eh.sa.s

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های eh.sa.s

  1. با سلام این قالب ونوس چقدر مشکل دارد !! وقتی می خواهم مطلبی جدید را منتشر کنم و تاریخ ایجاد آن را که همراه با ساعت است تغییر بدم اصلا نمایش نمی هد و به این صورت است : این مشکل قابل درست شدن است ؟ اگه میشه ، ممنون اگه راهنمایی کنید .
  2. سلام (از قالب ونوس استفاده می کنم ) وقتی یک مطلب جدید ایجاد می کنم ، و منتشر می کنم برای نمایش آن مطلب به صورت مستقیم ( با نام مستعار) با خطای 404 سایت روبه رو میشم یونیکد هم فعال کردم تست کردم و هم عیر فعال باز نشد نام مستعار انگلیسی هم انجام دادم ، با نشد همچنین به صورت اتوماتیک... باز هم نشد نام تکراری هم استفاه نکردم ! ولی مطالبی که از نصب قالب ب صورت اتوماتیک در سایت هتند نمایش داده می شود و مشکلی ندارند مشکل از چیه دوستان ؟
  3. درود بر دوستان جوملایی من الان عضو شدم و این اولین پست من در این انجمنه آقا دنبال یه چیزی هستم ( اسمش را نمی دونم ماژوله، کامپونته یا پلاگین یا هر چیز دیگه !! ) که برام این کار را انجام بده : که یه منوی کشویی ایجاد کنه که محتوای منو را خودم بنویسم دو سه تا هم منوی قابل پر شدن باشند ( ترجیا متن ) بعد یه باکس خالی ( ترجیحا فقط مخصوص عدد ) که یه شماره چندین رقمی بشه داخلش نوشت بع یک گزینه ثبت یا ارسال داشته باشه با توجه به نوع انتخابی منوی کشویی و عدد داخل همین مشخصات پر شده توسط کاربر ارسال بشه به ایمیلی تعریف شده بع عنوان مثال برای رسوندن منظورم : ثبت یک شماره موبایل برای خرید : اول نوع سیم کارت مشخص بشه از کدام شرکت ، و بعد مشخصاتی از فرد در خواست کننده مانند نام و نام خانوادگی و بعد در گزینه بعدی حدود شماره موبایل نوشته بشه و ارسال بشه به ایمیل مذکور یک چیزی تو همین مایه ها حالا چی چی پیدا میشه برای این کار من ، حالا دقیقا همین هم نباشه طوری نیست چیزی باشه اصل و ماهیت همین کار را انجام بده ( گزینه تماس با ما نمی خواهم ها !! )
  4. UP :bala: دوستان یه حرکتی یه تکونی برای راهنمایی و کمک :yeah: