sohrabjam

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های sohrabjam

  1. سلام رفقا من میخواهم یک کلاس بوت استارپ را به چند دایو الحاق کنم . مثل همون کاری که با دایو های دیگر با کمک css انجام میدهیم یک ای دی تعریف میکنیم برای چند دایو و در فایل css مقادیر را یکبار تعریف می کنیم تا به همه دیواها با ان ای دی اعمال شود. اما چه جوری میشود یک کلاس بوت استارپی را به چند دایو با ای دی مشخص با یک حرکت اعمال کرد . که هروقت ای دی را عوض کردم تمام دایو های کلاس دلخواه من را داشته باشد.:5:
  2. سلام رفقا کسی میتونه راهنمایی کنه که چه جوری میشود یک سایت را پیاده سازی کرد تا کلاینت موبایل را بشناسد و صفحه ها را نشان دهد ولی از طریق کامپیوتر رومیزی نشود آن را بازکرد مگر برای ای پی تعیین شده :ds6a5d:
  3. سلام رفیق ببین این به دردت میخوره OYL - Obscure Your Links - Downloads - Joomla! Extensions - Kubik-Rubik.de برای مبهم سازی لینک است:128fs318181:
  4. سلام دوستان آقا کسی پلاگین perlodaer برای جوملا 3.4 رایگان سراغ نداره؟:dadad4: اگر یک اموزش هم برای ساخت باشه شاکریم:a2d3:
  5. سلام رفقا من فایل استاد reza jafari jce_2.5.1_j25-3x_unzipfirst.zip را نمیتوانم نصب کنم این هشدار را میدهد Warning JInstaller: :Install: Can't find XML setup file. مشکل کجاست
  6. سلام رفقا آقا کسی میدونه این فایل های که باری مثلا یک مطلب توی وایریشگر تایپ میکنیم کجا و در کدام فولدرها هستند ؟ اصلا میشه انها اردید و مستقیم با یک ویرایشگر دیگر مثلا نوت پد ++ ویرایش کرد ؟ اگر خدا بخواد میخوام از شر این ویرایشگرکذایی جوملا رها بشم
  7. میشه به دیتابیس با نوت پد هم وصل شد و ویرایش کرد ؟ بعضی مواقع به hraf گیر میدهد بعد فهیمدم که این نوع کدگذاری در html 5 است و ویرایشگر بر ا html4 کار میکند در ضمن مثل دریم ویور پیش نمایش را نمیدیم مگر اینکه کار را save کنی اسکریپت وارد کردن هم معلوم نیست میشود یا نه در درون مطلب گذاشت البته خودم نمیدانم یا راهی بلد نیستم که بگذاریم و عمل کند مثلا میخواستم یک پرلورد ساده بسازم نشد درحالیکه همان در یک فایل html ساده براحتی کار میکند برای کد زدن هم ویرایشگر مدام نیاز به چپ چین کردن دارد مگر زبان سمت مدیر سایت انگلیسی باشد . البته ویرایشگر ساده را فعال کردم کدها را هم رنگی میکند فعلا خوب است یک ویرایشگر drop 2 عالی بود ولی با فونت فارسی مشکل داشت .:13: تا دیروز که محتوی مطلب را دردیم ویور مینوشتم در ویرایشگر کپی میکرم ولی امروز گفتم شاید نرفندی باشد که بشود راحرت همه را دریک نرم افزار انجام داد حالا اگر دیم ویور نشد نوت پد ++ [faza!]
  8. سلام دوستان برای انتاقل سایت جوملا از لوکال به هاست یک روال مرسوم است . کپی از تمام هاست لوکال و اپلود به هاست کپی از دیتابیس و کپی دیتابیس به هاست مورد نظر خداییش خیلی خلاصه گفتم مشکل من اینکه این کار کردیم و سایت هم پاپلیش شد اما فرض کنیم میخوایهم بطور مکرر چند مطلب را به سایت در چند روز اینده اضافه کنیم حالا هر دفعه بعد از تغییرات باید همان روند کذایی را تکرارکینم :65d6a5d6s: یا فقط کافی است فولدرهای ویرایش شده را اپلود کنیم و کپی دیتابیس را درون هاست اصلی اپلود کنیم.
  9. سلام رفقا به نظرمن هم خیلی چیزی خوبی است:nasihat: فقط انشالله استید راهنمایی کنند
  10. سلام رفقا من یک لینک دانلود برای یک مطلب گذاشتم http://www.advpazh.ir/dl/Ada/ap1/bazar.advpazh.ir.apk ولی دانلود انجام نمی شود این ارور را میدهد Not Found The requested URL /dl/Ada/ap1/bazar.advpazh.ir.apk was not found on this server. :37: از طریق دانلود منیجر دانلود می شود ولی از طریق مرورگ نمیشود ایا ویرایشگر بهتری هم برای جوملا است یا باید با همین تینی بسازیم :13:
  11. سلام دوستان وقتی دیتابیس اکسپورت شده از هاست را در لوکال ایمپورت میکنم به مشکل زیر برمیخورم check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=InnoDB AUTO_INCREMENT=106' at line 14 با پشتیابنی هاست صبحت کردم میگه لوکال نوع دیتابیسش با هاست متفاوت بوده به همین دلیل قبول نکرده است ورژن mysql هاست 5.5 هست ورژن لوکال شما 5.6 از شون میپرسم: حالا باید خروجی دیتابیس را چه جوری بگیرم که در هر دو سمت هاست و لوکال بدون مشکل باشد:33:. میگه: دیتابیس لوکالتون را به 5.5 تغییر دهید حالا چه جوری این کار را باید کرد؟
  12. ممنون از جواب شما [dasdas] من هم موافقم ولی جواب پشتبان هاست این است باسلام نیاز نیست استیبل ترین نسخه مای اس کیو ال همین نسخه 5.5 هست :5: آیا خودم میتوانم این ارتقا را انجام بدهم؟
  13. دقیقا چه نسخه ای ؟ درکنار نسخه ها مشخصات ورژن msql وغیره نوشته نیست. من نسخه 1.8 را دارم آیا همین مناسب است پشتیبانی سایت نسخه 2.5 جوملا را بهتر میداند نظر شما چیست؟ پس نسخه 3 چطور میشود :oom: