mp_mp353

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    78
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

mp_mp353 last won the day on ژانویه 17 2014

mp_mp353 had the most liked content!

اعتبار در انجمن

12 خوب

درباره mp_mp353

  • درجه
    علاقه مند جوملا
  • تاریخ تولد 23/05/68

اطلاعات شخصی

  • شهر سکونت
    ایران-استان خورشید-کاشمر
  • علاقه مندی ها
    windows programing
  • شغل
    promgram manager
  1. شرمنده اینجا میپرسم ولی آیا کامنتو رو میشه برای tz porfolio هم استفاده کرد؟ من تست کردم ولی نتونستم روی این کامپوننت استفاده کنم و فعلا از جی کامنت استفاده کردم. اگر کسی میدونه چطور میشه از komento روی tz porfolio استفاده کرد تجربیاتش رو هم برای ما بگه.
  2. اگر دوستانی علاقه مند هستند تا این برنامه توسعه پیدا کنه و یا نظر یا ایده ای برای بهتر شدن برنامه دارند خوشحال میشم با نظرات خودشون انرژی مضاعفی بدهند. ضمنا به امید خدا ورژن این برنامه که امکان اتصال به مترجم گوگل را داشته باشه اگر مشکلی پیش نیاد تا انتهای ماه رمضان منتشر خواهد شد.
  3. باسلام من منو های سایتم رو که لینک میکنم به بعد از باز کردن لینک در سایت پیام میده پیدا نشد جالبه یه بسته نصبی رو از اول نصب کنم این خطا ها رو نداره [ATTACH=CONFIG]8462[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]8463[/ATTACH]
  4. قصد دارم در این آموزش نحوه ی قرار دادن فونت دلخواه در فریم ورک warp 7 رو قرار یدم. لینک دانلود فایل آموزش ابتدا وارد این پوشه بشید. {theme}/less/ در ادامه در این آدرس یک پوشه به نام fonts ایجاد کنید و فونت های خود را در آن قرار دهید. برای مثال داریم Less/fonts/BKoodak.eot Less/fonts/BKoodak.svg Less/fonts/BKoodak.ttf Less/fonts/BKoodak.woff حالا فایل theme.less را باز کرده و در انتهای آن دستور فونت فیس خود را قرار دهید. برای مثال داریم: [left]@font-face { font-family: 'BKoodak'; src: url('fonts/BKoodak.eot'); src: url('fonts/BKoodak.eot?#iefix') format('embedded-opentype'), url('fonts/BKoodak.woff') format('woff'), url('fonts/BKoodak.ttf') format('truetype'), url('fonts/BKoodak.svg#DroidSansRegular') format('svg'); font-weight: normal; font-style: normal; }[/left] حالا فایل customizer.json را باز کنید و دنبال System Fonts بگردید. حالا کافی است تا در بین System Fonts و Google Fonts یک بخش جدید با نام دلخواه خود قرار دهید. برای مثال Custom Fonts حالا داریم : [left]"System Fonts": [ ... ], "Custom Fonts": [ {"name": "B Nazanin", "value": "BNazanin"} , {"name": "B Koodak", "value": "BKoodak"} ], "Google Fonts": [ ... ][/left] خوب مقدار name نامی است که میخواهیم برای فونت ما نمایش داده شود. و مقدار value نام فونت فیسی است که ما ایجاد کرده ایم. حالا در تمام بخشی هایی که نمایش فونت قرار داشته باشد فونت های ما نمایش داده خواهند شد. کافی است تا از بخش تنظیمات قالب روی Customizer کلیک کنیم. امیدوارم آموزش به درد بخور بوده باشه
  5. ممنون میشم اگر راهنمایی کنید که چطور با html سفارشی چطور میشه اینو ایجاد کرد؟
  6. ممنون میشم راهنمایی کنید که این سایت برای فیلتر گذاری محصولات خودش از چه کامپوننتی استفاده کرده است؟ آدرس وب سایت
  7. با سلام دوستان من به قالبی شبیه به این سایت نیاز دارم ممنون میشم اگر کسی کمک کنه. سایت یا قالب این سایت
  8. با سلام خدمت دوستان پست اول ویرایش شد و ورژن جدید 2.3 جایگزین قبلی 2.2 شد. امیدوارم به درد بخور باشد. منتظر نظرات شما هستم. در صورت پیدا کردن باگ یا خطا لطفا گزارش دهید.
  9. با شلام خدمت دوستان پست اول ویرایش شد و ورژن جدید جایگزین قبلی شد. امیدوارم به درد بخور باشد.
  10. دوستان پست اول ویرایش و ورژن جدید در اون قرار گرفت. دوستانی که استفاده میکنند اگر مشکلی داشت خبر دهید تا رفع کنم. یا اگر پیشنهادی برای بهبود این برنامه دارید بگویید. با تشکر.
  11. اگر دوستان نظری در رابطه با این برنامه دارد لطفا بیان کنند. به امید خدا در آینده برنلمه رو به شکل یک پلاگین برای اکسل یا در قالب یک برنامه جدا قرار خواهم داد.
  12. سلام به همه شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مدتی بعد از اینکه یک افزونه مثلا یک کامپوننت را ترجمه کردید ورژن جدید آن هم منتشر شود. حالا فرض کنید به متن کلمات آن یک سری کلمات جدید اضافه شده باشد و شما مجبور باشید آنها را هم پیدا کرده و در کنار کلمات ترجمه شده قرار دهید تا فایل ترجمه برای ورژن جدید را ایجاد کنید. شاید این کار کمی زمان بر باشد. به کمک این فایل که یک فایل اکسل با اسکریپت وی بی می باشد شما می توانید این کار را به راحنی انجام دهید. فاییده ی این برنامه زمانی به چشم میآید که تعداد خطوط فایل ترجمه زیاد باشند. برنامه ساده است در صورت نیاز به راهنما خبر بدید تا راهنمای اون رو هم قرار بدهم. در آینده اگر مورد توچه دوستان قرار بگیرد بخشی برای ترجمه خودکار آنلاین از سایت گوگل را هم قرار خواهم داد. پست آپدیت شد ورژن 2.3 جایگزین ورژن 2.2 دانلود ورژن جدید 2.3 با امکانات بیشتر دوستان بررسی کنند اگر مشکلی داشت خبر بدهند. تصاویر جدید: تصویر اول تصویر دوم توضیحات: برای اجرای این برنامه به دات نت فریم ورک 3.5 نیاز دارید. فایل قدیم حذف شد! قابلیت ها: امکان پیدا کردن کلمات از قبل ترجمه شده و جایگزینی آنها امکان حذف فضاهای خالی محیط برای ترجمه تمام کلمات حتی ویرایش ترجمه شده ها انکان ترجمه کردن کلمات ترجمه نشده و گرفته خروجی کلی با همه کلمات ترجمه شده/نشده فایل اصلی استفاده از ترد برای تایم اوت ندادن برنامه امکان قرار دادن کلمات فایل قدیم که در فایل جدید قرار داده نشده اند قابلیت نمایش جمله معنی نشده در کنار ترجمه تا در صورت تغییر در جمله تغییر را در ترجمه نیز اعمال کنیم. قابلیت ایجاد فایل ترجمه برای ماژول یا کامپوننت خود. قابلیت استفاده از ادیتور برای ترجمه یک فایل از همان ابتدا. قابلیت ترجمه توسط سایت گوگل. (در ورژن آتی) و... امیدوارم برای دوستان مفید واقع شود
  13. ممنون. خوب افزونه ای با همین امانات و رایگان هم هست؟ یا باید تجاری همین رو تهیه کنم؟
  14. از دوستان کسی نیست راهنمایی کنه؟
  15. با تشکر از پاسخ شما دوست من من میخوام کاربر های دیگه نتونن که صفحه ی مربوط به کاربر دیگه رو ببینن و هر کاربر بعد از ورد به سایت بتونه صفحه مربوط به خودش رو ببینه. آیا با این افزونه امکانش هست؟ یا افزونه دیگه ای رو معرفی میکنید؟