Eng_Masoud

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های Eng_Masoud

  1. با سلام. کسی نیست کمک کنه؟
  2. با سلام من دو تا افزونه دارم که واسشون آپدیت آمده، وقتی بروزرسانی می کنم این پیغام رو میده: Update: :Extension: عدم امکان باز کردن خطا بروز رسانی نامعتبر افزونه! نسخه جوملا من 3.9.14 هست. ممنون میشم راهنمایی کنید چطور این مشکل رو برطرف کنم.
  3. با سلام. ببخشید این کار هم کردم ولی باز خطا دارد!! هشدار Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY' خطا خطا کامپوننت در نصب
  4. سلام. چجوری باید دستی آپدیت کنم؟ تا حالا اینجوری آپدیت نکردم.
  5. با سلام من در هاست خودم یک ایمیل ساختم و تنظیمات ایمیل جوملا هم انجام دادم.(طبق تصویر پیوست). ایمیل تست هم به درستی ارسال می شود. مشکل اینجاست که در فرم تماس با ما در سایتم، وقتی کاربران میان پیام بذارن و ایمیلشون حالا چه جیمیل یا یاهو و سرویس های دیگه که وارد میکنن و تیک ارسال یک نسخه به خودتان را هم تیکش رو میزنن و دکمه ارسال ایمیل رو میزنن پیغام میده که پیام شما ارسال گردید ولی وقتی ایمیلهاشون رو چک میکنن، پیامی واسشون ارسال نشده. ضمنا من تنظیمات جیمیل هم در تنظیمات سرور انجام دادم که از طریق سرویس جیمیل ایمیل ارسال شود ولی وقتی ارسال ایمیل تست میزنم، پیغام میده که اتصال SMTP مقدور نیست. ممنون میشم هم واسه مورد اول راهنمایی نمایید و هم تنظیمات جیمیل در تنظیمات سرور جوملا رو واسم بگذارید.
  6. سلام. فرقی نمی کنه. هم روی لوکال هاست و هم آنلاین، تنظیمات SMTP مربوط به جیمیل، هنگام ارسال ایمیل تست خطا میده، پیغام میده که اتصال SMTP مقدور نیست.
  7. با سلام. ممنون از پاسختان. ولی روی php mail هم گذاشتم. ولی باز فرقی نکرد. فولدر spam هم چک شده ولی باز چیزی ارسال نمی شود. بابت جیمیل هم گفتم، تنظیمات رو به درستی انجام میدم ولی هنگام ارسال ایمیل تست، پیغام میده که اتصال SMTP مقدور نیست.
  8. با سلام. من یه سایت جوملا با قالب Helix3 دارم که مشکلی نداشت و کار می کرد تا اینکه نیاز شد یک ماژول را نصب کنم. ماژول رو هم از سایت خود جوملا دریافت کردم. ولی موقع نصب پیغام خطای نصب می دهد. در صورتیکه همین ماژول رو روی سیستم مشابه دیگر و با همان قالب نصب شد. پیغام خطا این هست: هشدار: Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY' بعد از این خطا اصلا هر گونه ماژول یا پلاگین یا کامپوننت دیگه هم که میخوام نصب کنم، همش همین پیغام رو میده. ممنون میشم کمک کنید.
  9. با سلام. این کارم انجام دادم ولی باز همین خطا رو داره.