدمات می دن پلن بگیریم که البته محدودیتهای تعداد اتصال، فضا و هزینه ماهیانه بالا دارند. تشکر
  7. تشکر از لطف شما ...
  8. در حال حاضر هاست معمولیه. ( البته در آینده نزدیک قصد خرید سرور داریم)
  9. اگه توی نت جوابم رو پیدا کرده بودم اینجا که پیام نمی دادم. من می خوام با جوملا یه رادیو با موضوعی خاص آماده کنم که هم پخش زنده داشته باشه هم بتونم آرشیو برنامه ها رو روی اون قرار بدم. وقتی موبایل رو به صورت line in به سیستم وصل می کنم، و صوت رو اجرا می کنم، باید چه نرم افزاری رو نصب کنم؟ و بعدش روی جوملام چه ماژول و پلاگینی؟ در ضمن روی سرورم چه نرم افزاری باید نصب باشه؟
  10. سلام من می خوام یه رادیو اینترنتی با پخش زنده راه اندازی کنم به طوری که هم فایل های صوتی رو از روی موبایل یا دستگاه ام پی 4 بخونه و بعضی از ساعات از روز هم پخش زنده داشته باشم. کسی می دونه باید چه کار کنم؟