moh3N

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    19
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره moh3N

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. راستی ریست هم کردم کلا فایرفاکس رو، کلی تنظیمات و اکستنشن ها و ... پرید اما باز هم همین پیام بالا میاد
  2. این پیام رو میده http://s1.upzone.ir/11352/Capture.JPG
  3. اصلاح می شود: از نود استفاده نمی کنم
  4. از وقتی که دوباره گذاشتید سپاسگذارم اما بنده تغییراتی در تنظیمات امنیتی ندادم / همچنین از نود استفاده می کنم و این مشکل اصلا به آنتی ویروس ربطی نداره، پلاگین های بیت دیفندر رو هم disable کردم خیلی وقت قبل سایت ها مسدود نیست، مثلا صفحه اول وایرد یا صفحات زیرشاخه ها که تیتر مطالب رو داره باز می کنه و میشه تیتر ها رو خوند، اما وقتی وارد متن اصلی که میشه چند لحظه نشونش میده و بعد خود سایت پیغام میده که بازش نمیکنه چون روی سیستم من ادبلاکر نصب هستش. اما فوربس صفحه اولش رو هم باز نمیکنه، می خواستم عکسش رو بزارم اما پیوست نشد. دنبال راهی بودم بدون ریست مشکل حل بشه، باز هم ممنون. لطف کردید.
  5. سپاسگذارم اما کاری که فرموده بودید رو انجام دادم و اتفاقی نیفتاد، باز هم همون دو تا سایت رو باز نمیکنه! هرچی ام سرچ انگلیسی می کنم کسان دیگری هستند که این مشکل رو جاهای مختلف گذاشتن اما جواب درستی بهش داده نشده از فوروم های خود موزیلا گرفته تا جاهای دیگه
  6. سلام من الان هیچ اد بلاکی روی فایرفاکس ام ندارم اما برخی سایت ها مثل فوربس و وایرد صفحاتشون باز نمیشه و میگن اول ادبلاکت رو خاموش کن، من هرچی اکستنشن و پلاگین داشتم رو هم غیرفعال کردم اما باز هم باز نمی کنن شما می تونید راهنمایی کنید؟
  7. یک توضیح مختصر دیگر، شاید منظورم روشن تر شودشما که می دونید بنده تازه کارم) دنبال افزونه کتابخانه و مدیریت کتاب یا فروشگاه کتاب نیستم، درواقع مدیریت کتاب ها مهم هست اما مهمتر از اون این طرز نمایش مدنظر هستش، اینکه """"" از طریق یک فهرست، کاربر بتواند به قسمت های مختلف و تمام صفحات کتاب دسترسی داشته باشد و هر صفحه کتاب هم یک صفحه جدا و مستقل برای خود در سایت داشته باشد.(مانند یک پست مستقل با لینک متمایز)""""" این افزونه قرار هست تنها در یک قسمت سایت استفاده بشود و کارکرد کلی سایت مدیریت کتاب و امثالهم نیست.
  8. سپاسگذارم اگر جسارت نباشه بنده عرض کرده بودم که یکسری از افزونه های جوملا جهانی رو بررسی کردم و چیزی به دست نیاوردم شاید منظورم رو درست نرسونده باشم، بنده دنبال افزونه ای هستم که بشه باهاش یکجور open library درست کرد، اصلا فروش یا حتی مدیریت قدرتمند کتابخانه و اینها مدنظر نیست، بلکه برای نمایش کل متن یکسری کتاب هایی که نویسندگانشون اجازه اش رو دادند. در لینکی هم که گذاشتم مشخص بود که متن کتاب رو میشد با استفاده از لینک های سمت راست که در واقع فهرست کتاب بود به سادگی مرور کرد، بنده در لینک هایی که شما قرار دادید که دیروز هم این افزونه رو دیده بودم، منظورم رو پیدا نکردم، حداقل در مواردی که بنده باز کردم متن کتاب رو نشون نمی داد باز هم تشکر
  9. با سلام آیا از بین دوستان گرامی، کسی کامپوننتی می شناسد که کتاب یا متون را به این صورت نشان دهد: http://pajuhesh.irc.ir/Product/book/show/id/2463/book_keyword//occasion//index/1/indexId/247193 من در بین book viewer های جوملا جهانی جستجوی کلی انجام داد اما چیزی پیدا کردم. چون اغلب کامپوننت ها یا مدیریت کتاب بود و یا کتاب مجازی می ساخت که کاربر بتواند آن را ورق بزند. اما چیزی که بنده دنبالش هستم، مانند نمونه ای است که گذاشتم، اینکه برای هر صفحه یک لینک جدا وجود داشته باشد و بتوان از فهرست، قسمت های مختلف را فراخوانی کرد.
  10. بله پاسخم رو دریافت کرده بودم و همچنین قصد اتلاف وقت دیگران رو نداشتم، درک می کنم که پاسخ دادن به مبتدی ها گاهی اذیت کننده است، عذرخواهی می کنم. سپاسگذارم از دوستان
  11. قصد داشتم تو بخش تجاری سوال رو مطرح کنم اما گویا باید تعداد پست ها برای ارسال در این بخش 50 تا باشه و سیستم اجازه این کار رو نداد بهم.
  12. ضمن تشکر از کاربر faliramaji، بله ترجیح میدم راهی باشد که خرید مستقیم انجام شود، مثلا همین صرافی ها و ... کاربر faliramaji گرامی بنده چند دقیقه پیش کلی در همان سایت *** دار داشتم جستجو می کردم، به نتیجه ای که می خواستم در بین افزونه هاش نرسیدم و البته بخش پرداخت ارزی اش رو هم بررسی کردم اما چون آشنائی نداشتم نمی دونستم قابل اعتماد هست یا خیر؟
  13. سلام آیا راهی هست که بتوان افزونه های اورژینال را از ارائه دهندگان اصلی خریداری کرد و نه از واسطه هائی که ادعا می کنند حتی با نصف قیمت افزونه را تهیه می کنند؟
  14. سپاسگذارم بررسی اش کردم، البته مرور کلی کردم، در سایت های معرفی شده بهترینش زومیت بود و بافی کلی فاصله داشتن ازش، ضمن اینکه زومیت هم تعداد صفحاتش که به 1 میلیون نرسیده که!
  15. ولی یک سرچ ساده هم کلی ریزالت بر می گردونه که میگن دروپال برای سایت های بزرگ مناسب هست و جوملا برای کوچک و متوسط