heshmati

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    63
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره heshmati

  • درجه
    علاقه مند جوملا
  • تاریخ تولد

اطلاعات شخصی

  • شهر سکونت
    تهران
  1. شما با استفاده از سرویس اپ کارا، می توانید نسخه موبایلی وب سایت خود را به نرم افزار موبایل اندروید تبدیل نمایید. این روش مناسب وب سایتهایی است که دارای طراحی بهینه و یا ریسپانسیو برای موبایل و تبلت می باشند. اپلی***ن ساخته شده با اپ کارا به اصطلاح فنی از وب سایت شما وب ویو می گیرد و با اضافه کردن امکاناتی خاص به آن، نمای یک نرم افزار موبایل را به آن اضافه می کند. از امکانات این سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد. تبدیل سایت به نرم افزار اندروید (نسخه موبایل یا ریسپانسیو سایت به اپلی***ن اندروید تبدیل می شود) پشتیبانی از نسخه اندروید 2.3.3 به بالا لودینگ اکشن برای هر لمس کاربر (کاربر با لمس یک منو با لودینگ اکشن مواجه می شود. این امکان تفاوتی بین سایت با یک نرم افزار موبایل ایجاد می کند و تجربه کاربری خوبی را به یوزر القاء می کند.) دارای منوی اختصاصی در نرم افزار، برای راهبری بهتر کاربر دارای قابلیت اشتراک گذاری صفحه وب سایت شما توسط کاربر، در نرم افزارهای نصب شدۀ دستگاه کاربر انتخاب رنگ منو و اکشن بار (نوار بالای اپلی***ن) توسط شما (در هنگام سفارش ساخت نرم افزار) انتخاب تعداد منوها و اختصاص آدرس به آنها (در هنگام سفارش ساخت نرم افزار) دارای سیستم بارگذاری مجدد هر صفحه دارای خطای اختصاصی در دسترس نبودن اینترنت (offline page) نمایش تصویر اینترو قبل از بالا آمدن کامل نرم افزار شما (splash screen) پشتیبانی از اکثر استانداردهای وب پشتیبانی از آپلود فایل توسط کاربر پشتیبانی از ویدئو های HTML5 بدون تبلیغات اضافه و یا نام و نشانی از ما دارای امکان اتصال به سرویس Parse notification جهت اطلاع رسانی به کاربران خود قابلیت اتصال به Mobile App Analytics گوگل بدون باگ و تست قبل از انتشار هر نرم افزار اندروید و ... وب سایت اپ کارا - تبدیل سایت به نرم افزار اندروید
  2. دوستان توجه داشته باشند که برای شخصی سازی بهتر اپلی***ن مطابق با سلیقه شما، امکان طراحی و ساخت حضوری اپلی***ن در دفتر ما با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است.
  3. میشه دقیقا بهم بگید دقیقا چه کاری انجام میدید ؟؟؟؟؟؟ سلام، کار خاصی انجام نمی دهیم، اپلی***ن ساخته شده فقط از وب سایت های ریسپانسیو وب ویو می گیره و با اضافه کردن امکاناتی، نمای یک اپلی***ن موبایل را به آن می افزاید. "× - سایتی که ریسپانسیو هستش چه نیازی به App داره . طرف میره مرورگرش باز میکنه و سایت به صورت ریسپانسیو میبینه دیگه ! "وب سایتهای مختلفی با کارآیی، روشهای بازاریابی و مخاطبان گوناگون وجود دارد و به نظرمن وظیفه مدیر آن سایت هست تا تشخیص بده که به app نیاز داره یا نه و متاسفانه من نمی توانم در این زمینه نظر کارشناسی بدم (کارشناس نیستم) "× - من یه سایت دارم در ساختار Web2 و اینکه حدودا سه سال پیش این وب سایت طراحی کردم و ساختارش html4 و Css2 هستش . میخوام ببینم این نرم افزار شما میتونه این سایت رو به صورت استاندارد نرم افزاری نمایش بدهد و اینکه منوهای اصلی سایت رو در گوشه نرم افزار تو اون پنل اصلی نمایش بدهد . هزینه همون 50 هزار تومان هستش ؟" وب سایت شما همانگونه که در مرورگر یک موبایل نمایش داده می شود، در app نمایش داده خواهد شد. در هنگام سفارش می توانید تعیین کنید که خود نرم افزار هم، منو داشته باشد یا خیر. بله هزینه ثابت هست. "× - سایتهای زیادی هستن که این روش شما رو به صورت رایگان دارن انجام میدن . سایتهایی مانند :" از روش ما اطلاعی نداشتید (اشاره به سئوال اولتان). وب سایت های معرفی شده بزرگتر از آنند که با خدمات بنده حقیر مقایسه بشوند. برای آگاهی از تفاوت پلن رایگان و پلنهای پولی سرویس دهندگان بالا لطفا به صفحه pricing آنها مراجعه نمایید. که معمولا پلنهای رایگان دارای تبلیغات هستند و همچنین وایت برند نیستند، مثل صدها سرویس دهنده ای که می توانید با استفاده از آنها وب سایت رایگان بسازید.
  4. سلام، نه متاسفانه خودش آپدبت نمی شه. پیشنهاد میشه اگر وب سایتتان جوملایی هست از افزونه های ساخت نقشه استفاده کنید تا صفحات جدید، خودکار به نقشه اضافه گردند.
  5. سلام، بله انواع مختلفش در سایت جوملا جهانی موجوده برای مثال : SLogin
  6. تبدیل سایت ریسپانسیو به نرم افزار اندروید شما با استفاده از سرویس اپ کارا، می توانید نسخه موبایلی وب سایت خود را به نرم افزار موبایل اندروید تبدیل نمایید. این روش مناسب وب سایتهایی است که دارای طراحی بهینه و یا ریسپانسیو برای موبایل و تبلت می باشند. اپلی***ن ساخته شده با اپ کارا به اصطلاح فنی از وب سایت شما وب ویو می گیرد و با اضافه کردن امکاناتی به آن، نمای یک نرم افزار موبایل را به آن اضافه می کند. امکانات: تبدیل سایت به نرم افزار اندروید (نسخه موبایل یا ریسپانسیو سایت به اپ اندروید تبدیل می شود) پشتیبانی از نسخه اندروید 2.3.3 به بالا لودینگ اکشن برای هر لمس کاربر (کاربر با لمس یک منو با لودینگ اکشن مواجه می شود. این امکان تفاوتی بین سایت با یک نرم افزار موبایل ایجاد می کند و تجربه کاربری خوبی را به یوزر القاء می کند.) دارای منوی اختصاصی در نرم افزار، برای راهبری بهتر کاربر (اختیاری) دارای قابلیت اشتراک گذاری صفحه وب سایت شما توسط کاربر، در نرم افزارهای نصب شدۀ دستگاه کاربر انتخاب رنگ منو و اکشن بار (نوار بالای اپ) توسط شما (در هنگام سفارش ساخت نرم افزار) انتخاب تعداد منوها و اختصاص آدرس به آنها (در هنگام سفارش ساخت نرم افزار) دارای سیستم بارگذاری مجدد هر صفحه دارای خطای اختصاصی در دسترس نبودن اینترنت (offline page) پشتیبانی از اکثر استانداردهای وب پشتیبانی از ویدئو های HTML5 تفاوت سرویس اپ کارا با دیگر سرویس دهندگان: بدون تبلیغات اضافه و یا نام و نشانی از ما دارای امکان اتصال هر اپ به سرویس Parse notification جهت اطلاع رسانی به کاربران خود قابلیت اتصال به Mobile App Analytics گوگل بدون باگ و رفع اشکالات رایج در وب ویو برای نمایش هر چه بهتر وب سایت شما و ... اطلاعات بیشتر در وب سایت اپ کارا تلفن: 88486951(021) وایبر: 14807191702+ ایمیل: info {@} appkara . com www.appkara.com
  7. سلام به آدرسی که دادید رفتم مشکلی نداره، مطلب "افسوس که نامه جوانی طی شد" نمایش داده میشه
  8. سلام کلاس .menrtl را برای چه تگی تعریف کردید مثلا اگر هدفتان تگ a در li هست بصورت زیر الگو کنید. ببینید درست میشه. li.menrtl a { font-size: 16px !important; }
  9. حل شد. کش مرورگر را پاک و چک کنید.
  10. افزونه Direct Alias بصورت پیش فرض تغییری در آدرسها ایجاد نمی کنه و فقط شما می تونید تغییرات را در منوی مادر لحاظ کنید. تا دیگر نام مستعار منوی مادر به آدرس زیر منوها اضافه نشود.
  11. منظورتون تغییر سایز کل کادر زیر منو هست یا فونت لینکهای زیر منو؟
  12. اگر مایل بودید دسترسی بدید درستش کنم.
  13. سلام در سمت چپ عنوان آگهی افزودن به پسندها همان علاقه مندیهاست. توجه داشته باشید که کاربر برای افزودن آگهی به علاقه مندیها باید لاگین کند و از طریق منوی مربوطه به آنها دسترسی پیدا کند.
  14. سلام، متاسفانه مشکل duplicates url در جوملا وجود دارد و باید از افزونه های بهبود سئو و sef استفاده نمایید. البته 2 افزونه خوب که فقط برای بهبود url ها هستند وجود داره. افزونه JoomSEF http://extensions.joomla.org/extension/joomsef افزونه Direct Alias http://extensions.joomla.org/extension/direct-alias
  15. برای فعال کردن علاقه مندیها در ورژن جدید، در صفحه اصلی کامپوننت بر روی انتخابها (کلید بالا سمت چپ) کلیک نموده و در قسمت تنظیمات خاص آگهی در تب اصلی علاقه مندیها را روی بلی قرار دهید. حالا برای نمایش علاقه مندیها به کاربر باید منوی جدیدی از نوع علاقه مندیها یا تبلیغات مورد علاقه (به ترجمه نسخه شما بستگی دارد) بسازید.